Permalänk
Medlem

2080Ti med EKWB

Gick och uppgraderade burken och har det här grafikkortet över.

Ett i grunden Palit RTX 2080 Ti GamingPro OC som jag monterat vattenblock från EK på samt backplate. Materialen är Acetal/Koppar samt den silvriga backplaten.

Jag hade grejarkväll i vintras där jag skruvade isär blocket för att göra rent kanaler och ytor från smuts samt lägga ny pasta, så kortet är nyss genomgånget.

Kortet är köpt begagnat från en från forumet i januari 2019, då var det bara några dagar gammalt (RMA) och jag monterade på vattenkittet med en gång så det har hållt sig välkylt genom åren.

Använde det till mining runt 20-25 nätter våren -20 men kände inte att det gjorde varken av eller till så det har bara använts till spel utöver det.

Luftkylaren finns kvar, men föredrar såklart att sälja den med block på.

Skicket är bra, enstaka smårepor möjligtvis men det mesta på bilderna är damm, hårstrån eller reflexer.

Kvitto på block och grafikkort finns, om det skulle bli något med försäkring osv.

Hoppas på bud från 4'000 så ser vi var vi landar.

Läs hela annonsen här

Permalänk

4000 hämtning

Permalänk
Medlem

4100 kr + f.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kanadagoose:

4000 hämtning

Skrivet av marekwitkowski:

4100 kr + f.

Noterat. Kör avslut på onsdag kväll så får jag iväg det på torsdagen.

Permalänk
Medlem

Har du möjlighet att montera på luftfuktaren igen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av PatrikNystrom:

Har du möjlighet att montera på luftfuktaren igen?

Spontant tror jag att jag har det, förutsatt att du menar luftkylaren
Det som kan bli struligt är att jag förmodligen måste använda de gamla värmekuddarna då de brukar vara tjockare på stock-grejer och det hänger på hur gamla/torra de är för att det ska kännas okej. Jag har en del färska värmekuddar som blev över när jag monterade ihop det nya grafikkortet men dessa är rätt tunna. Jag kan ge det ett helhjärtat försök, men då behöver det vara värt det för mig och det är några hundra över budgivare två

Permalänk
Medlem

Färska värmekuddar skulle jag behöva också.hehe,fast jag kör på vatten
pris på vämekuddar .Har du någonting annat roligt med vattenkylning , fläktar , kablar att sälja.

Permalänk
Medlem
Skrivet av marekwitkowski:

Färska värmekuddar skulle jag behöva också.hehe,fast jag kör på vatten
pris på vämekuddar .Har du någonting annat roligt med vattenkylning , fläktar , kablar att sälja.

Jag vill minnas att det var olika tjocklek på värmekuddarna från EK så vill inte riskera att det blir fel med att bara dra dit något. Som kortet är nu fungerar det prima och ger schyssta temperaturer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Spontant tror jag att jag har det, förutsatt att du menar luftkylaren
Det som kan bli struligt är att jag förmodligen måste använda de gamla värmekuddarna då de brukar vara tjockare på stock-grejer och det hänger på hur gamla/torra de är för att det ska kännas okej. Jag har en del färska värmekuddar som blev över när jag monterade ihop det nya grafikkortet men dessa är rätt tunna. Jag kan ge det ett helhjärtat försök, men då behöver det vara värt det för mig och det är några hundra över budgivare två

Hahha jaa luftkylaren så klart. Letar även luftfuktare så det satt väl i muskelminnet att skriva haha.

Permalänk
Medlem

2080 ti .+ värmekuddarna från EK. pasta ,pris .har en 2080 ti en vattenblock som köpte på inet utan tillbehör och kort som låter dammsugare hemma .

Permalänk
Medlem
Skrivet av marekwitkowski:

2080 ti .+ värmekuddarna från EK. pasta ,pris .har en 2080 ti en vattenblock som köpte på inet utan tillbehör och kort som låter dammsugare hemma .

Har lite svårt att förstå vad du menar med det inlägget?

Permalänk
Skrivet av Broder Truck:

Har lite svårt att förstå vad du menar med det inlägget?

Leder jag? Fattar noll av kommentarerna. Har de dragit sig ur?

Permalänk
Medlem

2080Ti med EKWB 4100 +frakt
värmekuddarna från EK. 150 kr om du har till salu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kanadagoose:

Leder jag? Fattar noll av kommentarerna. Har de dragit sig ur?

Skrivet av marekwitkowski:

2080Ti med EKWB 4100 +frakt
värmekuddarna från EK. 150 kr om du har till salu

Tolkar det som att Marek leder med 4100 + frakt.

För att förtydliga - jag har inga värmekuddar från EK, jag fick med ett gäng extra till ett annat block till mitt nya kort som jag pratat om tidigare. De jag har tänker jag behålla

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem

Såld till @Kanadagoose, kanonkille.

Detta då @marekwitkowski gav fan i att svara på PM.