Lian Li presenterar en spindellik datorlåda

Permalänk
Melding Plague

Lian Li presenterar en spindellik datorlåda

Lian Li är inte främmande för udda skapelser. Den senaste datorlådan från taiwan är inget mindre än en spindelliknande konstruktion med fyra ben.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

nytänkande

Visa signatur

Intel Core i9 9900K | MSI MEG Z390 ACE | DDR4 32 GB 3200 MHz | MSI RTX 2080 X Trio | NZXT X62 Kraken | Samsung 970 EVO M.2 500GB, Intel 660P 2TB M.2 SSD | Corsair RM750X V2 | Be quiet! base 601

Permalänk
Medlem

Står "bild 1 av 2" men kan inte bläddra till den andra bilden, inget händer?

Iaf, sånnahär skapelser är typ roliga under den microsekunden en hemsida laddas, sen är det bara lamt

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Avstängd

Wat.

nytänkande kan man verkligen säga.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Den var ju lite halvcool, men kan inte tänka mig att så många kommer att köpa den främst med tanke på att den inte stödjer atx-moderkort.

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem

Jag själv tycker den e skitful

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av JesperA:

Står "bild 1 av 2" men kan inte bläddra till den andra bilden, inget händer?

Iaf, sånnahär skapelser är typ roliga under den microsekunden en hemsida laddas, sen är det bara lamt

Felet med bildsnurran är uppmärksammat, fix är påväg!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Musikälskare

Bench chassi? Eller de är för rangligt?

Ananasen kan ge bättre svar än mig

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Felet med bildsnurran är uppmärksammat, fix är påväg!

Bildsnurran inne i bilden funkar dock, det är bara den utanför nedan som inte funkar.

I o m att siten jobbar hårt just nu med bildindexeringen så passar jag på att gratulera till ett grymt snyggt jobb med siten här, snyggt jobbat!

Permalänk
Medlem

För mig funkar alla "bildsnurror" iaf... Använder safari i OS X 10.6.3 om det hjälper er nåt med felsökningen.

Dåligt att det endast passar mini-ITX kort eftersom det inte är många "entusiaster" som använder sånt.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Lite halvcoolt.. men va ska man ha det till då det bara finns stöd för itx? htpc??

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem

Dom testade den på Techpowerup för någon månad sen,, ser ju riktigt cool ut:P

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Känns väl inte som om denna lådan representerar en speciellt praktiskt lösning, eller? Nåväl.. nyskapande verkar ju vara ett vinnande koncept så varför inte!

+1

Visa signatur

Jag gillar hårdvara.
Jag gillar spel.
Jag gillar teknik.

Permalänk
Medlem

Bara inte min katt får för sig att urinera lite på den...

Permalänk

oj ännu en pryl drabbad av design!:up:

Visa signatur

Det va bättre förr, ju förr desto bättre.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk

Jösses, det går åt en ordentlig nörd för att köpa ett sånt! Inget för folk med stil.

Permalänk

not my cup of tea.
-1
tyckte den var skitful
det fins en annan öpen låda som jag tyker ser okej ut men andra tycker är ful, smaken är som baken fyld med...

Visa signatur

I am the Leech King!

Permalänk
Medlem

Min spontana reaktion till det där blev ett lågmält öööööhh....

Visst fräck design men så värst praktisk lär den nog inte vara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VicRattlehead:

oj ännu en pryl drabbad av design!:up:

Säg nåt som existerar som inte har blivit "drabbad av design"

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Err... dowant.jpg?
Lite sådär fulsnygg, lite för opraktisk för att passa mig, men ... man skulle ju kunna modda den till en spindel och sätta den över routern i taket. Till datorn har man en 50m nätverkssladd som man drar som ett spindelnät! Coolaste webbservern evah ... kanske?

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JesperA:

Står "bild 1 av 2" men kan inte bläddra till den andra bilden, inget händer?

Iaf, sånnahär skapelser är typ roliga under den microsekunden en hemsida laddas, sen är det bara lamt

Agree.:P:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Skall bli kul att se om det dyker upp några i galleriet

Visa signatur

I'm Garry-fucking-Oak, You can't ignore my girth!
__________________
Projekt CM 334 ->1337 @ H2O :: Bread-Box HTPC :: Bread-Brain NAS

Permalänk
Hedersmedlem

Jag korar detta chassit till "det fulaste chassit jag sett någonsin". 1200kr var ju inte direkt trevligt, jag tänkte först att det skulle kosta ungefär 6-700kr.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk

fulfult.

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

Säg nåt som existerar som inte har blivit "drabbad av design"

det står _drabbad_ allt har ju design. jag menar att designen gör att den förlorar funktionalitet,

Visa signatur

Det va bättre förr, ju förr desto bättre.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Mycket annorlunda och vågat, men kommer knappast att hamna på min inköpslista

ska ändå bli kul att se hur ett komplett system ser ut när allt väl sitter på plats!

Permalänk
Medlem
Skrivet av fluffmajster:

not my cup of tea.
-1
tyckte den var skitful
det fins en annan öpen låda som jag tyker ser okej ut men andra tycker är ful, smaken är som baken fyld med...

Hade varit sjysst dock, om nästa version kunde klättra på väggarna och kanske kunde springa iväg och koka en kopp te eller kaffe om man blev sugen.

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Medlem

Tycker den var skitful, men kanske är snyggare i svart?

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB