KÖPA HTC Desire eller Sonyericsson X10 ??

Permalänk
Medlem

KÖPA HTC Desire eller Sonyericsson X10 ??

Det kanske finns gamla trådar om detta men jag har inte varit här inne på länge så jag chansar på att starta en tråd om denna fråga och hoppas ni kan hjälpa mig:

Jag skall byta telefon nästa vecka och jag vet att det är kort varsel samt vet jag att Desire är restad och kommer först om 4 v men jag vet inte vilken av dessa som är att föredra.

Mina behov är inte jättestora, jag kommer surfa en del, använda Facebook, MSN samt vanliga sidor hit o dit. Kameran kommer jag nog använda en del då jag har en 18 mån gammal son och jag har inte en digitalkamera med mig alltid. Jag kanske kommer koppla in telefonen som modem för min bärbara dator. Jag komme rinte synka den i Outlook men kommer nog vilja använda kalendern på ett vettigt sätt så den kanske kan vara viktig och bra.

Annars är det självklart viktigt att ljudkvaliteten är bra; alltså grundkraven skall uppnås utan problem.

Så vad säger ni, varför skall jag välja Desire framför X10 eller vice versa, försök vara objektiva då det finns HTC-älskare o SonyErics-älskare.

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrovveN:

Det kanske finns gamla trådar om detta men jag har inte varit här inne på länge så jag chansar på att starta en tråd om denna fråga och hoppas ni kan hjälpa mig:

Jag skall byta telefon nästa vecka och jag vet att det är kort varsel samt vet jag att Desire är restad och kommer först om 4 v men jag vet inte vilken av dessa som är att föredra.

Mina behov är inte jättestora, jag kommer surfa en del, använda Facebook, MSN samt vanliga sidor hit o dit. Kameran kommer jag nog använda en del då jag har en 18 mån gammal son och jag har inte en digitalkamera med mig alltid. Jag kanske kommer koppla in telefonen som modem för min bärbara dator. Jag komme rinte synka den i Outlook men kommer nog vilja använda kalendern på ett vettigt sätt så den kanske kan vara viktig och bra.

Annars är det självklart viktigt att ljudkvaliteten är bra; alltså grundkraven skall uppnås utan problem.

Så vad säger ni, varför skall jag välja Desire framför X10 eller vice versa, försök vara objektiva då det finns HTC-älskare o SonyErics-älskare.

Tack på förhand!

Om man läser lite recensioner ser man snabbt att Desire är mycket mer populär. HTC är överlag väldigt välbyggda och kvaliteten är väldigt hög. Sony Ericsson har inte riktigt kommit in på den marknaden där iPhone och HTC ligger. Jag hade valt Desire!

Permalänk
Medlem

Jag har en htc desire och är jätte nöjd med den dock har jag bara haft den i en vecka. Och htc sense är jätte bra. Jag rekommenderar den verkligen

Visa signatur

Q9550 @ 2.83 | MSI P45 | Kingston 4GB @ 800mhz | XFX ati 5850 black edition | thermaltake toughpower 750W | samsung spinpoint 500GB | cooler master centrino 534 | samsung syncmaster 225BW | steelseries ikari | logitech G15 | Icemat Siberia, Steelseries 7H

Permalänk
Medlem

Tycker det finns mycket att läsa här:
http://www.sweclockers.com/forum/75-mobiltelefoner/919808-htc...

Själv kör jag Desire. Den är lite mindre (vilket jag gillar) och har Android 2.2

Visa signatur

| NZXT H2 | Corsair HX 750W | Asus P8Z68-V Pro | Intel i5 2500K@4,5Ghz | 16GB | GTX970 | SSD: 1x512Gb + 1x240Gb + 1x120Gb | Lenovo Thinkpad E530 | ASUS RT66U+56U | Synology DS412+ 4x4TB + DS214 | Zyxel NAS540 8TB | Boxee Box | OnePlus X |