Mesh router med 2 eller fler enheter sökes

Permalänk
Medlem

Mesh router med 2 eller fler enheter sökes

Söker ett mesh system relativt aktuellt som tillexempel
ASUS ZenWiFi XT9 med 2 eller flera bas stationer skriv gärna vad/om ni har något till salu.
Jag betalar givetvis med swich i förskott innan något skickas
Mvh.Niclas

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag har 2 st AXE75, en med något år på nacken (har kvar kvitto, kan dubbelkolla datum men skulle tro max 2 år gammal) och en som jag köpte i höstas, just för att köra Mesh med. Tyvärr fanns inte mjukvaran för detta tillgängligt just då, så jag köpte ett Deco-system istället men nu har de släppt mjukvaran sedan en vecka tillbaka: https://www.tp-link.com/en/support/download/archer-axe75/#Fir...

Det är alltså 2 st Wifi 6E-routrar som har levrerat hur bra som helst för mig. En vet jag att jag har kvar kartong etc för, möjligt att jag har det för den andra med. Har även en RE450, som är 1,5 år gammal, som kan följa med.

Observera att jag själv inte har testat detta men har läst på TP-forums att det funkar utan problem, är utomlands och kommer hem på söndag, skulle kunna testa då. Tänker mig ett pris för allt på ~3k.

Hör av dig om det låter intressant eller har frågor!