Remarkable v1 - eInk-tablet som ersätter block

Permalänk
Hedersmedlem

Remarkable v1 - eInk-tablet som ersätter block

Jag har en Remarkable (version 1) till salu. Lite info vad det är:

https://remarkable.com/store/remarkable

I grunden är Remarkable en eInk-platta. Det är inte en surfplatta utan den är till för att läsa saker och för att skriva. Hela idén är att det känns som du skriver på papper och att den därför blir perfekt om du tar anteckningar. De släpper nu en version 2 som är lite tunnare och lite snabbare men efter att ha använt version 1 nu i över 1 år så kan jag säga att den fortfarande är en tunn och jäkligt bra pryl för oss som gillar att skriva mkt men även vill ha det digitalt.

Jag har:
- Remarkable v1
- Röd folio som håller plattan + penna
- Nya pennan med "klicktopp" (https://remarkable.com/store/marker)

Jag tror jag även har pennan som kommer med kvar.
Plattan är helt uppdaterad med den senaste firmware/mjukvaran.

Allt finns i Huddinge men kan skickas (frakt 50 kr) eller hämtas.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 1000 + frakt eller så hämtar jag (köpte Sony lurar av dig tidigare:))

Permalänk
Medlem

1200kr + hämtning

Visa signatur
Permalänk
Medlem

1300:- + frakt

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Medlem

1400kr + hämtning

Visa signatur
Permalänk
Medlem

1500:- + frakt

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Medlem

1600kr och hämtar

Visa signatur
Permalänk
Medlem

1700kr och hämtning bjudet!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem

Då är jag tillbaka från fotbollsträningen. Då avslutar vi budgivningen. Tack för allt intresse! @Brekker skickar PM till dig!

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com