Permalänk

Lite som ett portfolio för en amatörfotograf som jag

http://jonathanbengtsson.se

Visa signatur

Macbook | iPhone | 400D | 28-75/2.8 | 50/1.8

Permalänk
Medlem

Skulle uppskatta lite konstruktiv kritik på min nya sida, vad tror ni om innehållet, är det nåt som kan vara intressant?

http://www.tvfilmer.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av pokerius:

Skulle uppskatta lite konstruktiv kritik på min nya sida, vad tror ni om innehållet, är det nåt som kan vara intressant?

http://www.tvfilmer.se

Gillar det mesta, speciellt idéen
Dock tycker jag kanalernas logga skulle vara längst till vänster så man direkt ser vilken kanal det går på.

Permalänk

Har ett par bloggar och andra projekt uppe.

http://otoboku.se - Blogg på engelska
http://overlord.oniichannoecchi.com - Blogg på svenska
http://deculture.se - Blogg/webbtidning på svenska.

Visa signatur

Jobb/Nöje: Corsair Carbide 500R Black | Intel i7 2600k @ 3.4 | MSI Z68A GD65 G3 | Corsair CL9 1600Mhz VENGEANCE LP 16GB | MSI GTX 680 Twin Frozr | OCZ 120 MAX IOPS OS/Programdisk | 2st Samsung 2TB lagring | 1st Philips 27"

Permalänk
Medlem

www.l4dswe.se

Sidan gjordes av mig, när vi var en grupp som körde l4d/2 .. men, svalnat intresse

Permalänk
Medlem
Skrivet av pokerius:

Skulle uppskatta lite konstruktiv kritik på min nya sida, vad tror ni om innehållet, är det nåt som kan vara intressant?

http://www.tvfilmer.se

riktigt bra sida, bättre översikt än på andra tvtablåer. Som någon annan sagt så borde ni själva testa att se hur det ser ut med kanalerna på vänster sida, om det blir bättre byt.

Visa signatur

Phenom II x 4 925 - Gigabyte 5750 - Asus M4A78T-E - 2x2GB Crucial BallistiX 1333 MHz 7-7-7-24 - OCZ Fatal1ty Series 550W PSU - WD Caviar black 640GB

Permalänk
Medlem

Mitt nya fritidsrprojekt

http://www.datordelar.net

Jobbar nu med att översätta allt till svenska samt ändrar utseendet på allt.

Visa signatur

[IT-Dept]
Ryzen 1700 OC - 32 - 1070

Permalänk
Medlem

Tack för tipsen, håller på att ta fram en ny design så jag ska fundera över kanalernas position.

Permalänk
Medlem

WoW Sweden

senaste tillskottet i webbprojekt osv

Permalänk
Medlem
Skrivet av krilleoh:

WoW Sweden

senaste tillskottet i webbprojekt osv

ser ut som en scam-site..

Visa signatur

Kom-pa-TI-bilitet

Permalänk
Skrivet av krilleoh:

WoW Sweden

senaste tillskottet i webbprojekt osv

Inte helt enkelt att läsa texten... Kan vara en idé att lägga den under bilden!

Visa signatur

Q6600 @ 3.2GHz | 2*4 Corsair XMS2 5-5-5-12 @ 1003 | Club3D HD4850 | Asus P5Q Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av pokerius:

Skulle uppskatta lite konstruktiv kritik på min nya sida, vad tror ni om innehållet, är det nåt som kan vara intressant?

TV Filmer

Kul sida! Bra tänkt med kommentarer och betygssystem. Kika gärna lite extra på grafiken, ramen omkring dagarna känns för mycket Ps med innerglöd och bevel, den skulle även kunna vara mycket smalare.
Med lite mer grafiskt tänk bakom så kan den bli en hit.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Har redan skrivit upp min hemsida här, men tänkte göra det igen bara för att det är skoj att visa upp ens hemsida.

erikedgren.nu: En personlig sida med blogg och annat skoj. Den omtalade säkerhets-sektionen kommer snart upp också med nya tester på de senaste säkerhets-paketen. Håll er uppdaterade på erikedgren.nus egna fansida på Facebook.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

ArtiDev - Powered by CO.CC Ny portfolio jag har gjort..

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matte Hedström:

Inte helt enkelt att läsa texten... Kan vara en idé att lägga den under bilden!

jo, jag har gjort om alltihopa nu,

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teknocide:

ser ut som en scam-site..

gjort en ny .. World of Warcraft Sweden
även gjort om registrerings sidan som du inte gilla .. wowswe.mine.nu

Permalänk

Efter att superplay.se vart nerlagd drog jag och några andra av forumiterna igång SPLAY.nu.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Hartner_X:

Efter att superplay.se vart nerlagd drog jag och några andra av forumiterna igång SPLAY.nu.

Jag ser två "Har du inte fått ditt aktiveringsbrev", ska det vara så ?

Permalänk
Medlem

Har uppdaterat designen på min sida sedan jag lade upp en länk senast. Strax innan jul 2009 lades nya sidan upp. Synpunkter mottages tacksamt. Särskilt om det är något som inte funkar som tänkt.

jasifil.se - en bildsida om övergivna platser m.m.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av lexus430:

Har uppdaterat designen på min sida sedan jag lade upp en länk senast. Strax innan jul 2009 lades nya sidan upp. Synpunkter mottages tacksamt. Särskilt om det är något som inte funkar som tänkt.

jasifil.se - en bildsida om övergivna platser m.m.

Riktigt bra sida! Jag är riktigt imponerad av både sidan och bilderna! Det enda jag skulle kunna anmärka på är att rubrikerna på startsidan borde länka till samma ställa som "Läs mer"-länkarna, och att "Uppdaterat"-bilden inte riktigt passar in i designen. Annars är det jättebra och jag kommer nog fortsätta att besöka sidan, jag gillar bilder från övergivna platser!

Mvh Johan

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, Sapphire Radeon HD7750 Ultimate 1 GB, Corsair Vengeance/Kingston HyperX Blu 16 GB, Crucial MX250 250 GB, Crucial m4 128 GB, 2 x Seagate 7200.14 1 TB, Lian Li PC-8FIB, Be Quiet Pure Power 10 CM 600W, Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av csmannen:

Du har riktigt många stavfel! Kolla igenom allt en gång till

Permalänk
Medlem
Skrivet av lexus430:

Har uppdaterat designen på min sida sedan jag lade upp en länk senast. Strax innan jul 2009 lades nya sidan upp. Synpunkter mottages tacksamt. Särskilt om det är något som inte funkar som tänkt.

jasifil.se - en bildsida om övergivna platser m.m.

Jag gillar den! Det känns att mycket omsorg och tanke har lagts på de olika artiklarna. Tar du alla bilder själv, även de från utlandet? Ett kanske uppenbart tips är ju Tjernobyl, dit skulle jag själv vilja åka och titta.

En ur användarsynpunkt ytterst liten sak som kan vara bra är att ha topp-bannern som länk till startsidan, även om det finns ett sådant menyalternativ.

Visa signatur

Kom-pa-TI-bilitet

Permalänk
Medlem

Jag blev igår "klar" med en webbplats för att söka och jämföra webbhotell. Ta gärna en titt och skriv gärna en recension om ni kan

Finns mycket kvar att utveckla och ta fram till webbplatsen, men släppte den publikt för att den kändes användbar nu.

Skrivet av lexus430:

Har uppdaterat designen på min sida sedan jag lade upp en länk senast. Strax innan jul 2009 lades nya sidan upp. Synpunkter mottages tacksamt. Särskilt om det är något som inte funkar som tänkt.

jasifil.se - en bildsida om övergivna platser m.m.

Riktigt mysig sida och många härliga bilder I like

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

XtaAm.se :: Start

Min nya hemsida nu Kommentera gärna om ni har några åsikter.

Permalänk
Medlem

Nu är den nya designen för TV Filmer klar. Gå gärna in och titta och säg vad ni tycker om våra nya funktioner och det nya utseendet.

TV Filmer

Mvh Pokerius

Permalänk
Skrivet av pokerius:

Nu är den nya designen för TV Filmer klar. Gå gärna in och titta och säg vad ni tycker om våra nya funktioner och det nya utseendet.

TV Filmer

Mvh Pokerius

Kunde inte se något annat än lite information men av färgkomibnationen att döma så tror jag sidan ser helt okej ut i normalt utförande!

Permalänk
Medlem
Skrivet av sonic1337:

Kunde inte se något annat än lite information men av färgkomibnationen att döma så tror jag sidan ser helt okej ut i normalt utförande!

Det var konstigt, jag var kanske inne och rättade några buggar precis då, prova gärna igen.

Permalänk
Medlem

Har skapat en sida där man kan dela sina spotifyspellistor: Spotifyshare - Hem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Etzolin:

Har skapat en sida där man kan dela sina spotifyspellistor: Spotifyshare - Hem

Snygg och stilren sida, jag skulle satsa på att visa listan redan på första sidan så användaren kommer direkt in i matchen.

/ Pokerius