Erbjudanden på Steam

Permalänk
Inaktiv

2an är klart bättre än 1an i mitt tycke, nästan i nivå med 3an som för mig är det bästa spelet i serien. Alla spelen är dock bra, även om jag personligen både har och hade svårt för fjärde delen. Rätt givet köp om man gillar genren dessutom.

Personligen gillar jag att man i remaken av MI 2 kan köra i classic-läget. Jag hade gärna sett den möjligheten i en patch till MI 1 då jag har lite svårt för grafiken i det spelet.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anders190:

Personligen gillar jag att man i remaken av MI 2 kan köra i classic-läget. Jag hade gärna sett den möjligheten i en patch till MI 1 då jag har lite svårt för grafiken i det spelet.

F10?

Permalänk
Medlem

Serious Sam HD 75% rabatt på gold edition nu i helgen:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av danteee:

Serious Sam HD 75% rabatt på gold edition nu i helgen:)

Det är också 75% på resetn av Serious Sam HD serien \o/ Köpte Serious Sam HD: Double Pack för 70kr precis ^_^

Visa signatur

q6600 @ 2,4GHz | 9800gtx+ Sli | 4096MB ddr2 | 2 x 500 Gb Samsung HDD | StealthXstream 600w | P182

Permalänk
Medlem

Garry's Mod finns till 50% rabatt(€4.99 istället för €9.99): Save 50% on Garry's Mod on Steam

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av ToJa92:

Garry's Mod finns till 50% rabatt(€4.99 istället för €9.99): Save 50% on Garry's Mod on Steam

Någon som testat Garrys Mod?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ratatosk:

Någon som testat Garrys Mod?

Jag har spelat Garrysmod enda sedan gmod 9 (då när de ennu var ett gratis mod) och det är ennu lika roligt, garrysmod är väldigt mångsidigt och har tusentals mods som kan hittas här ( garrysmod.org - Garry's Mod Related Files!) och det officiella forumet är Facepunch och det är ett väldigt bra spel för priset.

Permalänk
Hedersmedlem

75% på Cities XL

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Elgot:

Tack, jag hade helt lyckats missa det faktiskt.

Permalänk

Weekend deal

Just nu och fram tills på söndag har Steam -50% på Magic: The Gathering - Duels of the Planeswalkers.

Om spelet är bra? Ingen aning ^^

Permalänk
Medlem

Mycket roligt spel imho, dock blir man lite irriterad ibland när man aldrig får korten man behöver och AI'n alltid verkar få exakt det han behöver!

Dock finns det ju matcher då det är tvärtom

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Skrivet av erdraug:

Mycket roligt spel imho, dock blir man lite irriterad ibland när man aldrig får korten man behöver och AI'n alltid verkar få exakt det han behöver!

Dock finns det ju matcher då det är tvärtom

Hehe vet inte om jag vågar mig på det dock

Såg även nu att Team Fortress 2 har -50% vilket hamnar på 9,99€.

Permalänk
Entusiast

har lirat runt 50-60 timmar magic, det är ett riktigt bra spel. slår inte med egna kort däremot, men som sagt riktigt kul ändå.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

har lirat runt 50-60 timmar magic, det är ett riktigt bra spel. slår inte med egna kort däremot, men som sagt riktigt kul ändå.

Hej

Funderar på att köpa detta, men det finns ju "två" alternativ;

1. Köpa originalspelet + exp 1 och 2 för ~ 10 Euro

2. Köpa paketet som också inkluderar alla "Deck unlock" samt "Foil conversion"? för 15 Euro

Vad innebär alla dessa decks (och Foil conv.)?
Har man inte tillgång till alla korten själv att sätta ihop samma "decks"? (om man köper alt. 1?)

Mvh
Woundead

Permalänk
Entusiast

"1. Köpa originalspelet + exp 1 och 2 för ~ 10 Euro" det andra större paketet är bara skräp, det är unlocks för pengar sådant som du kan låsa upp själv.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

"1. Köpa originalspelet + exp 1 och 2 för ~ 10 Euro" det andra större paketet är bara skräp, det är unlocks för pengar sådant som du kan låsa upp själv.

Tack för svar, blir alt. 1 isf helt klart.

Mvh
Woundead

Permalänk
Medlem

Tips: Team Fortress 2 för 9,99€ Save 50% on Team Fortress 2 on Steam

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Left 4 Dead 2 FÖR 67 SPÄNN

Visa signatur

Antec P193 | Asus Deluxe V2 | i7 930 @ 4,15Ghz | D14 | Asus 5870 | CM 700W | 6Gb Corsair @ 1600Mhz | DvD | Intel ssd 80gb, Samsung 160gb, WD 500gb + 1,75tb(extern) | Totalt 12 fläktar som styrs av en kaze o en zalman| Logitech Z-5500 | MX 518 | X6 | 2032W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oliver93:

Left 4 Dead 2 FÖR 67 SPÄNN

Tack Väntat länge på detta ! Köpte till mig och brorsan direkt

Visa signatur

- Intel i7 8700K | Z370 AORUS Gaming 5 | MSI 1080TI | 16GB DDR4 |
- Asus ROG G20AJ | Intel i7 4790K | GTX 970 | 16GB DDR3

Permalänk
Medlem

Left 4 Dead & Left 4 Dead 2 -66% på Steam

Som titeln säger; Valve släppte idag The Sacrifice (DLC) till Left 4 Dead och L4D2 samt passade på och sänkte priset på spelen:

Left 4 Dead: 6,79EUR
Left 4 Dead 2: 6,79EUR
Left 4 Dead + Left 4 Dead 2: 10,19EUR

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem

Samt spelet är också tillgängligt för Mac!

Save 66% on Left 4 Dead 2 on Steam

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk

... och där försvann mina sista tvivel om att köpa tvåan.

Tack, Valve!

Visa signatur

I pledge to punch all switches, to never shoot where I could use grenades, to admit the existence of no level except Total Carnage, to never use caps lock as my "run" key, and to never, ever, leave a single BoB alive.

Permalänk
Medlem

Funderar på om man ska köpa detta eller slå till på valve complete pack under jul rean :/

EDIT: Köpte detta nu så jag har något att göra över helgen

EDIT: Fan hoppas Torchlight kommer med FET rea vid jul alltså Nere mot 4€ skulle vara nice då andra köpt det för det.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Toivo83:

Tips: Team Fortress 2 för 9,99€ Save 50% on Team Fortress 2 on Steam

Nu är väl just den kampanjen slut (eller så är det bara steam som knasar sig) men iaf:

WEBHALLEN.com - Half-Life 2 - The Orange Box (Innehåller Episode Two)
Half-Life 2
Episode One
Episode Two
Portal
Team Fortress 2

~85kr mer för hela det paketet
Om TF2 nu inte är på rea på steam så får du alltså återigen allt detta billigare än bara TF2 på steam ^^

Skrivet av turbi:

EDIT: Fan hoppas Torchlight kommer med FET rea vid jul alltså Nere mot 4€ skulle vara nice då andra köpt det för det.

Frågan är om de kör samma deal på samma spel två jular i rad, köpte det nämligen till mig och lillbrorsan för det priset nu senaste julen

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Nu är väl just den kampanjen slut (eller så är det bara steam som knasar sig) men iaf:

WEBHALLEN.com - Half-Life 2 - The Orange Box (Innehåller Episode Two)
Half-Life 2
Episode One
Episode Two
Portal
Team Fortress 2

~85kr mer för hela det paketet
Om TF2 nu inte är på rea på steam så får du alltså återigen allt detta billigare än bara TF2 på steam ^^

Frågan är om de kör samma deal på samma spel två jular i rad, köpte det nämligen till mig och lillbrorsan för det priset nu senaste julen

Japp,rean är nog slut. Var ju nästan en vecka sen jag tipsade.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

The Orange box finns annars i Gamestops kampanj, 3 PC spel för 199kr
Köpte Red Alert 3, Gothic 3 Collectors Edition och The Orange Box för några veckors sedan, väl värt 199kr

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk

Killing Floor för halva priset - 8.99 euro
och
Modern Warfare 2 33 % off för 40.19 euro plus 50 % off på map packsen

Kan verkligen rekommendera Killing Floor. Tycker personligen det är mycket roligare än Left 4 Dead 2.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Moderator
Moderator

Spelet i sig dock fortfarande billigare att köpa i butik trots steams "erbjudande", om nu någon dum jävel skulle få för sig att köpa skiten dvs

Killing Floor såg lite småkul ut, är DLCs till det något att ha?
(Intressant att deras bundle med Killing Floor + DLCs är 2 cent dyrare än att köpa allt separat..)

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Köpte killing floor förra julen tror jag det var. Då var det 50% rea. Spelet är inte det snyggaste. Tycker det är lite folk som spelar det, dem gångerna jag har varit inne.
Var kul i början. Men jag tröttnade ganska fort på de spelet. Gjorde dock inte ngn förlust med tanke på hur billigt det var.
Gillar man zombies så köpt hehe.
Har inte och kommer inte lägga ner mer pengar på de spelet. DLCs är bara onödigt till de spelet i mitt tycke =P

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Killing Floor såg lite småkul ut, är DLCs till det något att ha?

Deras DLC:s är bara kosmetiska och fyller ingen funktion (möjligtvis bortsett från att det kan vara lättare för din lagkamrater att hitta dig när du spelar som medic och faktiskt ser ut som en).

Karaktärspaketen är mer eller mindre bara ett sätt för spelarna att stötta/tacka Tripwire Interactive för deras gratis innehållsuppdateringar. T.ex. så nu senast så fick alla 4 nya banor och 1 nytt vapen, och sedan kan de som vill välja att betala för de extra karaktärerna.

Visa signatur

i7 4770k 4.2 GHz delid | Asus Z97-E | 32GB 2133 MHz 12-13-12-37 1T DDR3 | Radeon 6600 | KC2500 2 TB + 840 EVO 1TB | Corsair AX860 Platinum | Define R4

"Once you go FLAC, you never go back!"