Min iPhone kommer ej ur återställningsläget

Permalänk

Min iPhone kommer ej ur återställningsläget

Har suttit medmin iphone 3g sedan klockan 21.30 ikväll med att få ur den jävelnur recovery mode som tydligen är OMJLIGT, har ingen väckarklocka och har en viktigt tid att passa imorgon så ska man inte ens få kunna sova pga den här skiten?

Jag sitter fast i recovery mode och kommer inte därifrån har provat alla sorters program för att kicka ut den därifrån men nej, för ajg har windows x64 som INEGT PROGRAM HAR STÖD FÖR TYDLGIEN. Fick error 1015. VArje program ajg än försöker så står det att ajg saknar en fil någonstans-.-

Permalänk
Permalänk
Medlem

Ingen väckarklocka?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Klocka -> Påminnelse. Där kan du ställa tid och dagar för när den ska ring, tex 07:00 måndag-torsdag och 09:00 fredag-söndag. Bara att välja ink. signal, repitetioner osv.

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,5 GHz| Gigabyte P55A-UD4 | EVGA 580 @ 820/4100 MHz | XMS3 8GB @ 1600MHz | Atcs 840

Permalänk
Medlem

Själv sitter jag med Windows 7 Pro x64 utan kompabilitetsproblem överhuvudtaget. Har ett ordboksprogram(Skribent Ordbok, riktigt bra för att slå upp sv-sv, sv-eng, eng-sv, sällsynt men fan va bra. Och ja! lagom finns på engelska!) från 1999 och det funkar prima. Tror inte Apples mjukvaror har problem med x64. Vad är det för program du försöker köra?

Visa signatur

<AMD R9 7950X3D> <Asus RTX 4090 ROG Strix OC> <ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIF> <G.Skill 64GB (4x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5> <Kingston Fury Renegade M.2 NVMe SSD Gen 4 4TB> <ASUS ROG Loki 1000W SFX-L> <Lian Li O11 Dynamic XL ROG Certified Silver>

Permalänk
Medlem

testa med iReb

Visa signatur

Core 2 Quad Q9300 2.55Ghz | Zalman 9500A | Asus P5Q-SE PLUS | 5GB DDR2 800mhz | XFX 5770 1GB | 230GB WD & 320GB WD |
iPhone 4 16GB

Permalänk

Alla andra som gett exempel på problemlösningar så kan ajg säga att inget fungererar. Nu har t.o.m datorn ajg använde för att prova alla vis med iphonen slutat fungera, kan ej logga in längre ens eftersom tangetbord eller mus inte funkar, men på andra datorer funkar dem. har varrt in i bios o kollat och dator hittar keybord och mouse. har provat alla usb portar men inget funkar.