Angående tid det tar att hantera delarna och skicka iväg dem.

Permalänk
Medlem

Angående tid det tar att hantera delarna och skicka iväg dem.

Till alla på sweclockers och så klart våran egen dbmannen.

Vad tycker ni e rimlig tid en butik ska ha för att hantera varorna och skicka iväg dom?

Obs..Butiken har varorna i lagger!

Visa signatur

Xp1700+@Max 2689 mhz FSB@Max 250 SC(Synk) NF7-S rev 1.2
Thorton@Max 2801.8mhz+(L2@512) FSB@Max 291+! 2,5.3.4.11 DC(1/1)3.54 Vdimm 2x256 mb bh5 Dfi Lanparty Rev B(4440+/4095+)

Permalänk

Re: Angående tid det tar att hantera delarna och skicka iväg dem.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lastviking
Till alla på sweclockers och så klart våran egen dbmannen.

Vad tycker ni e rimlig tid en butik ska ha för att hantera varorna och skicka iväg dom?

Obs..Butiken har varorna i lagger!

max 2 dagar!

Permalänk
Medlem

Av nån konstig anledning så har jag alltid fått vänta 2 veckor på att få mina grejer även om dom finns i lager. Tycker att 3 dagar är ganska ok

Visa signatur

Ryzen 5600. Asus B550M TUF gaming plus. RTX 4060 TI.

Permalänk
Medlem

Beställde från komplett idag och dom hade allt i lager så jag hoppas att jag har det senast Onsdag.

Permalänk

Re: Angående tid det tar att hantera delarna och skicka iväg dem.

Max 2 arbetsdagar tycker jag är rimligt om butiken har allting i lager, men 1 arbetsdag är så klart att föredra. Sedan tillkommer ju Posten leveranstid.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lastviking
Till alla på sweclockers och så klart våran egen dbmannen.

Vad tycker ni e rimlig tid en butik ska ha för att hantera varorna och skicka iväg dom?

Obs..Butiken har varorna i lagger!

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Medlem

2 timmar, sen börjar jag skicka hotbrev

Permalänk
Medlem

Senast nästa arbetsdag, om man inte beställer på morgonen. Då är det samma dag som gäller. Tar det längre tid börjar man fundera på om det inte är värt de extra pengarna att beställa från Dustin.

När jag beställde från komplett för ett par veckor sedan tog det 2,5 arbetsdagar. Hade börjat irritera mig på dem långt innan det kan jag säga. Dustin var oxå lite slöa idag tycker jag. Beställde igår kväll och de packade inte förrän vid 11-tiden. De brukar annars vara ruskigt snabba. En kompis hade tydligen mailat dem på förmiddagen idag och fått vänta längre än vanligt på svar. Senast jag mailade Dustin svarade de på 10 min. Dustin packar ju snabbare än vad datorbutiken.com skickar ut orderbekräftelsen

Där har datorbutiken.com (och övriga) lite att jobba på

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Skulle vilja säga att där har Interntbutiker mycket att arbeta/jobba på.

Senast jag mailade Dustin svarade de på 10 min. Dustin packar ju snabbare än vad datorbutiken.com skickar ut orderbekräftelsen

Där har datorbutiken.com (och övriga) lite att jobba på [/B][/QUOTE]