Har du ingen 100hz skärm, men vill ändå uppleva den flytande bilden? KOLLA HIT

Permalänk
Medlem

Går 24hz så laggigt som den demon visar, så är det fel på eran TV! hehehe
24hz flyter grymt bra på min LGpk50, ser inte ut sådär kan jag säg! Inte på min 4år gamla projektor för den delen.
24hz är det rätta... flyter det dåligt på era apparater, så byt
Testa XBMC med 24hz, eller en BD film i 24hz... då snackar vi smooth och fin bild... utan att förvränga nånting
Som sagt, jag har testat detta, och XBMC är faktiskt mycket bättre+ att XBMC har väldigt bra upplägg när det gäller covers, filmbiblotek etc.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swennis:

Går 24hz så laggigt som den demon visar, så är det fel på eran TV! hehehe
24hz flyter grymt bra på min LGpk50, ser inte ut sådär kan jag säg! Inte på min 4år gamla projektor för den delen.
24hz är det rätta... flyter det dåligt på era apparater, så byt
Testa XBMC med 24hz, eller en BD film i 24hz... då snackar vi smooth och fin bild... utan att förvränga nånting
Som sagt, jag har testat detta, och XBMC är faktiskt mycket bättre+ att XBMC har väldigt bra upplägg när det gäller covers, filmbiblotek etc.

Flyter bra på min Samsung hackar inget i 24Hz, men det är det att det blir en onaturlig känsla på nått sätt, inte lika bra som med denna videospelare.

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem
Skrivet av M89:

Flyter bra på min Samsung hackar inget i 24Hz, men det är det att det blir en onaturlig känsla på nått sätt, inte lika bra som med denna videospelare.

Är det samsung från 2010? Isf är den årsmodellen dålig på att hantera 24hz.
24hz ska ju inte vara onaturlig känsla, då är det ju nåt som är fel... :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av M89:

Flyter bra på min Samsung hackar inget i 24Hz, men det är det att det blir en onaturlig känsla på nått sätt, inte lika bra som med denna videospelare.

Kan ju hända att du har någon svammelteknik aktiverad, typ truemotion, ultrasmoothness eller vad det nu heter som är till för att lura folk på Elgiganten och liknande affärer Bara stäng av illa kvickt om man vill se filmen som den är skapad.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra