Permalänk

När jag var liten, ca 8-10 år, så var jag vid en industrilokal/affär som ligger vid mitt hus, kanske 100 m bort, med en kompis. Vi cyklade och åkte skateboard, hade allmänt skitkul. När vi hade varit där i en timma så kommer det en man i en ganska fin bil(tyckte man då iaf), redigt luftintag på huven och snygg lackering och allt, och skällde ut oss så förbannat. Notera att vi hade pratat med ägaren till marken som tillät oss. Men den här killen var rosenrasande utav någon orsak, och hade sig en stund, men gav sig sedan och gick in. Han sa att han skulle komma tillbaks om några minuter, och om vi inte var borta då så skulle han klappa te oss. Vi blev ju såklart livrädda, och skyndade oss att dra därifrån. Vi går förbi en låda där det ligger kasserade verktyg, och jag tar upp en avbruten skiftnyckel, och sedan går fram till bilen och trycker in den riktigt djupt ner i luftintaget. Precis då kommer ju den jäveln ut igen, och börjar springa emot oss! Har nog aldrig cyklat så snabbt i hela mitt liv, men vi kom undan!

Visa signatur

''Du kanske kan spela, MEN KAN DU KÖTTA?!?!?!''

Spelrigg: Intel i5 3570k 3.4Ghz [/B], Asus Nåt med Z77 4Gb DDR3, Asus GTX560Ti, 500gb HDD,Tagan Twoforce II 500w
Server: DL380G3, 6Gb ECC-minne, 2x Xeon @ 2,4Ghz, 72Gb 10k rpm SCSI, ESX Hypervisor 3.5

Permalänk
Medlem

Att som ung och dum, helt blåögd tro att akutsjukvård Rockar Fett. Idag tittar jag tillbaka på mina år, och konstaterar att jag måste varit helt blås som gick in med den tron.

Nerspydd, nersketen och nersprutad av kroppsvätskor får en att undra vad som gör att man ändå fortsätter.

Idioter till sommarturister, förstår mig inte på folk som kräver akutsjukvård för småsaker och trots långdragna diskussioner fortfarande tror att en liten glasflis i lilltån är livshotande.

Alla narkomaner, fyllon och andra som får för sig att urinera ute korridoren.

Slagsmål, gap och skrik är tydligen helt legitimt på en akutmottagning tycker många ungdomar, som sen inte är sen att gapa om att dom skall ses över först.

Alla jävla rattfyllon som kör över det mesta i sin väg. Dessutom tar det priset att man skall tycka synd om dem, det är tamefan deras eget val att sätta sig bakom ratten i berusat tillstånd.

Alla våldtäkter förorsakat av kåta jävla råttor, som raserar liv för ett jävla knull. Kastrering borde fasiken vara legalt.

Så har vi dessa gängbråken som utdelar skottskador till höger och vänster, och ibland skjuter dom asen så jävla dåligt att dom träffar oskyldiga individer. En sak om dom tar kol på varandra, men att rasera oskyldigas liv? Jag skulle kunna ge dom en grattis skytteutbildning så dom träffar rätt.

Listan skulle kunna göras hur lång som helst. Tror mig tappat förmågan att känna empati...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av AzzEX FX:

Alla våldtäkter förorsakat av kåta jävla råttor, som raserar liv för ett jävla knull. Kastrering borde fasiken vara legalt.

Så har vi dessa gängbråken som utdelar skottskador till höger och vänster, och ibland skjuter dom asen så jävla dåligt att dom träffar oskyldiga individer. En sak om dom tar kol på varandra, men att rasera oskyldigas liv? Jag skulle kunna ge dom en grattis skytteutbildning så dom träffar rätt.

Listan skulle kunna göras hur lång som helst. Tror mig tappat förmågan att känna empati...

+1 på det säger jag bara.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av AzzEX FX:

Att som ung och dum, helt blåögd tro att akutsjukvård Rockar Fett. Idag tittar jag tillbaka på mina år, och konstaterar att jag måste varit helt blås som gick in med den tron.

Nerspydd, nersketen och nersprutad av kroppsvätskor får en att undra vad som gör att man ändå fortsätter.

Idioter till sommarturister, förstår mig inte på folk som kräver akutsjukvård för småsaker och trots långdragna diskussioner fortfarande tror att en liten glasflis i lilltån är livshotande.

Alla narkomaner, fyllon och andra som får för sig att urinera ute korridoren.

Slagsmål, gap och skrik är tydligen helt legitimt på en akutmottagning tycker många ungdomar, som sen inte är sen att gapa om att dom skall ses över först.

Alla jävla rattfyllon som kör över det mesta i sin väg. Dessutom tar det priset att man skall tycka synd om dem, det är tamefan deras eget val att sätta sig bakom ratten i berusat tillstånd.

Alla våldtäkter förorsakat av kåta jävla råttor, som raserar liv för ett jävla knull. Kastrering borde fasiken vara legalt.

Så har vi dessa gängbråken som utdelar skottskador till höger och vänster, och ibland skjuter dom asen så jävla dåligt att dom träffar oskyldiga individer. En sak om dom tar kol på varandra, men att rasera oskyldigas liv? Jag skulle kunna ge dom en grattis skytteutbildning så dom träffar rätt.

Listan skulle kunna göras hur lång som helst. Tror mig tappat förmågan att känna empati...

Man behöver inte jobba inom akutsjukvården för att tappa tron på människan xD

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av AzzEX FX:

Att som ung och dum, helt blåögd tro att akutsjukvård Rockar Fett. Idag tittar jag tillbaka på mina år, och konstaterar att jag måste varit helt blås som gick in med den tron.

Nerspydd, nersketen och nersprutad av kroppsvätskor får en att undra vad som gör att man ändå fortsätter.

Idioter till sommarturister, förstår mig inte på folk som kräver akutsjukvård för småsaker och trots långdragna diskussioner fortfarande tror att en liten glasflis i lilltån är livshotande.

Alla narkomaner, fyllon och andra som får för sig att urinera ute korridoren.

Slagsmål, gap och skrik är tydligen helt legitimt på en akutmottagning tycker många ungdomar, som sen inte är sen att gapa om att dom skall ses över först.

Alla jävla rattfyllon som kör över det mesta i sin väg. Dessutom tar det priset att man skall tycka synd om dem, det är tamefan deras eget val att sätta sig bakom ratten i berusat tillstånd.

Alla våldtäkter förorsakat av kåta jävla råttor, som raserar liv för ett jävla knull. Kastrering borde fasiken vara legalt.

Så har vi dessa gängbråken som utdelar skottskador till höger och vänster, och ibland skjuter dom asen så jävla dåligt att dom träffar oskyldiga individer. En sak om dom tar kol på varandra, men att rasera oskyldigas liv? Jag skulle kunna ge dom en grattis skytteutbildning så dom träffar rätt.

Listan skulle kunna göras hur lång som helst. Tror mig tappat förmågan att känna empati...

Bästa jag läst idag!

Skrivet av anton_mjor:

Man behöver inte jobba inom akutsjukvärden för att tappa tron på människan xD

Haha Nepp, min brorsa är ett praktexempel på sånt.

Permalänk
Medlem

Dummaste jag har gjort är väll att slungat äpplen mot bilar. Man tog en pinne som var runt metern lång och vässade ena änden. I den vässade änden satta man fast ett äpple. När man slungade pinnen över huvudet så kunde äpplet få en jävla fart och flyga 100-150m om man hade tur.

Precis utanför en polares hus så gick den en ganska stor 70-väg. Vi bestämde oss för att en dag står bakom hans hus och slunga äpplen över huset och ut på bilarna som åkte på vägen.
Min polare hade slungat iväg några äpplen och det var min tur. På andra kastet så hörde jag ett fönster gå sönder och däckskrik. Vi kikade då fram runt husknuten och ser en att det står en svart van på vägen med krossad framruta.
Jävlar va vi sprang och när vi kom tillbaka efter 20min så var det en polisbil ute på vägen och snackade med föraren. Vi gömde oss och efter ett tag så försvann dom. Hörde inget efter det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cool Runnings:

Det är inte ofta man ser en älg med körkort. Brukar vara deras totala avsaknad av trafikvett som gör att de blir påkörda

Hahahha
Hahahah
Hahahha

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem
Skrivet av smacked:

Hahahha
Hahahah
Hahahha

Vill inte verka arg och tråkig men älgskämt är inte lika kul när man väl varit med om en älgolycka.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Hedersmedlem

Jag kom att tänka på en möjligen paradox, min dummaste bedrift hade varit om jag inte blivit född eftersom då hade allt det jag gjort bra inte blivit gjort Fast egentligen hade det ju inte varit mitt fel.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Vill inte verka arg och tråkig men älgskämt är inte lika kul när man väl varit med om en älgolycka.

Nej, det är klart..

Skrivet av MulleEng:

Jag kom att tänka på en möjligen paradox, min dummaste bedrift hade varit om jag inte blivit född eftersom då hade allt det jag gjort bra inte blivit gjort Fast egentligen hade det ju inte varit mitt fel.

"Du" hade kunnat simma snabbare, det är det enda jag kan komma på..

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem

Att bli född.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

för sisådär 7-8 år sedan va jag i italien när min syster seglade EM.
Jag och andra småsyskon lekte med studsbollar i hotellets trapp, vi står på översta våningen (3el 4) å släpper studsbollarna så de faller ända ner till första våningen och lobbyn.
Vi får den klipska idéen att vi tar i med lite kraft å slänger ner en boll istället för att bara släppa, det blir jag som gör det. med full kraft kastar jag en studsbollen (ca 7 cm diameter) neråt, enda problemet är att jag inte kastar den rakt utan lite snett så studsbollen löper amok nere i lobbyn, det dunsar, klingar och krasar där nere. Fort utav helvete springer vi in och gömmer oss på ett av våra rum.

efter en rejäl utskällning från farsan, jag går ner för att be ursäkt, då möter jag kärringen som äger hotellet som bara börjar gapflabba när jag kommer ner å säger "i'm sorry".
med min studsboll lyckades jag paja:
1 lampskärm i glas
2 dricksglas
välte ut en vas med blommor och vatten

lekte inte så mkt mer med studsbollar efter den incidenten

Permalänk
Medlem

Har varit nära att skjuta ihjäl en gubbe med hund.
Stod på gräsmattan och skulle testa nya golfklubborna. Har bara skog nedanför huset och en liten grusväg som är populär att promenera på. Grusvägen är väl kanske 20m från tomten. Slår mot skogen där det är som minst träd för att kunna komma så långt som möjligt. Slår till utav helvete och får till en skitträff så jag toppar den och den går bra precis i huvudhöjd över vägen ungefär 2m framför en gubbe som var ute och rastade hunden. Jag såg honom inte för det var träd i vägen men någon gång mitt under svingen så kom han fram och jäklar vad rädd jag vart. Hade jag träffat honom så hade jag nog garanterat dödat honom på fläcken. Jag tror dock inte att han såg det men jag sprang och gömde mig. Hämtade klubborna om några timmar. Haha.

Och några veckor senare skulle farsan testa en ny klubba. Ungefär samma sak där fast då var det strax över taket på en bil som for förbi.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Vill inte verka arg och tråkig men älgskämt är inte lika kul när man väl varit med om en älgolycka.

Jo det är dom (jag har varit med om en och tycker det är skitkul o skämta om)

Permalänk
Skrivet av SueCia:

Jo det är dom (jag har varit med om en och tycker det är skitkul o skämta om)

Asshh jag har haft en kronhjort på motorhuven och jag ser det roliga i det

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Asshh jag har haft en kronhjort på motorhuven och jag ser det roliga i det

Och skadorna på bilen och personer i bilen blev ...?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Och skadorna på bilen och personer i bilen blev ...?

Tvärnit med släp från en 80km/h 3 personer i bilen ink mig (vägen kom från ett öppet åkerparti till ett med ca2m djupa diken och ca 5m höga 'kanter' och där sen skog)
såg två st kronhjortar komma från vänster sprang ner i diket var bara att ställa sig på bromsen och hoppas inte släpet viker sig. kommer väl ner i en sådär ner i 30km/h när den ena hinner passera framför bilen och upp i skogen. den andra springer jämte förardörren i flera sekunder (kunde svära på att det var närmare 15-20sec utan problem). Körde dessutom inte min bil.

De är inte så jävla små de där djuren häller.. i klass med en älgkalv.

När jag står i princip still efter den har sprungit jämsides för att komma efter sin 'fruga' (Djur är oftast så att de ska bara över och speciellt om någon redan har hunnit över) så slänger han sig på huven och kasar över hela och sen springer iväg. Jag körde på han då han hoppade över men det blev inga skador. bara en jävlans massa hår.

När han landat och tagit ett par skutt så står jag helt still. lite chockad över att hade jag varit ett par meter närmare eller kört fottare så hade jag nog smällt han. var bara att lägga i ettan och köra in till kanten och titta efter skador.

Kronhjorten hoppade iväg så snabbt men tror den var minst lika rädd som jag
bilen blev grymt hårig så var bara sen att tvätta och polera. inga bucklor eller repor alls konstigt nog.

Sen ca 1,5 timme senare körde jag vägen tillbaka då var det tillfälliga skyltar uppsatta med varning för vilt. så troligen var det väl ett litet vandrings sträck de gick på.

Nu mer ser jag bara det som humor. även om det kunde slutat illa.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Kan man inte ens kalla krock.
Våran bil var ingen mening att laga. Det var en Audi A6 S-line quattro jättefin osv. Tror den var två år gammal då vi krockade. Skulle kosta flera hundra tusen att laga så vi fick cash till en ny istället.
Taket trycktes back nästan en meter. Glassplitter och hår hela bilen. Mamma och pappa har fortfarande fula ärr och pappa är 1% invalid. Dessutom var det -30 och sent på kvällen detta inträffade mitt ute i skogen. Gick ca 90km/h och älgen var en stor fullvuxen ko.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Men drar man in i en älg som väger mellan 250 till 550 kilo och kan ha en mankhöjd på upp till 2 meter. Kalvar väger runt en 150kg.

Liksom bara ett par plankor som träffar bilen resten kommer in i bilen.
var en 4-5 år som min fd idrottslärare smällde en älg och dog. Dock körde han utan bälte och för fort. Man såg knappt ens vad det var för bil längre. älgen låg i baksätet och han låg 20m ut i skogen.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Men drar man in i en älg som väger mellan 250 till 550 kilo och kan ha en mankhöjd på upp till 2 meter. Kalvar väger runt en 150kg.

Liksom bara ett par plankor som träffar bilen resten kommer in i bilen.
var en 4-5 år som min fd idrottslärare smällde en älg och dog. Dock körde han utan bälte och för fort. Man såg knappt ens vad det var för bil längre. älgen låg i baksätet och han låg 20m ut i skogen.

Vet inte vad älgen i fråga vägde men den var äckligt stor minns jag. Det var någon ytterst liten buckla frampå och en liten på huven tror jag. Resten tog på rutan/taket/takboxen.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Var väl något år sedan, kanske var 14 eller något. Hur som helst så var det vinter och hade det snöat en del de senaste veckorna. Så vi bestämde oss för att vi skulle bygga en stor j*vla plogvall mitt i gatan så att bilarna inte skulle kunna köra förbi. För att få en bra "grund" så la vi en sittbänk under det hela hehe
När vallen var klar, så kanske den var en halvmeter hög eller så något högre, så vi gömde oss uppe i skogen och kollade på när bilarna fick bromsa in och vända om. Detta var en 50-väg btw. Efter ett tag kommer det en taxi, som inte bromsar och kör rakt in i vallen och träffar därmed bänken i femtio knyck.. Sen sprang vi för kung och fosterland

Visa signatur

Antec P193 | Asus Deluxe V2 | i7 930 @ 4,15Ghz | D14 | Asus 5870 | CM 700W | 6Gb Corsair @ 1600Mhz | DvD | Intel ssd 80gb, Samsung 160gb, WD 500gb + 1,75tb(extern) | Totalt 12 fläktar som styrs av en kaze o en zalman| Logitech Z-5500 | MX 518 | X6 | 2032W |

Permalänk
Medlem

Tråden verkar ha gått från det 'Dummaste du har gjort' till egna åsikter om vad du tycker är det lägsta formen av beteende.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av _tekken_:

Tråden verkar ha gått från det 'Dummaste du har gjort' till egna åsikter om vad du tycker är det lägsta formen av beteende.

Tycker dem ibland passar in rätt bra med varandra

Permalänk

För några år sedan hade jag en företagsbil (Jeep Wrangler -97, 4.2L med manuell växellåda) efter att ha gjort ett jobb. Jag tänkte prova offroaddugligheten på denna. Hämtade en kompis. Lyfte bort taket och körde iväg. Upp på jordhögar. I Med lågväxeln och full patte på 2:an eller 3an upp för en skidbacke.
Gick riktigt fint!

Sen drog vi ut på vår crossbana en sväng och körde och sen rätt ut i skogen. Då fick polaren köra för det var rätt blött där i traktorspåren. Vi fastnade lite men eftersom han hade ju endå kört terräng då han gjorde lumpen gick det att komma loss med lite trixande. Jag hade tidigt upptäckt att det väldigt lätt gick att burna med den med bakhjulsdriften i. Stod på asfalt och polaren filmade. Det gick riktigt bra och blev en massa rök. Sen tänkte jag att jag måste ju prova burna baklänges också. Sagt och gjort. Tog det lite lugnare, gav inte så mycket gas. Släppte upp kopplingen, började spinna lite. Sen börjar hela bakaxeln studsa hysteriskt. Tryckte in kopplingen så fort jag kunde men PANG! något hade gått sönder.

8750:- + 600 kr olja och en massa timmar senare var den lagad. Jag hade lyckats med att rensa halva back-växeldrevet.

Det var INTE kul...INTE kul.

Visa signatur

~Mental åt min signatur :( (Sedan 2002)
Uppdaterad signatur 9 år senare:
|Asus P8P67 Pro| Intel I7 2600K@4,6 Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz 8-8-8-24 | Corsair H70 | OCZ 1250W 80+ Gold | 2x VTX3D Radeon HD7950 3Gb @930, VRM @1250 | Corsair Force 120GB + x antal satadiskar |

Permalänk
Medlem

Usch en del dumt har man gjort...bla

* Kört bil på fyllan och lämnade över ratten till min också påverkade polare i 200km/h på E4an
* På en nyårsfest för länge länge sen skulle vi trasha en bekants villa, spydde i brevlådan, pianot, micron. Drog av rakater i vardagsrummet m.m.
* Jagat en joggare med lie på natten i ett motionsspår.
* Pissat ner min dator på fyllan

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem

Jag tappade en hel drös med röda brandlarmsskyltar (10X5 cm) ca 30 st igenom en röklucka rätt ner i ''tag själv lagret'' på IKEA Svågertorp.
Och då utbrast jag ''FAN I HELVETES JÄVLA SKIT!''. Sedan såg man hur IKEA's anställda glodde upp på en genom rökluckan :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dblood:

Usch en del dumt har man gjort...bla

* Kört bil på fyllan och lämnade över ratten till min också påverkade polare i 200km/h på E4an
* På en nyårsfest för länge länge sen skulle vi trasha en bekants villa, spydde i brevlådan, pianot, micron. Drog av rakater i vardagsrummet m.m.
* Jagat en joggare med lie på natten i ett motionsspår.
* Pissat ner min dator på fyllan

Är du förståndshandikappad?

Lås in dig själv.

Permalänk

Jag gick matte b, trodde att det skulle gå att glida igenom precis som matte a och fick ig.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Dblood:

Usch en del dumt har man gjort...bla

* Kört bil på fyllan och lämnade över ratten till min också påverkade polare i 200km/h på E4an
* På en nyårsfest för länge länge sen skulle vi trasha en bekants villa, spydde i brevlådan, pianot, micron. Drog av rakater i vardagsrummet m.m.
* Jagat en joggare med lie på natten i ett motionsspår.
* Pissat ner min dator på fyllan

Det är därför jag tvivlar på mänskligheten...

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dblood:

Usch en del dumt har man gjort...bla

* Kört bil på fyllan och lämnade över ratten till min också påverkade polare i 200km/h på E4an
* På en nyårsfest för länge länge sen skulle vi trasha en bekants villa, spydde i brevlådan, pianot, micron. Drog av rakater i vardagsrummet m.m.
* Jagat en joggare med lie på natten i ett motionsspår.
* Pissat ner min dator på fyllan

Shit happens, som man säger.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90