Installera svensk keymap?

Permalänk

Installera svensk keymap?

Nagon som vet var man kan hitta en svensk keyboard layout till windows xp (versionen jag kor saknar denna)? Eller kanske an battre var dessa filer ligger sa man kan kopiera over fran en annan installation. Vore hemskt tacksam.

EDIT: Skitsamma. Jag installerar den gamla versionen istallet. Detta verkar vara lite av mission impossible.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem
Skrivet av nienithaur:

Nagon som vet var man kan hitta en svensk keyboard layout till windows xp (versionen jag kor saknar denna)? Eller kanske an battre var dessa filer ligger sa man kan kopiera over fran en annan installation. Vore hemskt tacksam.

EDIT: Skitsamma. Jag installerar den gamla versionen istallet. Detta verkar vara lite av mission impossible.

Jag är i samma sits, just nu kör jag på lite av ett fulhack med en keymap som är amerikansk fast med svenska tecken genom altgr.

Skulle vara evigt tacksam, mina googlingskunskaper har inte hjälpt mig. Hittar endast svorak och dylikt vilket jag inte är intresserad av.

Visa signatur

"Din bakgård är en kyrkogård och du har ett mini-auswitch i källaren? Nä precis, fast i kyrkan hittas detta." -Hipshot

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Tyvärr är det inte ett alternativ, i min jakt på en mindre installation råkade jag nlite:a bort allt förutom US.

Tack för ditt svar även om det inte hjälper mig i mitt specifika läge!

Visa signatur

"Din bakgård är en kyrkogård och du har ett mini-auswitch i källaren? Nä precis, fast i kyrkan hittas detta." -Hipshot

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Då hänger jag med.. jag kanske har filerna som krävs om ni vet vilka det är.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Då hänger jag med.. jag kanske har filerna som krävs om ni vet vilka det är.

Tyvärr har jag inte en aning, jag försökte leta upp info om detta också för det finns nästan alltid någon som kan skicka en filerna men utan lycka.

Visa signatur

"Din bakgård är en kyrkogård och du har ett mini-auswitch i källaren? Nä precis, fast i kyrkan hittas detta." -Hipshot