Permalänk
Medlem

Wrc 10/generations

Kände för att skapa en tråd då det inte fanns någon. Arch nemesis dirt rally 2.0 speciellt nu då codemasters snott wrc licensen. Lite tråkigt då det minskar mångfalden även om code masters borde kunna få ihop något.

Jobbar med karriären i wrc 10. Lämnat wrc junior för wrc polo och är ganska imponerad hur bra de lyckats få till fwd vs awd känslan.

Handbromsen kommer jag dock inte överens med. Ska användas så lite som möjligt verkar vara vad de vill förmedla. Kanske finns något tricks för att få den ta mindre hårt?

Tidigare wrc lir har jag knappt rört då jag fick en så otroligt tung känsla i hårnålar men det har de eller jag lyckats fixa med ratt inställningarna nu.

Wrc generations har jag bara känt på. Sjukt med content de har typ slängt in allt. Den bil jag testade kändes lite tyngre men känns inte som de sabbat körkänslan möjligt än bättre men jag tar det i ordning.

De flesta banor jag testat är grymma i design. De är helt galna så man är så nyfiken hur de vart i vr.

VR kommer lösas framöver troligen men jag hoppas code masters hämtar inspiration här med bandesignen

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x