Metro 2033 Vs. Crysis Warhead Ultimate showdown.

Permalänk

Metro 2033 Vs. Crysis Warhead Ultimate showdown.

För att sammanfatta det hela: metro 2033 är överlägset på ett antal punkter där Crysis Warhead inte har en suck:
Ljus, motion blur, rendering, DX11, tesselation, physx, mörka ställen, fysik, detaljer, människor och mutanter m.m.m. Glöm fan inte när dem visade en flashback vid en gunställning när man körde ute. Där visades det en överlägsen crysis miljö med gräs och träd som anpassades bra som fan till vinden m.m. dessutom var det löjligt snyggt som att det nästan finns inte. Om du har spelat det så vet du att Warhead var långt nere i källaren just då.

ok så Warhead da, vad har krigetsskalle (jeez) då att komma med? Tja.. vette fan om jag kommer på nåt speciellt, helt ärligt, inte nu längre när jag jämförde med "flashbacks-miljön" som helt enkelt var helt facking wunderbart. Möjligtvis vattnet, jag säger bara möjligtvis för vette fan inte om sunkvattnet i metro 2033 kan matcha dess rendering mot ljus e.t.c.
Slutsats: Metro 2033 10 Crysis Warhead 0, dessa resultat är fullkomligt acceptabla med tanke på vilken fullkomlig utklassning som metro 2033 vs Crysis Warhead hade..utklassning e ordet.

För att förtydliga det hela: metro 2033 renderings effekter + motion blur blir per automatik insane grafik oavsett om grafiken hade varit i klass med MW2, men desto bättre så är den också insane så det blir då godlike. 10+

Visa signatur

Intel Core i7 920, GTX 275 SLI, Corsair 6 GB 1333 Mhz, Antec 300, 750 W Corsair, ASUS mobo x58 Socket 1366, 1 TB hårddisk

Permalänk
Medlem

Kul att du tycker det.

Visa signatur

[IT-Dept]
Ryzen 1700 OC - 32 - 1070

Permalänk

Fullständigt idiotiskt inlägg.
Framför sina personliga åsikter som ren fakta.
Lås!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Sötast

Instämmer helt.

Crysis = En jävlans motor.

Metro = Ett jävlans team bakom.

Permalänk
Medlem

Sluta trolla

Permalänk
Avstängd

vi säger det.

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

troll1

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk

Räckte inte din första tråd om ämnet?

Visa signatur

Någon dator med tillhörande skärm

Permalänk
Hedersmedlem