Inet öppnar butik i Stockholm

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Neonxz:

Najs som f**n! Kommer bli en god konkurrent till webhallen och förhoppningsvis får vi se lite priskrig

Webhallen och Inet.. Heavy weight champions!

Skrivet av xfade:

Synd att dem inte överlevde i Malmoe..... R.I.P.

Hoppas dock på en gammal god quote..

Henry Frankenstein: Look! It's moving. It's alive. It's alive... It's alive, it's moving, it's alive, it's alive, it's alive, it's alive, IT'S ALIVE!

Haha ellerhur!

Permalänk

Sjukt trevligt! Räkna med mig som kund

Visa signatur

Intel Core 2 duo E6850 3.8Ghz 24/7|Noctua NH-U9B SE2|Msi P7N SLI Platinum|EVGA Nvidia Gerforce Gtx 260|Corsair Hx650w|2x Western Digital 1Tb+ 1x 500Gb Green Power + Samsung 830 256GB SSD OS disk|Corsair Carbide 500R Vit

Permalänk
Keeper of the Bamse

Tack inet! Så många mail jag skickat och tjatat på er

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Tack Inet!

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem

Lycka till Inet!, klart sveriges bästa datorbutik även ska finnas i sveriges bästa stad.

Permalänk

Blir spännande att se dom båda (Webhallen och Inet) så nära varanda. ^^,

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Avstängd

Hoppas det går bra för Inet i sthlm så att dom kan öppna i Skåne sedan!

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Tack tack, folk på sweclockers är hövliga så det räcker och blir över

Visa signatur

Athlon XP 2100+ AIUHB 0302 | Epox 8RDA+ | 2x256MB Twinmos CL2 | Radeon 9500 @ 9700 Vcore & Vram mod | RIP

Permalänk
Medlem

Holy Cow!

Jag kan bara säga en sak. TACK INET! =)=)=) Ni kan slå er i backen på att jag kommer handla hos er istället för webhallen

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Avstängd

Äntligen! Bättre nyheter kan man knappast få. Förutom att webhallen gärna får gå i konkurs

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Avstängd

på tiden ju

Visa signatur

Der Steppenwolf

Permalänk
Medlem

Trevligt för stockholmarna. Om man som jag bor ute i bushen så blir det postorder tills vidare.

Kommer garanterat kika in om jag har vägarna förbi Hufvudstaden dock!

Visa signatur

R5 3600 | Sapphire 5700XT Pulse | B450-F Strix | 2x8 Corsair 3000MHz | Seasonic Prime 650W | FD Meshify C | BeyerDynamic DT-990 | Nintendo Switch | Steam Deck | PS5 | 12TB HP Microserver | MacBook Air M1 | Linux

Permalänk
Skrivet av DjRaven:

Äntligen! Bättre nyheter kan man knappast få. Förutom att webhallen gärna får gå i konkurs

Hur tänker du nu ? Klart Webhallen ska finnas , konkurrens är alltid bra för oss konsumenter

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem

skulle varit perfekt om en skulle öppna i sundsvall imo

Permalänk

Sjukt trevligt, men den stora frågan är ju...

... Kommer ni sälja pingvinstänger?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tempel:

Trevligt, alltid bra med lite konkurrens, dock vet jag inte om lokal vid hötorget låter så lysande. Dyra hyror och sånt påverkar lönsamheten.

Mmm, detta plus att de som nämts hamnar väldigt nära Webhallen och därmed direktkonkurrerar med dem.. Låter som det faktiskt kan innebära en höjning av priserna, alternativt en konkurrenssituation som på sikt påverkar nån av bolagen negativt.

Men nu är jag väldigt dyster: visst f-n vore det trevligt med en Inetbutik på nära håll

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Trevligt att ni anser er ha utrymme för att expandera. Grattis!
Dock tråkigt för mig att det inte är möjligt för mig att delta vid öppnandet =/

Permalänk
Medlem

Webhallen, Inet och Kompletts utlämningsställe inom 5 minuters promenad från varandra... Bäddat för priskrig! *önsketänkande*

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Tempel:

Trevligt, alltid bra med lite konkurrens, dock vet jag inte om lokal vid hötorget låter så lysande. Dyra hyror och sånt påverkar lönsamheten.

Var precis dom lokalerna som dök upp i mitt huvud först. Inte så stora dock. Webhallen har ju rejäla lokaler.

Tänkte precis samma sak om att de skulle öppna på Hötorget, hyran för lokalen kommer ju inte bli liten skulle jag gissa på. Frågan är om de inte kunde öppnat någon annanstans i Stockholm, där finns ju så bra tunnelbanor så folk hade ändå åkt dit.

Skrivet av xfade:

Synd att dem inte överlevde i Malmoe..... R.I.P.

Hoppas dock på en gammal god quote..

Henry Frankenstein: Look! It's moving. It's alive. It's alive... It's alive, it's moving, it's alive, it's alive, it's alive, it's alive, IT'S ALIVE!

Inget överlever tillräckligt länge i Malmö

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk

Äntligen !

Visa signatur

Speldator: RTX 3070, AMD 5700X3D, Asus B450-F, HyperX 16GB 3200Mhz, 2TB SSD, Corsair 400Q, Win11
Skärm: Dell G2724D

Permalänk
Avstängd

YES

vilken fin julklapp

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Medlem

Det mesta har redan sagts här i tråden, men, ja! Äntligen! Sjyst! Underbart! Super!

Permalänk

Fan vad glad jag blir, då kan man åka in till stockholm och handla grejer
När börjar ni anställa?

Permalänk

JAAAAAAAA!
Äntligen Inet! Då kan man se fram emot att glida in med bilen och köpa grejer, så får man det direkt!
Intresserade av helgarbetare?

Visa signatur

Intel 2500K | GPU? | MSI Z77A-GD45 | 8GB | Win 7 Pro 64

Permalänk

yes.. stenkast från mitt jobb vid hötorget !

Permalänk
Medlem

Trevligt!

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Inet är butiken som lyssnar på kunderna. Lycka till.

Permalänk

underbart!

Permalänk
Medlem

Årets hetaste nyhet? Grattis Stockholm! Synd bara att vi göteborgare inte kan skryta längre med ensamrätt på denna gottebutik!

Visa signatur

Antagligen en bättre dator än vad du har!

Permalänk

Äntligen, hoppas det inte blir över disk tråk som Webhallen man vill ju dräggla