Mitt livs första (och kanske sista) unboxing-video

Permalänk
Medlem

Mitt livs första (och kanske sista) unboxing-video

Köpte en riktig high-tech-pryl från Apple och ville inte världen skulle gå miste om unboxingen av densamma. Ljudet är slightly ur synk lite här och var pga jag inte rekade ordentligt med frame rates innan editeringen. Nåväl.

Håll till godo

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K

Permalänk
Medlem

Ska avvakta till nästa Black Friday och slå till på en likadan!

Visa signatur

Playstation 5 | Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV | Razer Blade Laptop / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Medlem

Det var underhållande, tackar för det. Hoppas du får oändlig användning av den vackra duken!

Permalänk
Medlem

Hahaha
Gillade introt när du gick till ombudet och tillbaka.
Kommer lätt följa kanalen om du gör fler videos av det här slaget!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jjstork:

Det var underhållande, tackar för det. Hoppas du får oändlig användning av den vackra duken!

😄

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stan Carley:

Hahaha
Gillade introt när du gick till ombudet och tillbaka.
Kommer lätt följa kanalen om du gör fler videos av det här slaget!

Men tack snälla, så kul.
Videon är för lång. Skall tänka på det nästa gång.
Hade kunnat korta ner den med ett par minuter utan vidare.

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K

Permalänk
Medlem

Skön unboxing, kör på säger jag.

Permalänk
Medlem

🤣🤣

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Dockland:

Köpte en riktig high-tech-pryl från Apple och ville inte världen skulle gå miste om unboxingen av densamma. Ljudet är slightly ur synk lite här och var pga jag inte rekade ordentligt med frame rates innan editeringen. Nåväl.

Håll till godo

https://www.youtube.com/watch?v=ReX6GOiFaoU

Detta är kvalitetscontent utan dess like! Fortsätt med detta!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Detta är kvalitetscontent utan dess like! Fortsätt med detta!

Haha tack snälla. Skall göra fler ”rafflande” unboxingar framledes men då kortare, men fler menlösa prylar. Definitivt 😄

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K

Permalänk
Medlem

Men, men, men... nu vill vi ju ha en recension också där du torkar av en skärm.

Visa signatur

Dator: Mac

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Dockland:

Haha tack snälla. Skall göra fler ”rafflande” unboxingar framledes men då kortare, men fler menlösa prylar. Definitivt 😄

Snälla gör det! Det blev ju 10 av 10-dramaturgi i videon!

Permalänk
Medlem

Hur fungerar dem på glasögon? xD

Visa signatur

Case: Fractal Design Torrent Solid Black MOBO: ASUS ROG STRIX X670E-A GAMING WIFI CPU: AMD Ryxen 7 7800X3D CPU cooler: Noctua NH-D15 RAM: G.Skill Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 32GB GPU: MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO 12G PSU: ROG Strix 1000W Gold Aura Edition M2: Kingston Fury Renegade 2TB Fans: 4x Noctua NF-A12x25
Monitor: ASUS ROG Swift PG27AQDM 27" 240Hz 1440p OLED QHD Mouse: Razer DeathAdder v3 Pro Wireless
Mousepad:
InfinityMice Speed V2 Keyboard: Wooting Two HE Headset: Audeze Maxwell Mic: Blue Yeti X

Permalänk
Hedersmedlem

Hej dockland! Kan du berätta om hur du stabiliserade videon under promenaden? Det tycker jag var intressantast.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem

Såg början till slutet

Med andra ord, en bra, simpel unboxing. Tillräckligt för hålla mig kvar.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

Grattis till förstasidesstoff!

Inte nog med att detta kanske var årets bästa Unboxing. I början kändes det även som ännu en glimt av nya spelet Unrecord!

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Medlem

Förstår inte alls humorn

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.

Permalänk

Epic!

Visa signatur

--------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dockland:

Men tack snälla, så kul.
Videon är för lång. Skall tänka på det nästa gång.
Hade kunnat korta ner den med ett par minuter utan vidare.

För lång? Absolut inte!

Helt underbart på alla nivåer!

Jag är bara orolig om skadan kanske böjt produkten felaktigt, skulle kolla med återförsäljaren om omleverans eller i alla fall förlängd garanti med en sån uppenbar skada, hela förpackningen såg ju böjd ut

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

För lång? Absolut inte!

Helt underbart på alla nivåer!

Jag är bara orolig om skadan kanske böjt produkten felaktigt, skulle kolla med återförsäljaren om omleverans eller i alla fall förlängd garanti med en sån uppenbar skada, hela förpackningen såg ju böjd ut

Haha ”förlängd garanti”
Apple care på denna liksom 😄

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aphex:

Hej dockland! Kan du berätta om hur du stabiliserade videon under promenaden? Det tycker jag var intressantast.

Jag filmade promenixen med min GoPro 11-vad-den-nu-heter. Den har något hyper smooth-läge i inställningarna. Den dämpar väldigt bra. Behövde inte stabilisera i post alls.
När jag filmar mig själv har jag min iPhone 14 Pro Max och all bells n whistles med ProRes men zoomade in en aaaaning för mycket att skärpan tog lite stryk.

Sedan att ljudet hamnade ur synk beror på att GoPro filmar i 29,97 fps och iPhone med exakt 30 fps vilket gör det lurigt att få till i projektet i efterhand utan att konvertera klippet från iPhone till 29,97 i exempelvis Handbreak (som är gratis)
Det kommer jag göra nästa gång.
Denna lilla parodi höftade jag mest.
Skall göra lite mer spontan-research innan nästa klipp
😄

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K

Permalänk
Livsnjutare 😎

Underbart 😄

Satir, denna ljuva satir !

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk

Som Anti-Apple person så var detta underbart underhållande

Permalänk
Medlem

Funkar denna även till Android?
10 av 10 möjliga putsdukar

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem

Vad gick kalaset på ?
Ser INTE billigt ut alltså !

/Homer_S

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Homer_S1:

Vad gick kalaset på ?
Ser INTE billigt ut alltså !

/Homer_S

Det är ju Apple, de tar ju runda slängar 5k för 4 chassihjul, så gissar på 1-2k

Visa signatur

... zzZZzzzZzzzzzZzzz ....

Permalänk
Medlem

Win! Mycket bra! Ser fram emot unboxing av kaffefilter!

Visa signatur

Hur många datorer är för många?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dockland:

Haha ”förlängd garanti”
Apple care på denna liksom 😄

På platsen-service i minst ett år, annars får det vara!

Permalänk
Medlem

Transportskadan! 😂

Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | MSI X570 MPG G EDGE WIFI | CORSAIR C70
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Homer_S1:

Vad gick kalaset på ?
Ser INTE billigt ut alltså !

/Homer_S

https://www.apple.com/se/shop/product/MM6F3ZM/A/putsduk

Visa signatur

Nikon Z6 • Nikkor AF-S 14-24/2.8G ED • Nikon Z 24-70/4 S • Nikkor AF-S 200-500/5.6E ED VR • Manfrotto BeFree Advanced Twist • Benro TMA47AL • iOptron GEM28 • William Optics Redcat 51 v2 • Lunt LS50THa/B600 • Player One Neptune-M • Player One Apollo-M Mini • Player One Mars-C • GSO 6" Classical Cassegrain