Bilder på ditt senaste inköp (2022) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

Kände att jag behövde Wifi i tvättmaskinen så jag slängde ut den gamla.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Nya högtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oatp1b1:

mumma!

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av oatp1b1:

Små söta Magneplanar antar jag ? Men har du inte glömt bort akustiken, rummet ser hemskt kalt ut, hoppas du snart postar bilder på att du köpt mattor, gardiner och stora gröna växter för att fylla fönstret med.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Små söta Magneplanar antar jag ? Men har du inte glömt bort akustiken, rummet ser hemskt kalt ut, hoppas du snart postar bilder på att du köpt mattor, gardiner och stora gröna växter för att fylla fönstret med.

1.6QR. Akustiken är inte bortglömd, men den existerar inte i den delen av rummet. Bredbandsabsorbenter på väggar (även om det kanske är rätt meningslöst med den här typen av högtalare), tjock matta på golvet och relativt välmöblerat rum. Sätter kanske något i taket också men jag vill nog inte sätta upp så mycket mer fix på väggarna. Blir kanske gardiner men inte hunnit med det än. Funkar förvånansvärt bra i alla fall, betydligt bättre än mina förra högtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

https://i.imgur.com/0K24c9K.jpg

Kände att jag behövde Wifi i tvättmaskinen så jag slängde ut den gamla.

Stoppar den in tvätten åt dig med eller tar ut den?
Känns som en onödig funktion med Wifi annars för går ju sätta en timer när den ska starta tvätten.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

https://i.imgur.com/0K24c9K.jpg

Kände att jag behövde Wifi i tvättmaskinen så jag slängde ut den gamla.

Agerar den som förstärkare så har den ju dubbla uppgifter 😁. Skämt å sido, den ser fin ut!

Visa signatur

En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Stoppar den in tvätten åt dig med eller tar ut den?
Känns som en onödig funktion med Wifi annars för går ju sätta en timer när den ska starta tvätten.

Jag kan faktiskt tänka mig att det kan tjäna ett syfte även om det är ett RIKTIGT ilandsproblem.

Vi har tvättstugan i källaren som många andra så jag hör inte när tvättmaskinen är klar. Hör eller ser jag inte så finns det inte
Mao: Jag är glömsk. En liten notis i mobilen vore suveränt så slipper man bli irriterad på sig själv när tvätten blir sur

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Stoppar den in tvätten åt dig med eller tar ut den?
Känns som en onödig funktion med Wifi annars för går ju sätta en timer när den ska starta tvätten.

Nej livet blir mycket bättre av att jag kan trycka start på mobilen istället för själva tvättmaskinen.
En sak hittade jag i alla fall som kan bli användbart, man kan diagnostisera och få upp felmeddelanden i appen.
Den berättar även återstående tid samt när tvätten är klar. Men det är mest en bonus som följde med på köpet för min del.
Den går väldigt tyst och fint jämfört med min gamla Bosch.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superolle:

Jag kan faktiskt tänka mig att det kan tjäna ett syfte även om det är ett RIKTIGT ilandsproblem.

Vi har tvättstugan i källaren som många andra så jag hör inte när tvättmaskinen är klar. Hör eller ser jag inte så finns det inte
Mao: Jag är glömsk. En liten notis i mobilen vore suveränt så slipper man bli irriterad på sig själv när tvätten blir sur

Nu är det torktumlare i denna med så borde vara ett icke problem då.

Skrivet av jOnÄTÄn:

Nej livet blir mycket bättre av att jag kan trycka start på mobilen istället för själva tvättmaskinen.
En sak hittade jag i alla fall som kan bli användbart, man kan diagnostisera och få upp felmeddelanden i appen.
Den berättar även återstående tid samt när tvätten är klar. Men det är mest en bonus som följde med på köpet för min del.
Den går väldigt tyst och fint jämfört med min gamla Bosch.

om det inte kostar extra är det bra men oftast tar dom betalt för funktioner men aldrig använder.
Mer funktioner och mer saker som kan krångla på en tvättmaskin/torktumlare.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Nu är det torktumlare i denna med så borde vara ett icke problem då.

Är ju mycket kläder som inte bör köras med torktumling dessutom drar det mer el. Jag kör bara med torktumling ifall jag inte orkar vänta på hängtorkning.

Citat:

om det inte kostar extra är det bra men oftast tar dom betalt för funktioner men aldrig använder.
Mer funktioner och mer saker som kan krångla på en tvättmaskin/torktumlare.

Jag kollade bara på motsvarande maskiner som fanns i lager i lokala butiken och denna var i samma prisklass.
Sen om något går sönder i en tvättmaskin är det troligtvis inte "datorn". Så jag är inte särskilt orolig
Men nu är vi långt utanför trådens ämne.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Ny skivspelare

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

https://i.imgur.com/0K24c9K.jpg

Kände att jag behövde Wifi i tvättmaskinen så jag slängde ut den gamla.

Funderar på den modellen jag med då den är mindre men går det att ha den ändå mot väggen bak?

Permalänk
Medlem

En livbåt

Dold text
Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hackers:

Funderar på den modellen jag med då den är mindre men går det att ha den ändå mot väggen bak?

Helt mot vägg går nog ej Skickar lite bilder i pm ikväll.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Mer lagring är aldrig fel.

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Medlem

Det blev ett Asus GeForce RTX 3060 Ti Dual Mini till mitt Dan Cases A4. Chassit är endast 7 liter men ändå ser det ut som grafikkortet försvinner in i ett svart hål. Pluspoäng till Asus för att kartongen också är mini!

Fläktarna går inte i idle, men när grafikkortet får jobba hårt, då är det som att befinna sig i dammsugaren.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Rekordmedlem

Häxbryggd med smak av räkor ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Helt mot vägg går nog ej Skickar lite bilder i pm ikväll.

Jag läste några kundrecensioner där dom säger att dom känt av lukt av bränt gummi när torktumlaren har använts, är det nått du har märkt av själv? Kanske bara är dom första gångerna sedan försvinner det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hackers:

Jag läste några kundrecensioner där dom säger att dom känt av lukt av bränt gummi när torktumlaren har använts, är det nått du har märkt av själv? Kanske bara är dom första gångerna sedan försvinner det.

Har du mer frågor Ta det i pm. Men inget jag reagerade på Jag meddelar när jag kört nästa tork om det luktar massa bränt gummi.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Livsnjutare 😎

Nom nom nom

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

!
Saknas lite löjrom och creme fraiche bara

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Ska vi bara få hem vattenblocken till kortet oxå 😁

Visa signatur

| Lian-Li O11 Dynamic XL | AMD Ryzen 9 5900X | EVGA GeForce RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO | 32GB G.Skill TridentZ Neo 3600MHz CL16-16-16-36 | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | 32" Acer Predator XB323UGX QHD IPS 270 Hz | 27" Acer Predator XB271HU IPS 165 Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meantek:

Lite pasta. Borde räcka några veckor.

https://i.imgur.com/2HVwiAC.jpg

Tack för tips, 3kg spaghetti kommer i morgon.
Beställde även KUKI sesamolja pga namnet.

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Meantek:

Lite pasta. Borde räcka några veckor.

https://i.imgur.com/2HVwiAC.jpg

Skrivet av Meantek:

Delitea har Rummo. Finns även i normala förpackningar à 500 gram om man inte vill gå full retard, de har även mycket annat gott som man inte hittar överallt.

Speciellt spaghettin är ett stort steg upp från pasta från Barilla, Fiorelli och Zeta. Vet inte om jag tycker att Pennen var ett lika stort kliv upp från Fiorelli som just spaghettin, men det är bra grejer i allmänhet. Nu har jag 12 kilo i alla fall.

Nu blev jag sugen...
Vi äter mycket pasta i min familj, speciellt ungarna är drivkraften bakom denna kolhydratsföda.

Blir nog att beställa lite för att testa och se skillnaden

... kanske inte 3kg till att börja med dock 😅

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av maLakai:

https://www.bildtagg.se/file/gcas5srdu4h8gr6zj8mnznj5

Ska vi bara få hem vattenblocken till kortet oxå 😁

Snyggt, kör ett likadant utan Ti med EKs vattenblock på

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7

Permalänk
Expertgissare

Allt (nästan) på den bilden såg bra ut, trocadero, pizza med annans, räkor, mmm. Men svamp

Nu blev man sugen, så får nog bli en likadan imorgon kväll, fast med banan istället för svampen

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Stoppar den in tvätten åt dig med eller tar ut den?
Känns som en onödig funktion med Wifi annars för går ju sätta en timer när den ska starta tvätten.

Det vore verkligen en fantastisk funktion.

Visst kan de va lite smutt att kunna starta tvättmaskinen när man inte är i närheten... men jag förstår inte riktigt varför man ska göra det? Man måste ju ändå vara där för att lägga in tvätten och hälla i tvättmedel/sköljmedel (jag vet att det finns självdoserande, men de är totalt värdelösa på grund av det flytande tvättmedlet som krävs), hur svårt är det då att trycka igång den också?

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Edvin-89:

Allt (nästan) på den bilden såg bra ut, trocadero, pizza med annans, räkor, mmm. Men svamp

Nu blev man sugen, så får nog bli en likadan imorgon kväll, fast med banan istället för svampen

Men banan 🍌

Dold text
Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Eftersom jag varit så nöjd med mitt Dark Power Pro 10 som funkat felfritt sen 2014 fick det bli en sån här megapjäs. Framtidssäkert iaf, för även med vattenkylning och OC är det lite overkill.. men shit vilken grym PSU.

Visa signatur

| Lian-Li O11 Dynamic XL | AMD Ryzen 9 5900X | EVGA GeForce RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO | 32GB G.Skill TridentZ Neo 3600MHz CL16-16-16-36 | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | 32" Acer Predator XB323UGX QHD IPS 270 Hz | 27" Acer Predator XB271HU IPS 165 Hz |