Jumbo.se (hutlösa priser)

Permalänk
Inaktiv

Jumbo.se (hutlösa priser)

Denna butik har ohyggliga priser. Detta är ett exempel

Jumbo.se - Datorkomponenter / Grafikkort / PCI Express

Flera tusen spänn för flera år gamla grafikkort?

Att det är tillbehör förstår jag men att ta dessa svindlande priser? Kan man inte anmäla dem till för att förvirra kunden. Tror det står någonstans i köplagen men är inte riktigt säker.

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022
Permalänk
Musikälskare

Men de är ändå "Overclock Edition"

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Geckod:

Finfint eller varför inte ett geforce gt 6600 för 5165.00kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av matnojje:

Finfint eller varför inte ett geforce gt 6600 för 5165.00kr

med agp vill jag tillägga Inno3D GeForce 6600 GT AGP8X / 128MB DDR3 - 5165.00 kr

Permalänk
Medlem

ser ut som det har tillkommit en nolla, på alla priser på sidan. tryckfelsnisse har verkligen gjort sitt mästerverk den här gången

Permalänk

Eller kanske hypermoderna Core 2 Duo för strax under 14.000kr?

http://www.jumbo.se/?open=product&x&y&category=631&product=14...

Någon som vet vad företaget håller på med? Varför dessa priser, de kan ju inte något sålt?

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Avstängd

Haha! jadu dom lär ju 0-taxera varje år

Permalänk
Medlem

Hahaha älskade hemsidan asså, Tror jag ska beställa steelseries seberia med usb ljudkort därifrån. Mycket billigare än inet för ca 800 m ljudkort.
http://www.jumbo.se/?open=product&x&y&category=355&product=14...

Permalänk
Medlem
Skrivet av yagel:

ser ut som det har tillkommit en nolla, på alla priser på sidan. tryckfelsnisse har verkligen gjort sitt mästerverk den här gången

troligt vis

Permalänk
Avstängd

Detta har ju snackats om 3 miljoner gånger på forumet. Räcker det inte nu?

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Permalänk

Är ju kul att söka på butiken på prisjakt.se och se vad de har för priser i jämförelse med andra buitker...inge många de ligger billigast på:P

Produkter för Jumbo

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Medlem

Prisfighten
komplett vs Jumbo 82 - 0
inet vs Jumbo 123 - 0

Permalänk
Medlem

Finns säkert nån stackare som köper en hel dator därifrån..

Permalänk
Medlem
Skrivet av jaK0b:

Finns säkert nån stackare som köper en hel dator därifrån..

Ja men om nån gör de så går de väll runt på det köpet;)

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Och priserna är utan moms! spännande det där

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Medlem

Minsta beställning är 2000 plus moms. Nåt å tänka på innan ni shoppar loss.

Jumbo.se - Alla datortillbehör på nätet

Permalänk
Medlem

Säkert ett skalbolag för andra olagliga aktiviteter.

Rating: 7 - Kreditvärdig

Limit: Finns inte för bolagsformen
Antal anmärkningar: 0
Antal ansökningar: 0
Summa skuldsaldo: 0 SEK

Var det jag kunde få fram av ratsit.

Permalänk
Medlem

Minsta beställning
Ordrar under ett värde av 2000 kr ex. moms expideras inte. Varor skicas notmalt mot faktura till aktiebolag registerade i Sverige eller EU. Vi förbehåller oss rätten att skicka varor mot postförskott.

Visa signatur

Intel I7 950 @3.8GHz | Nvidia GTX570 | Asus Sabertooth X58 | 6gb Corsair PC3 @1600MHz | Samsung F3 1TB | CM 690 II Advanced | Corsair AX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kogster:

Ja men om nån gör de så går de väll runt på det köpet;)

Haha sant

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crafting:

Minsta beställning
Ordrar under ett värde av 2000 kr ex. moms expideras inte. Varor skicas notmalt mot faktura till aktiebolag registerade i Sverige eller EU. Vi förbehåller oss rätten att skicka varor mot postförskott.

Är alltså endast företag som kan köpa där...

Den dyraste saken i förhållande till lägsta pris på risjakt var över 10gr så dyr!

50 000 istället för 4 000

Permalänk
Avstängd
Skrivet av dj christian:

Denna butik har ohyggliga priser. Detta är ett exempel

Jumbo.se - Datorkomponenter / Grafikkort / PCI Express

Flera tusen spänn för flera år gamla grafikkort?

Att det är tillbehör förstår jag men att ta dessa svindlande priser? Kan man inte anmäla dem till för att förvirra kunden. Tror det står någonstans i köplagen men är inte riktigt säker.

Det här kommer säkert vara en nyhet för dig och en hel del andra på forumet men vi lever i en kapitalistiskt samhälle där man är fri att sätta vilket pris man vill gillar du inte priset, köp inte därifrån, ingen tvingar er att köpa därifrån eller att ens gå in på sidan. annars kan man flytta till nordkorea eller kuba där staten bestämmer hur mycket ska grejer kosta. personligen gillar jag friheten att sätta vilket pris jag vill.
antar att ni helt enkelt gillar att gnälla eller ?

Visa signatur

Der Steppenwolf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Redzo:

Det här kommer säkert vara en nyhet för dig och en hel del andra på forumet men vi lever i en kapitalistiskt samhälle där man är fri att sätta vilket pris man vill gillar du inte priset, köp inte därifrån, ingen tvingar er att köpa därifrån eller att ens gå in på sidan. annars kan man flytta till nordkorea eller kuba där staten bestämmer hur mycket ska grejer kosta. personligen gillar jag friheten att sätta vilket pris jag vill.
antar att ni helt enkelt gillar att gnälla eller ?

glöm inte våra sköna killar i Kina xD

Permalänk
Visa signatur

Återfinns under en sten 1.6mil ut på landet.
100/100 Mbit Fiber | Cisco EA4500 N900 Smart Router
Acer Aspire 6930G | ASUS K55VJ

Permalänk
Hedersmedlem

Att ni bara orkar...
* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.