Microsoft fixar läs- och skrivprestandan i Windows 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av DevilsDad:

Läste något inlägg för ett tag sedan som påstog att task-baren inte kan visas enbart på en sekundär skärm, utan det var antingen alla skärmar eller enbart primära skärmen. Stämmer det?

Per standard var just att det var den primära skärmen som fick klockan men att alla skärmar fick en taskbar. Jag har dock inte ändrat eller kollat på det då det passade mig bra.

Visa signatur

Moderkortsmodems problem.

Permalänk

Varför vill man använda Win 11 när man inte kan få fram den kompletta kontextmenyn utan att behöva klicka flera gånger?

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av AnXeZ:

Möjligheten att flytta taskbaren överhuvudtaget är borta, varken upp, höger eller vänster, man är tvingad att ha den i botten (om man inte justerar i regedit)

Oj, då blir det ingen uppgradering till W11... Måste kunna ha den på högersidan

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Dinkefing:

Varför vill man använda Win 11 när man inte kan få fram den kompletta kontextmenyn utan att behöva klicka flera gånger?

Den är dock lätt att återställa om man vill ha den. Har gjort det på alla mina burkar:
https://allthings.how/how-to-get-the-full-old-right-click-con...

Visa signatur

240p är livet