Se om meddelanden är lästa?

Permalänk
Medlem

Se om meddelanden är lästa?

Jag har i två fall skickat meddelande till medlemmar här på forumet och inte fått något svar alls.
Går det på något sätt se om de ens läst mitt meddelande?

Visa signatur

Ryzen 7800X3D - ASUS STRIX B650E-F Gaming - EKWB full custom loop - ASUS STRIX RTX 3090 - Kingston CL36 32GB 6000 MHz DDR5 - Corsair RM850X - Alienware AW3418DW - Lian Li V3000+

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av AmpRC:

Jag har i två fall skickat meddelande till medlemmar här på forumet och inte fått något svar alls.
Går det på något sätt se om de ens läst mitt meddelande?

Längst ner i konversationen kan du se om mottagaren har läst

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Längst ner i konversationen kan du se om mottagaren har läst

Jag måste vara blind, jag kan inte se vad du menar. Inte ens med meddelanden som jag vet är lästa

Visa signatur

Ryzen 7800X3D - ASUS STRIX B650E-F Gaming - EKWB full custom loop - ASUS STRIX RTX 3090 - Kingston CL36 32GB 6000 MHz DDR5 - Corsair RM850X - Alienware AW3418DW - Lian Li V3000+

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av AmpRC:

Jag måste vara blind, jag kan inte se vad du menar. Inte ens med meddelanden som jag vet är lästa

Inser att jag snackade i nattmössan. Just nu är det bara admins som får se denna information (och dessutom är funktionen tydligen buggig har jag precis fått höra).

På grund av tekniska/prestandarelaterade skäl går det inte att slå på det för alla. Så det kommer krävas en rewrite om vi ska kunna lösa det för alla helt enkelt.
Jag tycker ju dock det känns som en viktig funktion personligen, eventuellt skulle vi behöva aktivera någon funktion för att godkänna "läskvitto" osv. Men jag har lagt in det på vår lista av nya funktioner att överväga nu i alla fall. Det lär dock inte hända än på länge tyvärr.

Visa signatur

240p är livet