Sökes: Bra trådlöst tangentbord + mus, HTPC, spel

Permalänk
Medlem

Sökes: Bra trådlöst tangentbord + mus, HTPC, spel

Hola senores e senioritas!

Om texten ser för j*lig ut så beror det på att det trådlösa tangentbord jag sittr och skreiver med nu är rena skiten.

Jag köpte mig ett Targus Wreless Slim eyboard + optical mouse i höstas bara för att det var billgt, 129:-. men det verkar verkigen som att man fårdet man betalar för

Ibland har jag skaplig mottagning (ändaren siter vid TV:n, mellan 2 och 3 meter bort.) men oftast så tappr tangenbordet nedtryckningar (som ni säkert sett) oc ibland hackar muen något förskräckigt, precis som om det blirdålig mottagning helt plötsligt

Så jag efterlyser ett tangentbod/mus paket som ni VET är BRA! Kvalitéer jag eftersöker är:

* Grundläggande mediaknappar.
* Skalig egonomi
* Gärna en extra musknapp på vänster sida av musen (för snabbt prone läge BF2:))
* Vettg batteritid

..men framför allt: perfekt mottagning! Jag vill helt enkelt att det ska fugera lika bra som ett tangentbord med tråd, fast trådlöst!

Vad sägs? Fins detta till billig penning? Och kom ihåg, rekommndera gär något som ni VET själva har erfekt mottagning, i alla fall upp till 4 meter med fri sikt!

Tack på förhand //epatnor

EDIT: Ingen som har lite input? Kanske bara nåt trådlöst, mus eller tangentbord, som ni själva är nöjda med? En liten kommentar vore fint! Tack på förhand //epatnor

Visa signatur

Spel: Intel i5 9600K@4,8GHz | Hydro H100i Pro | 32GB Vengeance RGB Pro 3000MHz | Z390 Gaming X | HX750 | GTX1060 6GB | MSI Optix G273QF | Corsair Obsidian 500D RGB | EVO 970 Pro 500GB + EVO 980 1TB
Barnens: Intel i7 920 | 16GB Corsair | GA-X58A-UD7 | HX520 | GTX460 SLI | P182 | EVO 840 256GB