Gladiator Titel Rogue SKÄNKES!!

Permalänk
Medlem

Gladiator Titel Rogue SKÄNKES!!

Hej alla! Jag skänker bort mitt account då jag inte lirat på ca 4-5månader och har inte det minsta intresse kvar! Det är en Gladiator Rogue med 6.4k GS, Priest med 6k GS och DK med 5k GS.

Det blev strul när jag miggade och faction change'a roguen så dom låste det men skickar du in lite uppgifter så låser dem upp den mot en kostnad på 500:-, eftersom jag inte tänker spela längre och är inte heller intresserad så skänker jag den till någon som vill ta hand om accountet! Relentless Gladiators Frostwyrm 310%

FÖRST TILL KVARN!!!

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av noobonur:

Det blev strul när jag miggade och faction change'a roguen så dom låste det men skickar du in lite uppgifter så låser dem upp den mot en kostnad på 500:-

haha vaaa, varför skulle dom vilja att du betalar för deras misstag
mja vill man bli blåst på 500 kr så är det ju ett fint account

Permalänk

Låter lite skumt.

Visa signatur

Någon dator med tillhörande skärm

Permalänk
Avstängd

Skänkes och skänkes, får ju trots allt betala 500:-

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Jag undrar precis samma sak.. varför ska man betala igen för något man redan betalat för.. för att blizzard skruvat till de?
Visst, fint försök, men nej tack.

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.

Permalänk
Medlem

För att inga pengar gick från mitt kort så nu vill dom att jag betalar 450-500:- för att dom ska låsa upp roguen. Thats it, inget skumt eller så. Vill någon ha det så skicka ett PM, först till kvarn. Roguen har riktigt bra gear både PvP och PvE, vilket blir "lättare" att levla till 85 tror jag? Har inte ens kvar wow på datorn så har ingen aning om ny patch eller så. Bara att skicka ett PM, först till kvarn!

EDIT: Armory här! The World of Warcraft Armory - nurzz @ Stormscale - Profile

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Låter lite suspekt och förövrigt används marknaden för saker som denna.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.