Någon som vet var man kan ladda ner OTA med miui14 till o A13 Poco x3 pro global

Permalänk

Någon som vet var man kan ladda ner OTA med miui14 till o A13 Poco x3 pro global

Har provat ladda ner från några sidor men får det ej att fungera kan välja update men den vill inte uppdatera.

Har inte tillgång till dator på nån vecka och skulle vilja lösa detta. Det är global (Vayue) updaten jag är ute efter, helst OTA annars recovery på 3,5GB inte exakt men cirka iaf. 😉

Tacksam för hjälp och vet någon varför inte tidigare försök eller OTAn som dök upp inte gick att installera trots det ett antal försök.
Vet att det går med fastboot men som sagt är reservdelar till datorn beställda.
Mvh

Permalänk
Medlem

Här kanske? Från denna tråd.

*Hybrid = can be installed with either Recovery or Fastboot

Visa signatur

Ryzen 3600 | ASUS X470-F | 16GB B-die | GTX 1070

Permalänk
Skrivet av fragande:

Här kanske? Från denna tråd.

*Hybrid = can be installed with either Recovery or Fastboot

Vad innebär hybrid? Mvh Pierre

Permalänk
Skrivet av Pierre232:

Vad innebär hybrid? Mvh Pierre

Edit scrollade först nu
😉

Permalänk
Skrivet av Pierre232:

Vad innebär hybrid? Mvh Pierre

Vet du om något är ändrat i filerna eller är dom legitima? Undrar fortfarande vad dom menar med hybrid, men har. fått ner rätt OTA recoveryn och fadtbooten i värsta fall. Problemet är stt den söker genom recoveryn och sedan söger att den ligger på fel plats, men den är tankad från Xiaomis officiella sida och har ett annat namn än den sk "hybrid" filen och hittar ingen info ang detta, kanske du kan knuffa mig i rätt riktning. Fick den som OTA men var ute på jobb den veckan och när jag kom hem så var den borta men nu har det kommit nyare versioner ifall det var pga av buggar dom drog tillbaka OTAn? Mvh Pierre