Butik som säljer 12mm till 10 mm adapter ...

Permalänk
Hedersmedlem

Butik som säljer 12mm till 10 mm adapter ...

Suck, att det ska vara så svårt att få tag i en simplel 12mm>=10mm adapter för mitt vattenkylningssystem.

GTEk har en: http://www.gtek.se/index.php?mode=item&id=970

och kylning.se har en: http://kylning.se/info.php?cPath=85_55&products_id=219

men båda är slut på lager. Jag beställde GTek adaptern för 2 veckor sedan och de har fortfarande inget datum så nu får jag börja leta vidare.

Nån som har nått tips på butik som har en sådan simpel liten pryl? Jag är i verkligen desperat behov av 4 st sådana ...

/B

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Hedersmedlem

Djuraffärer som säljer akvariegrejor har förmodligen konverterare. Jag köpte ett par på en lokal djuraffär, Eheim orginal till och med.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Hedersmedlem

Ahhhh, tack för tipset. Ska sticka till en djuraffär i morrn. Har inte tänkt att det faktiskt är något som kan finnas där.

/B

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk

Närmaste VVS firma har sådana också

Permalänk
Hedersmedlem

Argh, inte alls lätt att hitta. Provade ett par Zoo. Ingen hade. Testade närmaste byggmarknad. No go. Testade närmaste VVS-affär. De hade inga heller. Stack till Akvarielagret där de har massor av Eheim prylar men den minsta de hade på lager visade sig vara snäppet för stor (12 mm och 16 mm).

Ingen som har några liggande och vill sälja eller har en butik nära som ni kan köpa från och sälja vidare till mig.

Fortfarande har varken gtek eller kylning.com några inne eller något datum på när de kommer in. Att det ska vara så svårt att hitta :).

/B

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com