Permalänk
SpelClockers

windows dator som router

tänkte använda min media dator som router, och det ligger windows xp 32bit nu på den, men vilken njukvaru brandvägg ska man köra på systemet?

Visa signatur

Spel PC: AMD 5 2600X, 16GB DDR44 3000MHz, GF RTX 2080, Asus Crosshair VII HERO, acer predator x34a, Samsung EVO SSD 960 1.5TB,

Permalänk
Medlem

Hur ansluter man till denna "router"?

Permalänk
SpelClockers

har bryggat anslutningarna på nätverkskorten, men söker en vettig brandvägg att köra i datorn, har haft router dom närmaste 6åren och det har hänt endel på mjukvaru fronten har jag upptäkt, vet inte vad som är bra nått mer

Visa signatur

Spel PC: AMD 5 2600X, 16GB DDR44 3000MHz, GF RTX 2080, Asus Crosshair VII HERO, acer predator x34a, Samsung EVO SSD 960 1.5TB,

Permalänk
Medlem

Bryggat är nog inte rätt väg.

Finns det inte någon ICS guide (Internett Connection Sharing) som du startar och configuerar vid? Har för mig det ska ligga som standard i Windows XP

Visa signatur

Macifierad militant mactivist....
"Why join the navy if you can be a pirate?" - Steve Jobs

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av umepojk
men söker en vettig brandvägg att köra i datorn,

http://avasthome.se/skyddspaket.html

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless