Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk

Jag är glad. Men samtidigt lite allmänt less för jag känner att jag har för många intressen(eller inga, beror på hur man ser det) och kan då inte fokusera på något speciellt och bli riktigt bra på det! Det grämer mig att jag tappar intresset för saker så snabbt, i början är jag nästan manisk och gör bara det som just då intresserar mig. T ex lära mig ett språk, sjunga, vad som helst! Identitetskris? Kommer jag hitta något som jag verkligen fastnar för? Time will tell...

Permalänk

Förbannad på mopedjäveln som antagligen skurit fast, ganska surt ifall den har skurit eftersom den blev klar igår

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Skrivet av MasteraCe:

SCheisse, förkylning på sommaren? tydligen.. så man är sjukskriven från jobbet.. känns inte bra det..

Rätt vanligt... Ute i varma solen in i bil med AC på max eller TD.. upprepa ett par gånger och du är på G

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Ska troligen hämta ut gratis biljetter till fredagen. Takida ska spela.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Ffffuuu asså, varför ska bilen ha sån pruttig jävla bultcirkel när man letar efter LM-fälgar!?
Har alla bilar 5 bultar nu för tiden?

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Ffffuuu asså, varför ska bilen ha sån pruttig jävla bultcirkel när man letar efter LM-fälgar!?
Har alla bilar 5 bultar nu för tiden?

4x100?? Finns ju massvis med dessa fälgar om man inte är så kräsen hur fälgen ser ut

Permalänk
Skrivet av nmc:

4x100?? Finns ju massvis med dessa fälgar om man inte är så kräsen hur fälgen ser ut

Jo, jag såg det när jag surfade runt på blocket en stund.
Men vad fan ändå, jag har kollat på fälgar som inte är tlll salu hela dan och alla bilar har ju verkligen 5 bult

Med risk för att låta barnslig, men jag dör en aning inombords varje gång jag läser ordet "pruttig".
Natthumorn och omogenheten är på sin topp!

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Hämtat biljetter till imorgon. 2x275kr fast gratis
Lämnade parkeringen men däckskrik från v40 ;P

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Jo, jag såg det när jag surfade runt på blocket en stund.
Men vad fan ändå, jag har kollat på fälgar som inte är tlll salu hela dan och alla bilar har ju verkligen 5 bult

Med risk för att låta barnslig, men jag dör en aning inombords varje gång jag läser ordet "pruttig".
Natthumorn och omogenheten är på sin topp!

Det finns mycket att tänka på när man köper hjul

4-5bult som är vanligast.
Bultmönstret (bara för det är 5 bult så passar inte alla 5 bult på varandra då avståndet mellan hålen kan skilja.)
Storlek och ET ska man ha i betraktande. sen en massa annat nonsens. Evt Distanser vissa hjul kräver för att man får rätt ET osv

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Beställde 2 filmer från webhallen natten till igår, dom skickades igår och borde kommit idag då dom skickas som brev eftersom jag direkbetalde med internetbank... Hoppas dom kommer imorn och ingen har stulit dom på vägen

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Det finns mycket att tänka på när man köper hjul

4-5bult som är vanligast.
Bultmönstret (bara för det är 5 bult så passar inte alla 5 bult på varandra då avståndet mellan hålen kan skilja.)
Storlek och ET ska man ha i betraktande. sen en massa annat nonsens. Evt Distanser vissa hjul kräver för att man får rätt ET osv

Jo, att man kan ha samma antal bult men ändå fel bultcirkel visste jag, jag skrev bara så för att poängtera att jag inte var ens i närheten av rätt fälgar

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Rätt vanligt... Ute i varma solen in i bil med AC på max eller TD.. upprepa ett par gånger och du är på G

Kyla har inget med förkylning att göra. Är virus angrepp

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

Jag spenderar +40h på en praktik, trevligt folk men ingen under 50-55år och de flesta äldre än 65år. Det leder inte till något arbete, men mycket historia har jag fått lära mig samt hur man bättre forskar i detta. - Ja jag gör allt lite mer invecklade datatekniska saker än bara forskar i historia. Men konstigt nog så är äldre folk bättre att umgås med än äldre, då jag utan problem kan umgås med båda könen där.
Nå det blir väl bio imorgon, jag var där förra veckan, gillade inte filmen men det var lite roligt att umgås med ungdomar.

Annars så stör jag mig som vanligt på "vanligt" folk i min ålder, där många har fått en extrem moralisk syn om vad som är rätt eller fel och argumentet tänk på barnen kommer fram hela tiden.
Jag ser även flera bekanta som beklagar sig på invandrare och säger att de gör blablabla för det är genetiskt, när det bara är för dem att gå någon kilometer till närmsta kyrka och läsa ur husförhörslängderna och se på "leverne och frejd", om vad deras egna "närmsta" släktingar faktisk har gjort. Och så sa de att sådana beteenden var genetiska och de därför ska rösta på SD nu till valet.. hehe Hur vore det att lära sig sin närmsta historia innan man vräker ur sig sådant?

Så slutsats jag är glad och det är roligt att skratta åt idioter som inte kan sin historia, sedan skulle jag vara gladare med ett arbete men man kan ej få allt. Men det är tragisk att många av dagens ungdom inte bryr sig något om sin historia som vem deras riktiga fader är, samtidigt som de drar en massa slutsatser om att det är fel på andra p.g.a. deras härkomst.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Skrivet av Kazen:

Kyla har inget med förkylning att göra. Är virus angrepp

Nej. Det vet jag men virusen trivs i miljöerna och man skaffar de på den vägen och sen kan man bli trött av värmeväxlingar

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

.

Permalänk

Grining för att jag och ett 1366 system inte hör ihop just nu... Blir fan att skaffa en ny AMD rigg så man har lite koll på vad man pysslar med...

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Skrivet av Sennebring:

Grining för att jag och ett 1366 system inte hör ihop just nu... Blir fan att skaffa en ny AMD rigg så man har lite koll på vad man pysslar med...

Köp Min AMD rigg så blir jag med glad

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Köp Min AMD rigg så blir jag med glad

Har du en 1055T med crosshair 4 så visst...

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Skrivet av Sennebring:

Har du en 1055T med crosshair 4 så visst...

Kan ta och sudda ut namnet på min X4 940 BE och skriva dit lite andra siffor om du vill.. hehe

Sur över att alla jag snackar med bor fan alltid så långt bort ifrån mig... hfffm

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Jag är glad, jävligt glad faktiskt. En gammal och mycket god vän hörde av sig idag lite kryptiskt per sms. Hon hade gjort slut med sin kille och var nu fri att umgås och göra vad hon ville(!).
Vi snackade i telefon i fyra timmar. Wunderbaar!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Skrivet av Martiis:

Jag är glad, jävligt glad faktiskt. En gammal och mycket god vän hörde av sig idag lite kryptiskt per sms. Hon hade gjort slut med sin kille och var nu fri att umgås och göra vad hon ville(!).
Vi snackade i telefon i fyra timmar. Wunderbaar!

Nice!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Kan ta och sudda ut namnet på min X4 940 BE och skriva dit lite andra siffor om du vill.. hehe

Klarar mig ändå

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Skrivet av Martiis:

Jag är glad, jävligt glad faktiskt. En gammal och mycket god vän hörde av sig idag lite kryptiskt per sms. Hon hade gjort slut med sin kille och var nu fri att umgås och göra vad hon ville(!).
Vi snackade i telefon i fyra timmar. Wunderbaar!

Nice... gå och testa din lille pellevink sen bara

Själv avnjuter jag min nästsista semesterdag med massa go chipmusik i öronen

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Fyfan vad trött jag är, blev väckt kl 9... Kanske är bra för jag ska på LAN imorgon och då kan man vara vaken länge, brukar aldrig kunna sova så bra dagen innan... Så jag kanske somnar kl 12 ist för halv fyra

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

Fyfan vad trött jag är, blev väckt kl 9...

Tänk på stackars mig då! Jag blev väckt 12!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Tss.. klena grabbar.. själv gick jag till kojs strax efter kl slagit 4 på natten.. vaknade ca 7.20 där efter.. sköna 3 timmar.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Jag la mig typ 3... Sedan sov man ju till 12 ;P

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Nice... gå och testa din lille pellevink sen bara

Själv avnjuter jag min nästsista semesterdag med massa go chipmusik i öronen

Vem fan har sagt att vi ska knulla?!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Skrivet av Martiis:

Vem fan har sagt att vi ska knulla?!

Ingen. Men det var rätt så lätt att tro att något sådant var på gång

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Ingen. Men det var rätt så lätt att tro att något sådant var på gång

Bara för det kommer vi säkert göra det. Jag känner nog till ödets ironi!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90