Inet vinner årets datorbutik 2010

Permalänk
Medlem

Inte oväntat. Dock så känns det som att Inet verkligen kämpar för att vara i topp på alla plan varför de förtjänar utmärkelsen.

Visa signatur

Core i5 2500K@4Ghz, 8 Gb Kingston Hyper X 1600 DDR3, MSI Z68-GD55, OCZ Vertex 4, Asus GTX670 DC2, Corsair VX 450.
Kyld av Hyper 212 Plus Evo: Corsair SP120 Quiet PWM, 3 Nexus Real Silent 120 mm @ 7V.

Permalänk
Medlem

Grattis INET det är ni värda!!!!!

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk
Medlem

Underbart Inet! Det förtjänar ni!

Permalänk
Medlem

Grattis....

Visa signatur

FRACTAL DESIGN R3|| GIGABYTE GA- Z68X-UD3H|| INTEL 2500K ||GIGABYTE R9 290 WF||OCZ PRO 700W|| CORSAIR H60|| CORSAIR 8GB VENGEANCE 1600MHZ || SAMSUNG spintpoint f3 || CORSAIR SSD 120gb || SAMSUNG dvd || OS win7|| DELL U2311H"
MEDIADATOR:INTEL I3 540|| ASUS P7H55-M LX P55 || HD5450 || DDR3 2GB || FINLUX 47"

Permalänk
Medlem

Välförtjänt alltså Inet är underbara, just ätit upp min pingvinstång

Permalänk

Stort Grattis! Beställde därifrån för någon dag sen bara...och vad är det man först ser då man öppnar paketet jo en PINGVINSTÅNG ...helt klockrent!

Visa signatur

[AMD Ryzen 7 5800X 3.8 GHz 36MB] [Noctua NH-D15] [ASUS TUF GAMING X570-PLUS] [Steelseries Rival 300 mus] [QPAD Musmatta] [MSI Radeon RX 6800 XT 16GB] [Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX AMD] [Windows 10 Pro 64-bit] [Samsung 860-Series EVO 1TB] [2x Samsung 1.0T] [1x Seagate Barracuda 4TB 256MB Cache] [Fractal Design Define R6 USB-C Gunmetal TG] [PSU Corsair RM750X 750W v2 Modulär]

Permalänk
Casemod-mästare

AWESOME! dock så var det förväntat, men det är de värda! bra att ni skickar ordrar innan kl.17.00 nu!

Permalänk
Medlem

Grattis Inet. trevligt att man nu kan beställa grejer även efter jobbet och få dagen efter

Permalänk
Medlem

Bara Inet som är så coola att dom ger oss presenter när det är dom som vunnit!

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk
Medlem

Grattis! men överskattad butik, finns betydligt bättre butiker med bättre service och snabbare frakt.

Men Inethypen över sweclockers har sagt sitt änu en gång.

Permalänk
Medlem

Hur kan det bli bättre än att beställa 17:00 och få produkten nästa dag...?
Är det personliga bud som åker ut med grejerna?

Tror inte heller servicen kan bli så mycket bättre. Mailat ang. diverse småproblem med sakerna, alltid fått svar inom en timme i form av instruktioner för hur jag ska skicka tillbaka produkten för att få en ny.

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av geforce60:

Grattis! men överskattad butik, finns betydligt bättre butiker med bättre service och snabbare frakt.

Men Inethypen över sweclockers har sagt sitt änu en gång.

Du får gärna dela med dig av dina tips

Permalänk
Medlem

Grattis! Välförtjänt vinst!

Permalänk
Medlem

Grattis! inet har riktigt bra support, får svar efter 1 timma max jämfört med komplett som tar 1 dag på sig

Permalänk
Medlem

Härligt och se. Grattis!

Visa signatur

Games!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aser:

*tråd rensad*

Två meningslösa inlägg borttagna.

Grattis Inet!

Bah, ni har ju redan femtioelva butiker :P. En butik i Stockholm (och/eller Karlstad, drömma kan man) hade varit grejer det.

Butik i Karlstad vore bara för bra för att vara sant. Men man kan antagligen bara drömma.

Grattis Inet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Afrasbaba:

Nu kommer jag inte ihåg vilken linje det är, men det går en buss som stannar vid huvudgatan på Ringön. Sen är det bara att traska en liten bit och du är framme!

Så så "off" ligger inte den butiken, om man vet vägen dit så är det en piece of cake!

Ingen aning om hur det är i Sisjön-butiken faktiskt.

Vet hur man tar sig dit Du tänker på Stålverksgatan. Visst går det, men den bussen går inte alls ofta så du måste tajma ditt köp med när den går. Fungerar dessutom bara på vardagar innan 17:00 tror jag. Sen är det inte kul att släpa chassis & högtalarpaket på bussen

Sisjön ligger kanske lite bättre när det gäller bussar. Fortf en liten bit att gå men bli > kollektivtrafiken alla dagar i veckan förutom på fre/lör kväll till/från krogen.

Förlåt, väldigt OT nu...

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Grattis !

Den yngsta tjejen som håller i en tårta ser väldigt mycket ut som jack carters dotter i eureka zowi(stavning)?

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tycker det är otroligt välförtjänt :). Har handlat av Webhallen, Komplett, Inet och Dustin. För ett totalt värde på runt 60 000 kronor sen ungefär samtidigt som jag reggade med på Swec. Inget företag är ens i närheten så bra som Inet enligt min mening! Komplett är också väldigt starka gällande leveranstider och bra support, men deras fraktkostnad är på tok för hög för att jag ska handla där!

Grattis Inet.

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk
Medlem

synd att man inte kan äta de där jävla pingvinstängerna :/ åt en när jag va mindre och blev så sjuk jag fick åka på sjukhus, de roliga är att jag är allergisk mot nötter vilket de tydligen va i just den jag fick <.< ingen lust att pröva igen :/

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Grattis, aldrig haft problem med någon butik (dustin/komplett/inet). Fick ett trasigt/defekt 4850 av komplett som dom fixade på 4 arbetsdagar och fick ett 4870 tillbaka. Dom hade tydligen inga 4850 inne just då så jag rösta på dom. Blir kanske nästa burk hos inet

Visa signatur

Que sera, sera

Permalänk
Medlem

Inet har i skrivande stund omsatt 76 272kr på mig. Fasiken vad mycket pengar det blir i längden.

Jag handlade näst intill uteslutande från Inets webbshop innan jag startade egen datorverksamhet och fick leverantörspriser och det är många gånger jag fortfarande kliar mig huvudet och frågor hur inet lyckas få tag i så bra fraktavtal som de har idag.

Det händer att man fortfarande köper av inet, då de vid vissa tillfällen har bättre inköpspriser än en själv.

Det jag vill slå ett slag för är varken leveranstiden, hur smidig deras webbshop är eller den grymt goda pingvinstången som alltid äts upp i samband av öppning av paketet... Utan deras service. Jag har för många gånger varit ute i sista minuten och ringt in till kundservicen där och ALLTID löst situationen och fått mina saker dagen efter ändå. Jag vill även tacka Inet för att vara en av de få datorbutiker som ALDRIG NÅGONSIN krånglar, vare sig det gäller reklamation, betalningar eller support.

Inet.se är OUTSTANDING och jag eftersträvar i min egen firma att upprätthålla samma servicenivå som de gör, då jag vet att om jag som kund hos inet känner mig nöjd med deras support, kommer mina kunder känna sig nöjd med min!

Grattis Inet, ni kämpar hårt för att behålla platsen!

Permalänk
Testpilot

Har aldrig handlat av Inet men man kanske ska prova nån gång. Har dock tillgång till studentpriser hos Dustin med gratis frakt så jag vet inte om det blir billigare.

Att man får godis är ju trevligt dock, minns när Datorbutiken var det enda som gällde och de skickade med karameller i paketen

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Grattis! Välförtjänt!
Synd bara att Ringö- och Sisjöbutikerna ligger lite off för oss utan bil :/

Kan jag hålla med om :/ Åker oftast bil dit men också åkt buss några gånger, jävlar vad rörigt och segt det blir

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Skrivet av hunden:

Har aldrig handlat av Inet men man kanske ska prova nån gång. Har dock tillgång till studentpriser hos Dustin med gratis frakt så jag vet inte om det blir billigare.

Att man får godis är ju trevligt dock, minns när Datorbutiken var det enda som gällde och de skickade med karameller i paketen

Du vet att du kan få gratis frakt från inet också som sweclockers medlem?

Visa signatur

"Art is making something out of nothing and selling it."
- Frank Zappa

Permalänk

Har han på Ringön som ser ut som komikern Peter Magnusson slutat?
Riktigt bra bemötande av honom, varje gång!

Visa signatur

3570K | Asus P8Z77-V Pro | Corsair 16GB | Asus 7970T DCII | Fractal Design R3 | Phanteks PH-TC14P | Svintyst

Permalänk
Medlem

Fattar inte hur dustin kom på andra plats de var ju med i pluss nyss för att de inte tog ansvar för en trasig dator de hade sålt.

Grattis till inet. helt ok butik dock inte billigast. röstade själv på webhallen för att de har butik med webpriser som ofta slår inet och allt kan beställas till butiken fraktfritt även under 500kr sen kan man få personlig hjälp över disk om man letar efter nått.

Visa signatur

[ MacBook Air (2011) 11,6¨ 1,6Ghz i5 128GB 4GB ]
[ Fractal Design Define R3, Vit | i7 950, 3.06GHz | GeForce GTX 470 SOC 1280MB | Corsair 6GB (3x2GB) 1600MHz | Corsair SSD Force 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | Corsair AX 850W 80+ GOLD ]

Permalänk

Helt klart förtjänar de priset! Bättre online-butik har jag inte stött på faktiskt.

Visa signatur

Enter the Wired, you'll like it here • Sönderbyggd ITX-låda: i5 3570, 8GB DDR3, GT1030 2GB GDDR5, 1TB CX500, BluRay-RW, världens knöligaste låda med extern PSU •

Permalänk
Medlem

Jag gillar verkligen inet, men det får gärna framgå i artikeln att inet har en SPECIFIK rabatt för Sweclockers läsare. Det blir lite korrumperat om man låtsas som att butikerna har kämpat på lika villkor.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Aorus X570 Elite | AMD 5900x | MSI Radeon RX 6800