29 Mars - Slutet på säsong 1.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av m1n1h0p:

Tyvärr är det ganska orättvist vilken liga man hamnar i bara :S Vissa hade ju flera >4300 masters som max medan vissa hade mycket lägre poäng i toppen i sin liga :S

jag med, mycket roligare att spela i en aktiv liga(de som har högre poäng i topp) så man vet att ens achievement(top8) är värt något.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Vad hände med de s.k Season 1 Milestones som skulle delas ut? Blizzard nämnde något om FoS men jag har inte sett röken av något.. känns lite surt.

Visa signatur

CPU: Q8400 @ 3,3Ghz | Kylare: ASUS Silent Knight II| MB: ASUS P5P43TD PRO | RAM: Corsair XMS3 2x4GB DDR3 PC3-10600 @ 1600MHz| GPU: MSI GeForce GTX 460 1GB OC+ | PSU: Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av werkan:

Vad hände med de s.k Season 1 Milestones som skulle delas ut? Blizzard nämnde något om FoS men jag har inte sett röken av något.. känns lite surt.

Verkar skumt det där, enda sättet man kan se den där ikonen på vad jag vet är genom att gå in på last season på någon och kolla deras ranking. Men som sagt, då ser man ju deras exakta ranking och då känns det ju inte så relevant att se någon speciell ikon också.

Blizzard gör bort sig ^^