Permalänk
Medlem

Söker Dator 15k budget

Halloj i stugorna!

Jag har fått uppdrag av grannen att hitta en dator för spel med en budget på 15k
Så är det någon som fått sig en utskällning för man spenderade sparkontot på BF och behöver pengar till mellandagsrean eller bubblet på nyår och pizzan till ivanhoe så läs vidare

Om möjligt så vore en ddr5 platform med ett 3080 (eller liknande på AMD sidan) det ultimata!
Upphämtning inom Östergötland (kan åka längre vid bra erbjudanden!)

Kan även tänka sig delar och låta mig bygga ihop det!
Delar kan ju såklart fraktas enklare än, en hel burk så då är alla välkomna

Antingen så skriver ni tråden vad ni vill sälja och till vilket pris eller så skickar ni ett PM

Jag är ute i god tid, då köp ej kommer ske innan löning tyvärr, han vill inte norrpa från det gemensamma sparkontot och få aggro från sin fru.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Det här blir väl både ett kombinerat säljerbjudande samt priskoll, detta är vad jag tänkt lägga ut på Blocket. La ut den på blocket för tre månader sedan och fick ett bud på 11500:- när jag la ut det för 12k, men hittade inget jag fann attraktivt vare sig i andra hand eller nytt så beslöt mig för att behålla.

Hade tänkt lägga ut den för 11tkr på blocket igen till helgen om Inet lyckas lösa sina logistik/allokeringsproblem med SF1000L PSUn jag beställde under blackfriday så att jag kan bygga min nya rigg.

i9-9900k
ROG Strix 2080ti
32Gb(4x8) Cl18 @ 3600Mhz
Fractal R6
Kraken X52
2st Noctua 140mm chromax black i botten
Corsair RM 750W V2
970 Evo plus 1tb M2
Kingston A3000 1tb M2

Finns i Nyköping

Permalänk
Avstängd

Edit:

Finns i Nyköping samt så har chassit en klämskada från frakt i ett hörn, bilder ordnas vid intresse. Har en massa RGB, som går att stänga av, och det är chassit med ett fönster.

Permalänk
Avstängd

Edit2:

Om priset är attraktivt och inte helt åt skogen så kan jag tänka mig att hålla det åt löning eller t.om hämtas innan betalning skett mot mindre handpenning och påskrivet avtal vid upphämtning om det är avsett som julklapp, dock tidigast vid leverans av ny rigg.

Har en påse med diverse kablar, tillbehör och så vidare som fanns i kartongerna vid köp.

Permalänk
Medlem

Jag kommer låta annonsen ligga uppe till nästa fredag 16/12 för att se vad det kommer in flr erbjudanden men allt noteras

Permalänk
Medlem

Asus prime AP201 white, Ryzen 3800x, TUF A520, 16GB 3600mhz / Asus RTX 2080ti med ny kylpasta/pads i toppskick. 750w PSU, kylare ROG Ryujin 240 / oled. Allt förutom GPU är nytt. P3 1TB. Gångtid 10tim.

Har originalkartong kvar och kan skicka hela datorn.

12k

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad