Permalänk
Medlem

LG 50pk350 och PS3

Tja, fick hem min LG 50pk350 idag och har problem att koppla in mitt PS3. Det är så att ingen bild och ljud kommer fram när jag kopplar in alla sladdar.
Någon som kan hjälpa mig?
Tacksam för svar

Permalänk

Förmodligen för att du köpt en riktigt kass plasma och hade tänkt lira prestanda-krävande spel på den.
Vad använder du för sladdar? Tvn har ju bara HDMI 1,3 så det är möjligt att det är problemet. Provat med komponent?

Visa signatur

[Cooler Master HAF 912 +] - [i5 760 2,8 GHz] - [Asus P7P55D-Pro] - [Powercolor Radeon HD6850 PCS+] - [Corsair GS700W] - [Corsair 1600MHz 2x2048]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tolkiensfarsa:

Förmodligen för att du köpt en riktigt kass plasma och hade tänkt lira prestanda-krävande spel på den.
Vad använder du för sladdar? Tvn har ju bara HDMI 1,3 så det är möjligt att det är problemet. Provat med komponent?

Troll?

Jag köpte 50PK550N för några månader sedan och hade liknande problem, visade sig att 2 HDMI portar var trasiga samt en komponent, annan kontakt funkade, bytte ut TV'n, inga problem sedan dess

Visa signatur

Vem orkar uppdatera den här signaturen egentligen? Kommer ju ny teknik hela tiden :(