Battlefield 1942 clan?

Permalänk
Medlem

Jag är med om det går!

Permalänk
Avstängd

Jag är med om det finns någon plats kvar.

Visa signatur

"Seeing hole swedish families carrying tons of booze along the ferry germany - sweden is hilarious - however, when we saw their prices we understood"

Permalänk
Medlem

Jag e också med...men ej på clan matcherna än måste ha nytt grafekort "det hackar med mitt Geforce 2 GTS"

Visa signatur

Xp1700+@Max 2689 mhz FSB@Max 250 SC(Synk) NF7-S rev 1.2
Thorton@Max 2801.8mhz+(L2@512) FSB@Max 291+! 2,5.3.4.11 DC(1/1)3.54 Vdimm 2x256 mb bh5 Dfi Lanparty Rev B(4440+/4095+)

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fryking
det jag menade med sambandsbefäl var inte clanleader.. Bara en ingame snubbe som kordinerar alla uppgifter och dirigerar trupperna på ett bra sätt.. så att det inte blir en enda gröt av allting

Just precis.. det ställer jag upp på

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk

Jag är med!
Men lägg märke att man i 3an i Naturvetenskapsprogrammet har ganska ont om tid. Men jag ställer gärna upp på de matcher jag kan vara med på.

Permalänk
Medlem

Är det fullt i laget?
Eller kan man vara med?

Visa signatur

Perhaps it's understandable that some network administrators feel that the best way to accelerate a Windows system is at 9.81 meters per second squared.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreasdr
Jag är med!
Men lägg märke att man i 3an i Naturvetenskapsprogrammet har ganska ont om tid. Men jag ställer gärna upp på de matcher jag kan vara med på.

Hah, 3:an puäh lugna gatan juh Själv läser man 1200 poäng nu i 2:an och läste 800 poäng i 1:an vilket blir 500 poäng kvar till 3:an (längtar) men just nu är det tufft som faan

Jag tänkte ställa upp som CL men jag ångrade mig för jag tror inte jag kommer att ha den tiden nu detta året.
Men vi behöver iaf en CL (absolut inte fler) och iaf en WA (War aranger som fixar matcherna).

Permalänk
Medlem

Indeed M33P...men vem? Jag kan inte säga att jag känner en alltför stor lust precis!

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Avstängd

Tacs kan jag lägga upp på ett villkor och det där att alla följer dom också
Kör helst flyg eller tank

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Da Jocko
Är det fullt i laget?
Eller kan man vara med?

Vi har väll inte kommit på nån övre gräns (men att ha 200+ kanske inte går )

Alltså s*t*n va många
39st som skrivit på intresseanmälan.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

hmm... jag tror det här rinner ut i sanden om ingen vill vara CL. Desvärre ( jojuste :rolleye: ) så kan jag inte ställa upp... Jag kan tänka mig att byta av olit som taktiker lite då och då, but thats about it...

Permalänk
Medlem

Jag vill oxo va me ..
Vi blir ju så många så man kan göra 2 claner.. Ett "A" och ett "B" lag

Permalänk
Medlem

Om det blir riktigt kris så kan jag tänka mig att vara det men ENDAST om det är en mycket stor kris för det! Ser helst att någon tar på sig det frivilligt! Men en fråga bara...vad kommer denna person att göra och finns det några kvalifikationer tex att man är bra, kanske ovanligt bra?

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Avstängd

jag vill vara flyg helst, men markartelleri går också bra

(fast iof så har hela inte kommit än, så det kanske blir ändring)

Visa signatur
Permalänk

Im In

Visa signatur

I put twenty-four holes thru your metaldoor.

Permalänk
Medlem

Hallå... e de nån som e sugen på att ta tag i klanen så vi får den på banan?

Permalänk
Medlem

Aldrig att jag skulle ställa upp på nån sån här shit. Kommer bli exakt som i CS-klanen. Inga har tid osv. Dessutom om man lirar ett sånt här stort spel så är det jäääääävligt viktigt att folk kommer. Tycker ni som skrivit upp er ska tänka efter ordentligt om ni verkligen har tid för detta. Den som skapade tråden. Du borde lagt upp ett eventuellt schema på hur ofta det ska spelas samt hur länge osv. Jävligt oseriöst detta asså...

Permalänk

Om vi nu är så här många som kan tänka sig att spela i en sweclocker clan, kan man inte tänka sig att dela upp spelarna i två claner? Typ [swec1] och [swec2]... Då skulle det bli runt 20 spelare per clan... Själv tycker jag att vi är för många för en och samma clan.

Visa signatur

ASUS A7N8X Deluxe nForce 2|AMD Athlon XP 2600+|2*256Mb TwinMOS WINBOND PC3200 DDR|120 Gb Maxtor 7200rpm ; 160Gb Seagate SATA ; 250Gb Seagate SATA|Sapphire ATI Radeon 9700 Pro|nVIDIA Soundstorm!|SAMTRON 19"|Windows XP Pro SP2 (SWE)

Permalänk

mjae, SweC1 & 2, A & B låter som ett bättre och ett sämre lag eller nåt... kan ju köra nåt i stil med Delta? ja ni förstår principen iaf

Gah! Deltas o Rangers, nu vill jag se på Black hawk down!!!

Permalänk

Jag är ju lätt med, nu när man är arbetslös ska man sitta å nöta det i sinne
Sniper är väl min specialitet, ska dock öva mig på å flyga nu

Visa signatur

Lejd

Permalänk
Medlem

Jag kan vara engineer eller Assault men sätt maig förfan inte i nåt plan
Eller jo bomba båtar och lägga torpeder kan jag iofs

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
Aldrig att jag skulle ställa upp på nån sån här shit. Kommer bli exakt som i CS-klanen. Inga har tid osv. Dessutom om man lirar ett sånt här stort spel så är det jäääääävligt viktigt att folk kommer. Tycker ni som skrivit upp er ska tänka efter ordentligt om ni verkligen har tid för detta. Den som skapade tråden. Du borde lagt upp ett eventuellt schema på hur ofta det ska spelas samt hur länge osv. Jävligt oseriöst detta asså...

Jag har tänkt till och från (innan du skrev dit inlägg också) om man har tid. Eller tid finns men om det finns pengar för interneträkningen...
Om det blir en klan så kommer säkert flera av de som är med på intresselistan hoppa av.
Själv så har jag inte erfarenhet av att fixa och sånt med klaner.
Jag ser inte den här tråden som jag försöker fixa ihop en swec klan. Jag ville bara se hur många som kanske ville vara med om det skulle bli klan. Många nämde om att de ville ha en swec klan i den stora battlefield tråden.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk

Men nu är jag upprörd!!!
Mr.Martin kom efter mig och ville vara med så kom han med men inte jag som var före? vad är detta för någe?

Visa signatur

I put twenty-four holes thru your metaldoor.

Permalänk
Medlem

Men asså, alla vill ha klan men ingen vill ta tag i den, GL

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.

Permalänk

jag vill vara med i clanen!

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Avstängd

Kolla in www.rawtroops.tk om ni vill ha match senare. Vi är dock bara 5 medlemmar hittils men i alla fall. det brukar lösa sig ändå.
eller idla i #rawtroops @ quakenet.org

Permalänk
Medlem

Håller med HMB om vad han sa...tänk efter om ni kommer att vilja satsa på detta, inte bara för stunden! Kommer ni att kunna vara med och träna? Kommer ni att kunna vara med på matcherna? Det är viktigta frågor! Och som sagt om ingen annan kan tänka sig(gud förbjude) så kan jag vara provisorisk ledare ett tag, bara för att få igång klanen. Någon som tänkt på vem som ska hålla i server osv? Någon som kan vara ingame leader? Vi behöver nog mer än en iaf till träningarna. Ha det bra!

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ghost Dawg
Men nu är jag upprörd!!!
Mr.Martin kom efter mig och ville vara med så kom han med men inte jag som var före? vad är detta för någe?

det är den mänskliga faktorn
sådär fixat nu

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk

43 st som vill vara med?
det är nästan så man måste spela en 22 vs. 21 match !
vilken action det hade blivit!

fast det kanske kräver sin lina?

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

ja typ nån som har bbb lär ju få hosta..... en annan sak.. borde vi inte lira med gamevoice elle nåt annat sådant progg?