Betala 500 kr för att få mitt SB moderkort utbytt - ska jag gå med på det?

Permalänk
Medlem

1000% På att det är Komplett!!!! Drygare företag får man leta efter kommer aldrig att handla där mer!!!!

Visa signatur

Intel i7 920 | Corsair 12GB 1666MHz XMS3 ati hd 6990*2

Permalänk
Medlem
Skrivet av dacke164:

1000% På att det är Komplett!!!! Drygare företag får man leta efter kommer aldrig att handla där mer!!!!

Det ÄR komplett, missade du mitt inlägg?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av mikkstra:

du har fått pm, får ursäkta om ja anses som patetisk men hoppas du har lite förståelse när du fått pm..

Du får ursäkta, det var lite klumpigt uttryckt. Läs igenom mitt PM, jag kanske kan hjälpa dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Det ÄR komplett, missade du mitt inlägg?

Blir så jävla deprimerad över detta !

Visa signatur

| ASUS P6X58D-E | Intel Core I7 950 @ 4000Mhz | Thermalright True Blk ''PnP'' | Corsair Vengeance 1600mhz 12gb | Gigabyte GeForce GTX580 @ stock | Corsair HX750W | WD Caviar Black 750gb, Samsung 500gb ECO, WD Caviar Green 2tb |CoolerMaster HAF 922|

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Eftersom TS inte vill säga det, så säger jag det.
Komplett.se

TS lär inte bli stämd och inte du heller. Bra, knuten löst.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av mang0on:

Blir så jävla deprimerad över detta !

Det är rent ut sagt förjävligt.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Håller helt med kompletts reklam, "epic fail", jag kommer inte handla hos de mer.

Visa signatur

Asus p6t deluxe V2 | Intel core I7 920 | Ocz 6gb | Asus GTX 285 | Ocz vertex 2 120gb | Wd 500gb | Fractal design R2

Permalänk
Medlem

Nu finns det bara två logiska förklaringar och den andra vill jag personligen inte tro på:

1. Personen på Komplett som hanterar ärendet försöker stoppa pengarna i fickan.
2. TS, mikkstra, hittar på allt, trollar hela forumet.

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Eftersom TS inte vill säga det, så säger jag det.
Komplett.se

Kan någon fler bekräfta detta? För om så är fallet så har nog det företaget en del att förklara, eller åtminstone ta och se över sin support.

Visa signatur

ASUS PRIME X570-P - Ryzen 3600x - Gigabyte 5700xt gaming OC - 16gb G.skill 3200MHz CL 16

Permalänk
Medlem
Skrivet av arganis:

Nu finns det bara två logiska förklaringar och den andra vill jag personligen inte tro på:

1. Personen på Komplett som hanterar ärendet försöker stoppa pengarna i fickan.
2. TS, mikkstra, hittar på allt, trollar hela forumet.

Ungefär så jag ser det med, jag hoppas verkligen att TS inte trollar om detta.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Avstängd
Skrivet av arganis:

Nu finns det bara två logiska förklaringar och den andra vill jag personligen inte tro på:

1. Personen på Komplett som hanterar ärendet försöker stoppa pengarna i fickan.
2. TS, mikkstra, hittar på allt, trollar hela forumet.

Hej, jag skickar ett PM till dig, jag har heller inte skrivit i tråden att det är Komplett.
Läs i PM, så får du avgöra själv om du tror att jag är någon från ett annat företag som trollar eller om det ligger sanning i det jag skriver, detta var just en av anledningarna till att jag inte ville berätta vilket företag det va, finns alltid folk som inte tror på en.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Ungefär så jag ser det med, jag hoppas verkligen att TS inte trollar om detta.

Tror ej han gör det heller !

Visa signatur

| ASUS P6X58D-E | Intel Core I7 950 @ 4000Mhz | Thermalright True Blk ''PnP'' | Corsair Vengeance 1600mhz 12gb | Gigabyte GeForce GTX580 @ stock | Corsair HX750W | WD Caviar Black 750gb, Samsung 500gb ECO, WD Caviar Green 2tb |CoolerMaster HAF 922|

Permalänk
Medlem

Det här var det värsta jag läst om i konsumentförhållande till företag sedan artikeln om kameragiganten eller vad de hette. Det är inte mer än rätt att TS får upprättelse och företaget står för sitt felsteg. Jag tänker inte själv namnge dem av respekt för TS men skulle verkligen ge dig rådet att faktiskt nämna dem så att fler konsumenter slipper bli lurade och blåsta. Det här är helt absurt!!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mang0on:

Tror ej han gör det heller !

hej, ni får väl tro vad ni vill, det är ju fortfarande företaget som bestämmer här sen och dom verkar redan ha bestämt sig. hade ja velat trolla om någonting hade det nog funkat bättre om jag var helt öppen med i tråden om vilket företag det handlade om redan från början, men hoppas att du förstår att man inte skämtar om det som jag har skrivit i PM, då hade jag nog haft bättre saker för mig en lördagskväll,
det var bara det att jag mådde dåligt även innan och sen när min pappa berättade för mig att han tyckte att det lät väldigt konstigt att jag skulle betala ännu mera pengar så visste jag inte vart jag skulle vända mig och det blev hit, var heller inte meningen med tråden att ge någon dåligt rykte, utan mer för att se om det var en vanlig händelse att man ska betala extra på det här sättet..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mang0on:

Tror ej han gör det heller !

Tror inte han trollar i och med att TS verkar ha skickat PM till alla som undrade det som folk undrar om här.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Tror inte han trollar i och med att TS verkar ha skickat PM till alla som undrade det som folk undrar om här.:)

Tänkte just på det..
Det här är ju helt sjukt!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av KKay:

Eftersom TS inte vill säga det, så säger jag det.
Komplett.se

Jag brukar i första hand försöka handla av svenskägda företag... och i sista hand av norska.
Ja, komplett är norskägda sen ett par år tillbaka om jag inte minns fel.

Istället för att smutskasta komplett (eftersom jag aldrig handlat där) så rekommenderar jag Dustin som är jävligt snabba på att leverera. Nyligen köpte jag ett grafikkort, installerade och provkörde. Inget fel, bara för dålig prestanda. Några snabba klick på deras supportsidor och jag hade returfraktsedlar i brevlådan några dagar senare. Bara att skicka tillbaka utan avgifter.

Permalänk
Medlem

Det här är helt sjukt, så här får det inte gå till! Läser man omdömen på prisjakt så är det redan på första sidan en kille med samma problem, en pin har skadats i cpu sockeln och då gäller inte garantin.
Man börjar ju nästan tro att dom satt det i system att böja en pinne för att komma undan med tids och pengakrävande reklamationer!

Permalänk
Medlem

Jag råkade också ut för Kompletts "riktigt grymma" service för en massa år sen, dock ingenting av den här kalibern.
Jag tycker det är förjävligt, och varenda jävel borde bojkotta komplett.se, även om dom så gav bort datorkomponenter. Dom ska inte ha några kunder, det är dom inte värda att ha.
Jag kommer iallafall inte handla en skruvjävel från komplett!

Permalänk
Medlem

Skulle förvåna mig väldigt mycket om företaget i fråga inte kommer att be om ursäkt. Kan ju inte säga att jag vet 100% att så kommer ske men det är väldigt troligt.

Visa signatur

Define R3, GA-Z97X, i5 4690k, 8GB Corsair, GTX780

Permalänk
Avstängd

Om Komplett skulle läsa det här så vill jag inte bli kontaktad och få skäll för det, jag har inte skrivit i tråden att det är er och vill inte få mer problem..

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt om vi borde skylla på Komplett i helhet eller den anställde.
Men jag har iaf tipsat redaktionen om denna tråd nu.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av arganis:

Nu finns det bara två logiska förklaringar och den andra vill jag personligen inte tro på:

1. Personen på Komplett som hanterar ärendet försöker stoppa pengarna i fickan.
2. TS, mikkstra, hittar på allt, trollar hela forumet.

1. I såna fall skall skulle betalningen ske direkt till personen på företaget vilket
känns osannolikt.

2. Har alltid svårt att svälja historier med hull ooch hår från personer som nyss reggat sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mikkstra:

Om Komplett skulle läsa det här så vill jag inte bli kontaktad och få skäll för det, jag har inte skrivit i tråden att det är er och vill inte få mer problem..

Har du läst mitt PM mikkstra?
Du kan lugna ner dig, komplett kan inte identifiera dig iallafall, och du har gjort helt rätt som gjort den här tråden, och ni som outade komplett gjorde också helt och hållet rätt!

Permalänk
Medlem

Ja nu vet man var man inte ska köpa sitt Evga graffe iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Vet inte riktigt om vi borde skylla på Komplett i helhet eller den anställde.
Men jag har iaf tipsat redaktionen om denna tråd nu.

Tummen upp för det initiativet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

1. I såna fall skall skulle betalningen ske direkt till personen på företaget vilket
känns osannolikt.

2. Har alltid svårt att svälja historier med hull ooch hår från personer som nyss reggat sig.

Han har antagligen reggat sig för att han vet att han kan få hjälp här på forumet ?

Visa signatur

| ASUS P6X58D-E | Intel Core I7 950 @ 4000Mhz | Thermalright True Blk ''PnP'' | Corsair Vengeance 1600mhz 12gb | Gigabyte GeForce GTX580 @ stock | Corsair HX750W | WD Caviar Black 750gb, Samsung 500gb ECO, WD Caviar Green 2tb |CoolerMaster HAF 922|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blåmussla:

Tummen upp för det initiativet!

helt rätt, mycket möjligt att det är en anställd som tagit sig vatten över huvudet. Dock så har jag hört ganska många som haft problem hos deras support. Delvis därför jag gick över till Inet och självklart för den billiga frakten.

Visa signatur

Define R3, GA-Z97X, i5 4690k, 8GB Corsair, GTX780

Permalänk
Medlem
Skrivet av mang0on:

Han har antagligen reggat sig för att han vet att han kan få hjälp här på forumet ?

Ja det får man hoppas, men tyvärr är det ofta inte fallet.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SUMITOMO:

Ja det får man hoppas, men tyvärr är det ofta inte fallet.

Okej, iochmed att folk har börjat trotsa som SUMITOMO här så kommer jag nog inte skriva så mycket mer i tråden.

dom som ha rfått PM och kan förstå situationen lite bättre förstår nog att det ligger sanning i det jag skriver, men nu blir det för jobbigt när vissa inte tror på det man skriver trots att man tar sig orken att skriva det fast man knappt har någon energi till det, jag har heller ingen avsikt att smutskasta ett enskilt företag och ge dom dåligt rykte och har därför valt att inte gå ut öppet i tråden om vilket företag det är.

tack för alla pm:s iallafall..