Hur gammal är du och vad spelar du?

Permalänk
Medlem

Ålder: 20

Plattform: PC

Spelar: EQ2 (live), Cataclysm betan, 1.6, HoN, SC2, black ops när det släpps om nån dag

Favoritspel: Diablo!

Visa signatur

AW3423DW QD-OLED - Ryzen 5800x - MSI Gaming Trio X 3090 - 64GB 3600@cl16 - Samsung 980 Pro 2TB/WD Black SN850 2TB

Permalänk
Medlem

Ålder: 20

Plattform: PC

Spelar: Red Orchestra Darkest Hour

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

Ålder: 29
Plattform: PC & Wii
Spelar just nu: Civilization 5, Dragon Age (+ DLC och exp.) samt Dawn of War 2 - Chaos Rising.

Visa signatur

Intel I7-6700k | MSI Z170A GAMING PRO Carbon | Corsair Vengeance LPX Black 16GB@3000MHz | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1070 8GB GAMING | Samsung 950 Pro 256GB M.2

Permalänk
Medlem

Ålder 42

Plattform PC

Spel: Börjat igen med WoW, annars är det BFBC2 som gäller och några simulatorer.

Min första dator var en ZX Spectrum, sen blev det en Commodore 64 några amigor och till sist PC.
Första PC jag köpte var en Olivetti med en SX-25 MHz processor, uppgraderade till en DX-75 matteprocessor.

Permalänk
Medlem

Ålder: 33
Plattform: PC
Favoritspel: FPS (TF2, CS ...), Strategi(TW-serien, Starcraft ...), RPG (TES-serien, Fallout-serien ...)

Visa signatur

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't...

Asus Maximus VIII Hero | i7-6700K | ASUS GeForce GTX1070 Strix 8GB | G.Skill F4-2133C15Q-32GRK |

Permalänk
Medlem

Ålder : 25 år

Lirar bara wow och sc2

Permalänk
Medlem

Ålder: 22
Plattform: PC (gärna Nintendo-plattformar också, men äger bara ett N64 som inte används allt för ofta)
Favoritspel: FPS (helst med tonvikt på lagspel), RTS, Racing (mot simulator, men inte nödvändigtvis hard core) och RPG

Permalänk
Medlem

Ålder: 39 år.
Platform: Mac & PS3
Spelar just nu: EVE Online, WOW på Mac & R.U.S.E på PS3.

Permalänk

Ålder: 18
Plattform: PC
Favoritspel: det som liras mest för min del är HoN just nu. men har fallit i smaken att börja med Eve online igen

Visa signatur

Intel Core i5 4670k gigabyte Gigabyte GA-Z87X-D3H A-Data 4x4Gb 1600mhz 4x1Tb diskar SSD 120gb Kingston r9 270X Gigabyte

Permalänk

Ålder: 30
Plattform: Numera bara PS3, Wii, förut endast PC.
Favoritspel: Genom alla tider Half-Life2, numera spelar jag FPS, FIFA och NHL-serien, Mario och Zelda-spelen på konsol.

Permalänk

Ålder: 27
Plattform: PS3, PC och i viss mån Xbox 360.
Favoritspel: Strategi, FPS, Racing, RPG.

Visa signatur

Thermaltake Core P5 | 5960X @ 4,3Ghz | H2O | ASUS Rampage V Extreme | Corsair Dominator Platinum 64GB | Zotac 3080 | Samsung 950 Pro 512GB M.2

Permalänk

Känns inte denna tråd inte lite meningslös? Finns det verkligen någon som läser när folk raddar upp spel som de gillar? Alla spelar ju bara samma skitspel ändå så. (CoD, CS, BFBC2, WoW etc)

Aja jag kan väl skriva vilket spel jag gillar för att vara on topic:

Ålder: 21
Plattform: PC (hatar konsoler, konsoler borde göras illegala)
Favoritspel: Rainbow Six 3 Raven Shield

Permalänk
Medlem

Ålder: 17
Plattform: PC, Wii
Favoritspel: WoW, CoD MW2, League of Legends, Hereos of Newerth, Minecraft

Visa signatur

AMD Phenom II X4 925 @ 3,02 Ghz | ATI Radeon HD5770 @ 1GB | RAM 4GB DDR3 1600Mhz | Xion AXP 500W | Lexa S | Razer DeathAdder | Razer Lycosa | Steelseries 9HD

www.fredrikweb.se

Permalänk
Medlem

Ålder: 22
Plattform: PC
Favoritspel: wc3tft

Permalänk
Medlem

Ålder: 20
Plattform: PC, 360 och PS3
Favoritspel: Mest FPS, TPS, Racing och Sport.

Har för många favoritspel ; )

Permalänk
Medlem

Ålder: 21
Plattform: PC PS3
Favoritspel: C&C 3 Kane's Wrath, MW2

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka...

1: AM4 3600X, RTX 4060 OC, X570-I, 32GB 3200MHz, SF450, 34”
2: AM4 3600, RTX 3070 OC, B550-I, 16GB 3600MHz, SF750, 34”
3: AM4 3600, RTX 3070 OC, B550-I, 16GB 3200MHz, SF600, 34”

Permalänk
Medlem

30 år. Naturligtvis endast PC.

MP:
Diablo 1
Call of Duty 1 + United Offensive

SP:
Assassin's Creed I & II
De flesta FPS, just nu Black Ops

Med 2½-årige sonen i knät:
Colin McRae Dirt 1 & 2 (Be-äm-ve sätafyyyyyja å missibissu eeevo, lallibilen säjjer VOOOOOM!)

Permalänk

29 år, PC och ibland Xbox360

För tillfället:
WoW, Heroes of Newerth, Bloodline Champions, Dragons Age: Awakening.

Permalänk
Medlem

Ålder: 20

Plattform: PC
Genre: RPG, FPS, RTS, Racing, mestadels.
Spel: WoW, Darksiders, Dead Space, StarCraft II, för tillfället.

Visa signatur

Rigg: Corsair Carbide Air 540 | Gigabyte X570 Elite | R7 3700X | Corsair Hydro H70 V1 | 16 GB G.Skill RGB CL16@3200 MHz | Powercolor RX7900 XTX Red Devil | Samsung EVO 960/500 GB | Samsung QVO 870 8TB | Corsair AX860 | Ljud: Monitor Audio GS20 Frontar | Monitor Audio GSLCR Center | KEF Q7 Surround | Epik Legend Subwoofer | Denon 2310 Reciever

Permalänk
Medlem

Ålder 27 på en höft
Plattformar PC , MAC , WII , PS2 , PS3 , PSP + Lite annat.
Med andra ord alldeles för mycket saker.

Spelat det mesta men SIMS är inte min grej.

Det senaste tiden har det blivit mest TF2 och BFBC2.

Senaste köpet var nog Zombie Driver, för att man är för svag mot reklam.
Jag köper nog alldeles för många spel på STEAM. ‾\o.0/‾

Annars älskar jag brädspel, och har nog för många där med.

Visa signatur

Just playing for fun ‾\o.0/‾

Permalänk
Medlem

20, sc2 ibland

Permalänk
Medlem

Ålder : 17
Plattform : PC, Xbox360 & Nintendo Wii
Favoritspel : De flesta Call of Duty-spel för det mesta MW2 & Black Ops, Counter Strike, Minecraft, Trackmania n' moar. Har spelat WoW förut, men inget för mig längre. Kan i princip spela vad som helst, är en allätare typ.

Visa signatur

Don't Drink And Drive, Take a Smoke And Fly! ʁ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elastico:

...
Favoritspel : De flesta Call of Duty-spel för det mesta MW2 & Black Ops, Counter Strike, Minecraft, Trackmania n' moar. Har spelat WoW förut, men inget för mig längre. Kan i princip spela vad som helst, är en allätare typ.

Det går nog över ska du se, lira dom ett par år till så kommer du förmodligen aldrig vilja se dom igen, så var det iaf för mej@26 finns så otroligt mycket roligare spel! men men, det märker du om en 5-10 år kanske

Permalänk
Medlem

Ålder: 15

Platform: PS3 o PC
Spel: Gran Turismo 5, CoD4 (PC)... Det var väl allt tror jag

Visa signatur

Define C | ASUS PRIME B660-D4 PLUS | i5 12400F | Hyper 212 | RTX 3080 10 GB TUF OC | 980 Pro 1TB | Corsair Vengeance 32 GB 3600 MHz | Corsair RM750 | ASUS TUF VG27AQ | Dell U2515H

Permalänk
Medlem

Ålder: 16
Plattform: PC.
Favo-spel: Age of empires 2 såklart:P. Call of duty - Black ops nu när det kom ut med. rätt kul faktiskt.

Permalänk
Medlem

Ålder: 21
Spel: just nu Starcraft 2 och Dragon age!

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Ålder: 18
Plattform: PC/XBOX360
Favoritspel:FPS/RTS(inte sc2 spelar det men det är tråkigt(Bara CoH då det är det ända "riktiga" RTS spelt IMO))/Racing (dirt 2 xbox :D:D)

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

man blir så less på vissa när man ser den här tråden, spelar typ wow och cs och i7 maskiner med snabbast gfx korten.
vad behöver ni det till?

Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dalton Sleeper:

Det går nog över ska du se, lira dom ett par år till så kommer du förmodligen aldrig vilja se dom igen, så var det iaf för mej@26 finns så otroligt mycket roligare spel! men men, det märker du om en 5-10 år kanske

Haha, så sant! Kanske lite dubbelmoral utav mig att påstå att jag kan spela vad som helst, samtidigt som jag skriver att jag tröttnat på ett!

Visa signatur

Don't Drink And Drive, Take a Smoke And Fly! ʁ

Permalänk
Medlem

Ålder: 19

Plattform: PC

Spelar: Heroes of Newerth, dota, wow, cod.. Spelar allt möjligt faktiskt!

Favoritspel: Diablo 2 - Helt underbart spel. Synd att man klarat det sisådär 20gånger nu.. Skönt att trean är på gång iaf!

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!