Erbjudanden i dessa jultider

Permalänk
Medlem

Erbjudanden i dessa jultider

Tänkte vi kunde tipsa varandra om bra erbjudanden..

Kan väl börja tipsa om elgiganten har Klipsch RF-62 för 3990:- riktigt bra pris

Veckans annons Elgiganten

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Mediamarkt har 20% rabatt på alla produkter, 25-26/12

Till Exempel 32" Panasonic LCD-Tv för 1778:-

Media Markt

Permalänk
Medlem

Kanske blir lite bakvänt men jag frågar här ändå eftersom ämnet är lite besläktat. Tänkte köpa en applebrodukt (macbook). Ska man slå till på mediamarkt med 20% rabbat eller ska man kolla någon annanstans? Hörde något löst om att de troligtvis släpper en ny serie snart och då kan man ju tänka sig att de gamla reas ut. Frågan är ju om det slår 20% dock. Är student så det kanske finns andra rabatter som är intressanta?

Oerhört tacksam för svar. God Jul

Permalänk
Avstängd

En ny serie kommer antagligen släppas om 4 månader @ Polomononen.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem
Skrivet av intel:

Mediamarkt har 20% rabatt på alla produkter, 25-26/12

Till Exempel 32" Panasonic LCD-Tv för 1778:-

Media Markt

Hmm, jag undrar om det verkligen gäller ALLA produkter. Tänkte köpa en Imac high-end, frågan är om man ska åka dit och se om erbjudantet gäller för Imac?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

En ny serie kommer antagligen släppas om 4 månader @ Polomononen.

Tack så mycket

På mitt reklamblad (Norrköping) så står det "20%" (med 20cm höga siffror) " PÅ ALLA PRODUKTER"

Permalänk
Skrivet av Polomononen:

Tack så mycket

På mitt reklamblad (Norrköping) så står det "20%" (med 20cm höga siffror) " PÅ ALLA PRODUKTER"

Och givetvis kommer alla dyra, åttråvärda saker som inte e utgående vara "slut" (läs gömda på lagret) då

Permalänk

Någon som vet om Inet kommer sänka priset mycket på sina produkter nu under mellandagsrean?

Visa signatur

AMD Phenom II x4 955 3,2GHz ~ Corsair 2x2GB 1600MHz XMS3 ~ ASUS Radeon HD 6850 ~ MSI 870A-G54 ~ 500GB Samsung Spinpoint F3 ~ CM HAF 912 Plus ~ Corsair TX 650W ~ CM Hyper 212 Plus
BenQ 21,5" G2222HDL LED ~ Microsoft SideWinder X4 ~ Microsoft IME 3.0 ~ Creative Fatal1ty HS-800

Permalänk
Skrivet av krabban95:

Någon som vet om Inet kommer sänka priset mycket på sina produkter nu under mellandagsrean?

De kanske sänker till sitt inköpspris... dvs. 3-4% rabatt

Visa signatur

- Who are you? -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kosh of Vorlon:

De kanske sänker till sitt inköpspris... dvs. 3-4% rabatt

Ja för de sänker ju inte varor med 20-40% marginal som andra gör.

Permalänk
Permalänk

De hade gömt undan Nikon D7000

Visa signatur

Intel Core 2 duo E6850 3.8Ghz 24/7|Noctua NH-U9B SE2|Msi P7N SLI Platinum|EVGA Nvidia Gerforce Gtx 260|Corsair Hx650w|2x Western Digital 1Tb+ 1x 500Gb Green Power + Samsung 830 256GB SSD OS disk|Corsair Carbide 500R Vit

Permalänk
Medlem

Och alla 13"-Macarna tog slut framför näsan på mig

Tror ni butiker som t.ex. elgiganten lägger upp olika erbjudanden under rean eller tror ni att de kör på samma rean ut?
Brukar inte ge mig ut på mellandagarna så har inte koll på hur det brukar vara.

Permalänk
Medlem

Gav 2390kr för ett ps3 inkl grand turismo 5 på media markt!

Permalänk
Medlem

CORSAIR FULLTOWER OBSIDIAN 700D EATX BLACK - Produktinformation

OBSIDIAN 700D för 1195:- känns som ett bra pris.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.