Hjälp med val av data högtalare!

Permalänk
Medlem

Hjälp med val av data högtalare!

Tjabba! Söker ett 5.1 system till datorn, Har max 1000kr att lägga...

Har tittat lite på:
Creative Inspire T6200 - Hitta lägsta pris, omdömen och information om MP3- & datorhögtalare
Logitech X-540 - Hitta lägsta pris, omdömen och information om MP3- & datorhögtalare

Jag har ägt samma logitech system förut fasst föregångaren å tykte inte det lät helt förfäligt... Vill ha det till mest spel upplevelse å en del fylle musik vid datorn!
Vill ha ett som ger bass! Logitech brukar göra så dåligt för pengarna men Creative har jag hört mycket väl om bang for the buck lixom

Är en fin lyssnare när det gäller musik så har allt högtalare till musik

Mvh!

Visa signatur

GPU: Vega 56 - RAM: 32GB - CPU: Ryzen 7 3700X - MasterLiquid ML240L
SSD: Kingston A2000 1000GB MB: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING

Citera för svar!

Permalänk

Jag har ett X-540 och jag har aldrig varit så nöjd över ett högtalarpaket för det priset. Jag skulle själv rekommendera och lova att du inte kommer att bli besviken på ljudet !
Den har en "Matrix" knapp som gör att du kan köra in steroljud men ändå få ut allt ljud maximalt ur alla högtalarna!

mina ord : x-540 utan tvekan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Westelindh:

Jag har ett X-540 och jag har aldrig varit så nöjd över ett högtalarpaket för det priset. Jag skulle själv rekommendera och lova att du inte kommer att bli besviken på ljudet !
Den har en "Matrix" knapp som gör att du kan köra in steroljud men ändå få ut allt ljud maximalt ur alla högtalarna!

mina ord : x-540 utan tvekan!

Okok, jo jag var väldigt nöjd med mitt med så

Edit: Hur är högtalar kablarna och så???

Visa signatur

GPU: Vega 56 - RAM: 32GB - CPU: Ryzen 7 3700X - MasterLiquid ML240L
SSD: Kingston A2000 1000GB MB: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Fick tag på z5400 ist^^

Visa signatur

GPU: Vega 56 - RAM: 32GB - CPU: Ryzen 7 3700X - MasterLiquid ML240L
SSD: Kingston A2000 1000GB MB: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING

Citera för svar!