Permalänk

Cooler Master ML240L V2 ARGB WHITE EDITION

Tjena! Jag lyckades o få tag på en blomberad White Edition kylare från Asien då den ej finns på Europeiska marknaden ännu till min förståelse. Undrar ifall jag är den ända personen för tillfället med denna här i Sverige eller ifall det finns någon annan här på Sweclockers som också kanske lyckats få tag på en Eller om jag är helt rubbad så får ni gärna säga till mig också

Besök galleriet här

Permalänk
Medlem

Wow! riktigt snygg! Ska du öppna paketet?

Permalänk
Cooler Master

Kul! ARGB White Edition släpptes faktiskt enbart i Asien, men om intresse finns kommer vi ta fram RGB White Edition här i Norden. Dock kan det var så att vi har något fräsigare i pipelinen inom kort... den som lever får se!

Visa signatur

Make It Yours

Permalänk
Skrivet av CM_Fredrik:

Kul! ARGB White Edition släpptes faktiskt enbart i Asien, men om intresse finns kommer vi ta fram RGB White Edition här i Norden. Dock kan det var så att vi har något fräsigare i pipelinen inom kort... den som lever får se!

Ojdå! Då hade jag inte helt fel i nappet ändå! Var riktigt glad att få tag i denna då jag letade överallt men fanns ingenstans. Sedan tillslut råkade ca 10st poppa upp på ebay så jag köpte en Vart i kontakt med CM support men tydligen så var den inte released i norden då, men jag hade förväntat mig o se den flyga upp på prisjakt inom samma månad. Men inget har ännu kommit upp, så jag känner mig lyckligt lottat att fått tag på en

Permalänk
Medlem

Nya vita 240 AIO from Cooler Master är nu släppt
Masterliquid ML240 Vit

Permalänk
Skrivet av Manboy:

Nya vita 240 AIO from Cooler Master är nu släppt
Masterliquid ML240 Vit

Mm. Men det är inte samma som denna

Permalänk
Cooler Master
Skrivet av SourceCreations:

Mm. Men det är inte samma som denna

Så sant! Här i Norden får man välja mellan "lillebror" ML240L RGB V2, eller "storebror" ML240 Illusion (som jag syftade på tidigare) om man vill ha en vit CM-kylare. Eller vara en finurlig nordbo, som du!

Dubbelt citat
Visa signatur

Make It Yours