Oculus Quest 1 + väska + diverse confort mods + VT covers

Permalänk
Hedersmedlem

Oculus Quest 1 + väska + diverse confort mods + VT covers

Nu när jag köpt mig ett Oculus Quest 2 så känns det onödigt att låta mitt Oculus Quest bara ligga, särskilt som det fortfarande är ett skitbra VR headset.

Det jag har till salu är alltså:

Som synes har jag skaffat lite extra grejer för att det ska bli skönt att bära. Jag har även orginalkartonen kvar ifall den önskas.

Allt är i utmärkt skick.
Finns i Stockholm/Huddinge och kan skickas eller hämtas. Frakten betalas av köparen. Med orginalkarton + alla tillbehör blir det ganska stort paket. Annars kan man lägga in det mesta i väskan och packa en mindre och billigare kartong.

Kommer köra budgivning till Söndag runt 2-tiden. Jag åker till Gotland på måndag för höstlov så vill helst ha klart allt innan dess, oavsett om det ska hämtas eller skickas.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

Half-life är en klar favorit... Alyx hade man ju velat spela igenom... bjuder 1500kr, måste skickas

Permalänk
Hedersmedlem

Ska erkänna jag inte spelat det än. Däremot så körde jag en del Star Wars Squadrons via VD och det var riktigt häftigt.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Björn Endre:

Ska erkänna jag inte spelat det än. Däremot så körde jag en del Star Wars Squadrons via VD och det var riktigt häftigt.

Hmm, intressant... har nog inte spelat ngt Star Wars sedan X-wing vs Tie fighter (;

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av alundstroem:

Hmm, intressant... har nog inte spelat ngt Star Wars sedan X-wing vs Tie fighter (;

Då kommer du gilla det då det ju känns som en spirituell efterföljare.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

1600 + hämtning

Permalänk

1700 plus frakt

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av OozySHADOW:

1700 plus frakt

SKickat PM till dig. Om du inte hört av dig i morgon får jag låta det gå till någon annan.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

Mitt bud står kvar ivf

Permalänk
Skrivet av Björn Endre:

SKickat PM till dig. Om du inte hört av dig i morgon får jag låta det gå till någon annan.

Har skickat pm till dig