Vad var det senaste ni köpte? (Varning, modem!)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-birds
Tråden skulle nog heta vem har fetaste banklån/kredit istället

Ganska förvånad vad folk handlar saker.. och det e inge billiga saker heller.

jag själv köper alldrig nått på kredit eller banklån. vill jag ha nått så gäller riktiga slantar. kostar det mycket sparar jag. Har allt för många polare som jag ser går ner sej i stora kreditskulder. visst dom har feta saker men sen kan dom inte göra nått mer i månaden heller för alla slantar går till alla lån å krediter:)

Den här tråden bevisar ju varför alla nät/kedjor företag går så bra:P

Det är ju inte särskilt svårt att samla ihop pengar, jag ser ingen som postar en ny dyr sak i tråden varje månad precis Har man ett hyfast betalt jobb kan man lätt lägga undan en 6000 kr i månaden och fortfarande leva bra.

Permalänk
Medlem

Sen går det även att tjäna fina slantar på aktier.

Tänker fortfarande på aktien som jag hade men som jag sålde lite tidigt då den gick lite knackigt. Gick miste om 50 000 i vinst då den rusa 2000% två veckor senare!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-birds
Tråden skulle nog heta vem har fetaste banklån/kredit istället

/.../

Den här tråden bevisar ju varför alla nät/kedjor företag går så bra:P

Snälla T-birds du är offtopic. Starta en egen tråd där du debatterar denna tråd istället. Men med tanke på din "signatur" så skulle jag inte säga någonting om att inte konsumera. Tänk igenom saker innan du postar. Sorry, kanske nog så tråkig ton in mitt inlägg.

Köpte denna kamera för ett tag sedan. En Canon Powershot G7.

Visa signatur

 MacBook Air 11" | TypeMatrix

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keishi
Snälla T-birds du är offtopic. Starta en egen tråd där du debatterar denna tråd istället. Men med tanke på din "signatur" så skulle jag inte säga någonting om att inte konsumera. Tänk igenom saker innan du postar. Sorry, kanske nog så tråkig ton in mitt inlägg.

Köpte denna kamera för ett tag sedan. En Canon Powershot G7.

http://img501.imageshack.us/img501/9263/canonpowershotg7ea1.j...

alltså jag menar inget illa med det jag sa.. Men faktum e att kronofogden tex har alldrig haft så mycket att göra nu tack alla obetalda krediter som finns bland ungdommar.. Som många gör impulsköp.. det gör även jag men jag tar bara med kontanta pengar. Lätt att halka in på en affär nu och köpa en 40" plasma för 40k när den "bara" kostar kanske 500:- i månan. Säger inget att det inte e bra.. det e bra att folk handlar och skapar jobb jag tror du inte förstog ironin i mitt inlägg bara

Visa signatur

iMac 27" 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7 - 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - ATI Radeon HD 4850 512MB - 2TB Serial ATA Drive - 8x double-layer SuperDrive

Permalänk
Medlem

Köpte på mig en HD-box till min nya HD-TV(eller ja, TVn är nån månad nu), sanslöst bra bild. Helt makalöst.
Såg hockeyn igår, HV-Brynäs på C+ HD, satt och zappa mellan vanlig digital och HD. Och det är en otrolig skillnad

Mer HD kanaler !

Längtar till Fotbolls EM @ HD.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Falcon
Köpte på mig en HD-box till min nya HD-TV(eller ja, TVn är nån månad nu), sanslöst bra bild. Helt makalöst.
Såg hockeyn igår, HV-Brynäs på C+ HD, satt och zappa mellan vanlig digital och HD. Och det är en otrolig skillnad

Mer HD kanaler !

http://www.nordichardware.se/galleri/bilder/557/557_stor_1202...

http://hem.bredband.net/b328341/grafik/hd.JPG

http://hem.bredband.net/b328341/grafik/hd2.JPG

Längtar till Fotbolls EM @ HD.

Väggfästet får du faktiskt ta och göra något åt

Visa signatur

Det luktar enormt gott när man stryker.

Permalänk
Medlem

http://www.gooby.dk/shop/images/htc092920.jpg

Uppdaterade den genast med GPS ROMen för att få igång GPS chippet. Fungerar klockrent nu med TomTo

Visa signatur

Mac, Fender och synthar...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Victor C.
Väggfästet får du faktiskt ta och göra något åt

Du ser inte ens väggfästet, så jag vet inte vad du pratar om...
Andra bilden med HD boxen ser lite konstig ut, men det är troligen bänken jag har förstärkare osv på du ser.

Eller vad menar du ?

Permalänk
Medlem

Starka grejor till audin

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Falcon
Du ser inte ens väggfästet, så jag vet inte vad du pratar om...
Andra bilden med HD boxen ser lite konstig ut, men det är troligen bänken jag har förstärkare osv på du ser.

Eller vad menar du ?

Han syftar på det som är ovanpå TVn

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burkeen
Han syftar på det som är ovanpå TVn

Ser ut som ett vanligt vattenpass..

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem

Ja, det är ett vattenpass... det är naturligtvis inte där nu

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem

Skullcandy TI hörlurar.

Riktigt dåligt ljud för 500 kr!

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Jag som tycker att jag kan det mesta, men hur ni med bilder i era inlägg ??

Visa signatur

Desktop : ASUS Striker Extreme, Club3D8800GTX 768Mb, CPU E6600 2,4Ghz, 4GB RAM 800Mhz. Corsiar 620W, Asus 22" TFT LCD MW221U
Laptop: HP-6910p.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrPekk
Jag som tycker att jag kan det mesta, men hur ni med bilder i era inlägg ??

Typ

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem

Många tack ilg@dd

Visa signatur

Desktop : ASUS Striker Extreme, Club3D8800GTX 768Mb, CPU E6600 2,4Ghz, 4GB RAM 800Mhz. Corsiar 620W, Asus 22" TFT LCD MW221U
Laptop: HP-6910p.

Permalänk
Medlem

Pana PV45. Synd bara att det är den fulaste TV som någonsin skapats.

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rince
http://www.panasonic.se/me/internet/images/products/TH-42PV45...

Pana PV45. Synd bara att det är den fulaste TV som någonsin skapats.

ehm, varför köpte du de då?

Visa signatur

Antec SLK3000B: AMD Athlon XP 2500+ Barton <> 512 MB RAM <> GeForce FX5700 <> 160GB Maxtor
Gallerier: Gravyr <> Kabeldragning

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rince
http://www.panasonic.se/me/internet/images/products/TH-42PV45...

Pana PV45. Synd bara att det är den fulaste TV som någonsin skapats.

Så du tycker denna är snyggare? Inte jag.

Obs! För kommentarer på sladdhärvan så kan ja säga att jag inte brukar ha 360 där.. Och just satt dit den.

EDIT: Snabb tagen bild med mobilen. (Mörkt)

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m1nken
ehm, varför köpte du de då?

För mig betyder bildkvalitén jävligt mkt högre än utseendet på apparaten, tro det eller ej. Men visst, du kanske kikar mer på ramen när du tittar på TV, vad vet jag. Jag handlar med ögonen, i detta fallet med bildkvalle och pris i åtanke. Vill jag ha design också så får jag helt enkelt köpa en Pioneer.

Style over substance in reverse.

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Falcon
Du ser inte ens väggfästet, så jag vet inte vad du pratar om...
Andra bilden med HD boxen ser lite konstig ut, men det är troligen bänken jag har förstärkare osv på du ser.

Eller vad menar du ?

Vad är det för träplanka som sticker upp ovanför tv:en då?:)

Visa signatur

Det luktar enormt gott när man stryker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Victor C.
Vad är det för träplanka som sticker upp ovanför tv:en då?:)

Vattenpass, Mr. Handyman

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Victor C.
Vad är det för träplanka som sticker upp ovanför tv:en då?:)

Typ:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Falcon
Ja, det är ett vattenpass... det är naturligtvis inte där nu

*Edit*
Hmm, nån sekund för sen..

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem

:down::D:up:

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Blev tvungen att byta mitt defekta A8N-SLi Premium mot ett A8N-SLi Deluxe:

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Medlem

Blev en ny TV, Panasonic PV60

Sambon blev less på att jag satt och spelade FF12 i varsagsrummet på våran gamla 28" widescreen CRT-TV, hon sa: kan du inte gå in på ditt rum och spela lite wow istället? Nä, sa jag. Jag har ledsnat på wow. Hmm.. så hur löser vi det? jo, en ny TV!.

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem

Test Drive unlimited

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

en ny ds lite med ds-xtreme

sålde min gamla ds lite med passcard å supercard.

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Sony Ericsson K610i Silver

Beställde en idag, kommer förhoppningsvis nästa vecka

Visa signatur

If in doubt, flat out!