Permalänk

Recruit-a-Friend

Citat:

Remember: For the link to work properly, your recruit must create a new World of Warcraft account using the 10-day trial key in your invitation email. In addition, accounts created or referred prior to 08/05/08 will be ineligible.

This promotion is valid only for those accounts referred and created after 08/05/08 and via an Authentication Key sent through a Recruit-a-Friend invitation email. It may not be used to revive an inactive account or be applied to accounts using a Scroll of Resurrection.

Again, in order for your veteran account to be eligible for this mount, it must be linked with a recruit account. Friends and family members who have created an account prior to 08/05/2008 will not qualify for this promotion and will not be linked with your account.

Från Blizzard Support

Någon som kan förklara vad det här betyder? Som jag har förstått det så kan inte två konton som redan är skapade linkas utan det ena kontot måste bli skapat genom ett invitation-mail som skickas från ett annat konto.

Om man måste skapa ett nytt konto, vad är då detta om 08/05/2008? Eller är det veteran accountet som inte får vara skapat innan det datumet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woodlauncher:

Någon som kan förklara vad det här betyder? Som jag har förstått det så kan inte två konton som redan är skapade linkas utan det ena kontot måste bli skapat genom ett invitation-mail som skickas från ett annat konto.

Om man måste skapa ett nytt konto, vad är då detta om 08/05/2008? Eller är det veteran accountet som inte får vara skapat innan det datumet?

Jag tolkar det som att konton skapade innan 08/05/2008 inte kan rekrytera och få bonusen.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

Konton innan det datumet fungerar inte med RAF som recruti a friend står för, men som du själv sa så kan man inte länka 2 redan skapade konton utan man skapar det länkade genom RAF mailet som skickas ut då man väljer recruit a friend på managment sidan

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk

Mitt konto är skapat 2006.. Betyder det att jag inte kan recruita en kompis? Hmm..

Citat:

in order for your veteran account.. ..created an account prior to 08/05/2008 will not qualify for this promotion and will not be linked with your account.

För att ditt konto ska bli linkat så måste killen som ska recruitas konto vara skapat efter 08/05/2008, om inte detta uppfylls så blir det inte linkat med ditt konto..

Om man inte kan recruita ett konto som redan är skapat så förstår jag verkligen inte varför det där är med!

Citat:

Q: I used Recruit-a-Friend before 8/5/2008, am I still eligible for these benefits?

A: In order to receive the benefits at present, you must use the new Recruit-A-Friend system. The benefits are not presently being applied retroactively.

Där är det där datumet igen, men jag förstår fortfarande inte varför (som jag förstår det) man inte kan linka om jag har ett konto skapat innan det datumet?

Det står inget om när kontot ska vara skapat före/efter på World of Warcraft - English (NA) Forums -> ***** Recruit-a-Friend - Ultimate FAQ! ***** heller så det borde gå ändå...

Permalänk
Medlem

Jag skapade mitt konto dag 1 och det är inga problem att skicka RAF. Gå in på account management, där ska länken till RAF finnas, du kan max ha 10 eller 20 invitations ute samtidigt, få som skulle använde det dock^^.