PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

Tacka för tipset.
Stressade som fan för att MM appen suger och hade många problem. Fick göra det via browser. Är glad att jag hann. Hoppas det hela fungerar

Permalänk

fick mitt att funka med. tack alla som tipsade

Visa signatur

Moderkort:asus prime x570 pro cpu: Amd ryzen 5600x cpucooler: corsair h70 Ramminne: 64 gb corsair vengance Gpu: AMD: rx 6800 16 gb psu: corsair RM1000i

Permalänk
Medlem

Finns fortfarande kvar, stor batch!

Permalänk
Medlem

Japp, finns en hel hög kvar just nu, men skulle nog inte vänta med beställning då det kan dra iväg snabbt.

Visa signatur

Skräddaren säger nej.

Permalänk
Medlem

Tack!

Skrivet av charmless:

Nu har mediamarkt konsoler för medlemmar live på siten.

https://www.mediamarkt.se/sv/product/_sony-playstation-5-extr...

Stort tack för tipset!

Permalänk
Medlem

Har ni fått mail om order?

Permalänk
Medlem

Jag lyckades beställa, hoppas leveranstiden inte är sjukt lång nu.

Permalänk

Tack! Kunde beställa en åt kollegan. Fick bekräftelse mail och betalade direkt.

/Andreas

Permalänk
Medlem

Tackar också för tipset, hoppas man får en och att det bara inte är deras lagerstatus som släpar

Permalänk
Medlem

Lyckades beställa på Mediamarkt här med nu. Tack för tipset! ♥️

Permalänk
Medlem

ska även finna i lager hos netonnet i Länna!

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Beställde på Netonnet samma minut som det kom in i lager. Fick ordern bekräftad på mail och den var fortfarande i lager efter jag gjort min beställning, ändå kommer jag inte få något PS5 från dom enligt kundtjänst då leveranstiden är obekräftad... helt otroligt dåligt!
Blev ett från Mediamarkt istället.

Visa signatur

:: Abit IS7-G | P4 2,4C| Zalman ZM-7000A-ALCU | Compucase CI-69U6 | 2x256 TwinMos PC3200 | Seagate Barracuda 120 gb Sata | Radeon 9500pro ::

Permalänk
Medlem

netonnet igen för mig

Kanske något med mina kakor eller nåt

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Nu verkar det vara slut på det roliga på MediaMarkt. Ej i Weblager

Permalänk
Medlem

Då var det roliga slut hos Mediamarkt, slut på lager.

Visa signatur

Skräddaren säger nej.

Permalänk

Beställde ett från Netonnet men när jag skulle bekräfta betalsätt fick jag meddelande som stod typ (tyvärr så sålde det slut för snabbt denna gång)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kungvald:

Jag lyckades beställa, hoppas leveranstiden inte är sjukt lång nu.


1-3 dagar, men verkar helt otroligt!

Permalänk
Medlem

Finns inne på mediamarkt igen

Permalänk
Medlem

Fick ni någon bekräftelse via MM? La beställning men fick ingen bekräftelse.

Visa signatur

Driven, Optimistisk & Social

Permalänk
Medlem

Jag fick bekräftelse från MM. Du kan se din beställning under Mitt Konto -> Mina kvitton

Permalänk
Medlem

Köpte precis på MM efter att det stått slut i lager tidigare. Scalpers som nekas och produkten läggs ut igen?

Lite lustigt att det här paketet är dyrare än att köpa konsolen + en extra kontroller (från t.ex. Amazon).

Permalänk
Medlem
Skrivet av TuHack:

Köpte precis på MM efter att det stått slut i lager tidigare. Scalpers som nekas och produkten läggs ut igen?

Lite lustigt att det här paketet är dyrare än att köpa konsolen + en extra kontroller (från t.ex. Amazon).

Ja, förhoppningsvis är det det. De har skrivit max 1 per kund så det vore bara bra om de går igenom varje order manuellt och dubbelkollar så någon inte har beställt fler produkter och makulerar därefter.

Permalänk
Medlem

Kan ju tycka det verkar konstigt att MM har fullbokad ps5 kö sen dyker det helt plötsligt upp ps5+kontroll man kan köpa helt utan vidare. Bara försökt få tag i ett dom senaste dagarna så hade väl tur att jag fick köpa ett nu

Visa signatur

It is known, however, that the brightest and best philosophers, priests, and warriors came together on a single world long ago to discuss their discoveries involving the enigmatic, mystical Force, and that the concentration of these efforts eventually led to the development of the Jedi Order.

Permalänk

Vilken var i lager på netonnet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gabbe0229:

Vilken var i lager på netonnet?

Digital Edition.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bramamen:


1-3 dagar, men verkar helt otroligt!

En vän fick att han skulle hämta ut sitt idag redan, så det verkar rimligt med 1-3 dagar. 😀

Permalänk

Verkar gå att beställa på MM trots att det står att den är slut i webblager. Köpknappen funkade hela vägen till kassan... Trist om det är en bugg och en massa beställningar måste annulleras.

Permalänk
Skrivet av peter_mikael:

Verkar gå att beställa på MM trots att det står att den är slut i webblager. Köpknappen funkade hela vägen till kassan... Trist om det är en bugg och en massa beställningar måste annulleras.

Jag kom hela vägen fram till slutför betalning, då fick jag upp meddelande att produkten var slutsåld.

Permalänk

Standard edition+extra kontroll verkar fortfarande finns tillgängligt på MM! Jag väntar dock på Digital edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av ludljung22:

Standard edition+extra kontroll verkar fortfarande finns tillgängligt på MM! Jag väntar dock på Digital edition

Den står som "I lager" titt som tätt men slutsåld när man är vid betalningen...