Phanteks Glacier One 360 D30 Vit & Xbox Series X Wireless Controller + Adapter Windows 10

Permalänk

Phanteks Glacier One 360 D30 Vit & Xbox Series X Wireless Controller + Adapter Windows 10

En ny och fortfarande inplastad kylare som ej kom till användning. Kvitto med garanti finns för den som vill ha.

1670 kr tänkte jag för den + 129 kr i frakt med DHL vilket verkar vara det billigaste.

Jag har även en Xbox kontroll med adapter som enbart blev uppackad i några minuter efter att jag köpte den, innan den hamnade i kartongen igen där den har legat länge nu så det är dags att den hittar en ny ägare. Batterierna är fortfarande inplastade så allt är som nytt, kvitto finns.

590 kr + antingen 80 kr frakt med Postnord eller 73 med DHL.

Bägge sakerna skickas spårbara & försäkrade och köparen står för frakten.

Med vänlig hälsning

Rikard

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1000kr+frakt för kylaren

Permalänk
Skrivet av mehkr:

1000kr+frakt för kylaren

Neh du, då kan du köpa den ny ifrån butik i stället. Den kostar det dubbla där så det är bara att du gör.

Om någon mer vill komma med skambud så behöver ni ej göra er besvär.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rikard225:

Neh du, då kan du köpa den ny ifrån butik i stället. Den kostar det dubbla där så det är bara att du gör.

Om någon mer vill komma med skambud så behöver ni ej göra er besvär.

Tack. Absolut inväntar rea och köper en ny från butik med gratis frakt för ca 1500kr istället. Bara för att produkten är ny så säljs den fortfarande i andra hand. Jag vet inte riktigt hur man tänker om man säljer begagnat och tycker att man ska få ca 200kr under nypris för en begagnad produkt och dessutom betala frakt på det.

Men lycka till!

Permalänk
Skrivet av mehkr:

Tack. Absolut inväntar rea och köper en ny från butik med gratis frakt för ca 1500kr istället. Bara för att produkten är ny så säljs den fortfarande i andra hand. Jag vet inte riktigt hur man tänker om man säljer begagnat och tycker att man ska få ca 200kr under nypris för en begagnad produkt och dessutom betala frakt på det.

Men lycka till!

Jag vet inte heller hur man tänker när man lägger ett bud på halva priset av vad varan kostar ny och sedan hävda att man kan vänta på rea och köpa den billigare då. Det säger sig självt att man kan det, och det gäller allting...men det är också lika dumt som och hänvisa till vad en vara har kostat tidigare om man tittar på kostnadshistoriken när det inte är det som gäller i dagsläget.

Om någon har tittat och funderat på just den här varan så har man chansen och spara några hundralappar och jag ser inget fel med det. Den är som sagt ny och fortfarande inplastad med kvitto och garanti från Inet som dom flesta av oss i alla fall känner till och är väl medvetna om hur tillmötesgående dom är, så jag ser inga problem med att det skulle strula med kvittot och skulle det mot förmodan göra det så finns jag här och ställer mer än gärna upp... så du gör som du vill. Det tjänar ingenting till och föra diskussionen vidare då vi har olika synsätt på det hela, så det är lika bra och låta det vara.