MarkosGames, nya problem...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Älskade, älskade, lilla... du. Jag vet med mig att "bo" och "från" inte är samma sak, men Markosgames är "från/bor/står" Göteborg, det gör det samma hos dig. Jag skiter i var du är ifrån. Det handlade om att ni var ifrån "samma plats".

Förstår vi varann nu?

Så det är bara 2 personer som bor i Göteborg, då förstår jag att du sammankopplar mig med Marko.

Permalänk
Avstängd

Som jag sade i tidigare inlägg så tar jag kritik som är riktig. Men jag tar inte skit från personer som säger sig ha handlat av oss.

Minhembio har valt att ta bort hela tråden och då var det bara att ställa frågan. Varför?

Idioten som kallar sig för bosse har alltså gått in med olika användarman men med samma Ip och sagt sig ha handlat av oss samt att han besvarat sitt egna inlägg. Efter att mods och pressansvarig fick syn på att jag lade en polisanmälan så granskade dem inlägget och det visade sig att denna person har gjort detta i en annan tråd.

Så från mig till er alla. Dra inga förhastade slutsatser. Utan granska först och tala sen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Markosgames

Idioten som kallar sig för bosse har alltså gått in med olika användarman men med samma Ip och sagt sig ha handlat av oss samt att han besvarat sitt egna inlägg.

Nu skall vi inte kasta sten i glashus Marchello

http://www.tbg.nu/news_show/126579/10

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | NZXT C650 | MSI B550-A PRO | Ryzen 5800X + Noctua NH-D15 | 16GB Gigabyte Aorus RGB Memory (3733 MHz) | Adata SX8200 PRO 500GB + Crucial BX100 240GB | EVGA GTX980 Ti | Benq G2420HDBL + LG CX |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av smsfeatures
Så det är bara 2 personer som bor i Göteborg, då förstår jag att du sammankopplar mig med Marko.

Är du alltid såhär blåst eller det är bara idag? Jag hoppas verkligen att du förstår vad jag menade första gången, annars får du väl be dina föräldrar om hjälp med att tyda.
Och ge fan i att skicka PM till mig om potatisar och mat i munnen och vadfan du nu skrev.

Seså, iväg.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Är du alltid såhär blåst eller det är bara idag? Jag hoppas verkligen att du förstår vad jag menade första gången, annars får du väl be dina föräldrar om hjälp med att tyda.
Och ge fan i att skicka PM till mig om potatisar och mat i munnen och vadfan du nu skrev.

Seså, iväg.

Ta på dig foliehatten!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Markosgames
Som jag sade i tidigare inlägg så tar jag kritik som är riktig.

Så från mig till er alla. Dra inga förhastade slutsatser. Utan granska först och tala sen.

502.103 kr.

Så mycket vill Kronofogdemyndigheten ha av dig då du har skatteskulder, bötesmedel, underhållsstöd, studieskulder mm. Du var satt i personlig konkurs som upphävdes 09-06-18 då man kom fram till att du inte har några tillgångar.

Nu försöker du omvandla dig från enskild firma till aktiebolag då du vet med dig att om du får mer skulder och bedriver ett aktiebolag så försvinner dessa när aktiebolaget går i konkurs, vilket kommer att ske då du är du. Går inte att ändra "human nature".

Du ska kanske ta och göra rätt för dig eller ska du fortsätta med ditt bedrägliga beteende hela livet ut?

/Cooper

Permalänk
Geeks
SweClockers

Nu låser vi tråden en gång för alla.

Markosgames: Detta är inte rätt forum om du vill diskutera ditt privatliv och dina affärer. Det får du ta någon annanstans.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015