Stolar som Xiaomi S5 kommer under

Permalänk
Medlem

Stolar som Xiaomi S5 kommer under

Hej, jag letar nya köksstolar, och ett krav är att S5an kommer under dem. Nån som har erfarenhet eller tips? Gärna Ikea men inte ett krav. Hög WAF är ett krav dock så de måste vara vita.

Permalänk
Samsung Sverige

Jag tycker att det är dags att bumpa ämnet! Är det någon som har bra idéer på robotdammsugarvänliga köksstolar? Jag har gamla Ikea Ögla och där är det för trångt mellan stolsbenen.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem

Kan väl säga att jag aldrig hittade några. Så vi kör med att lutar stolarna mot bordet när dammsugaren ska gå. Inte perfekt så klart men bättre än innan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Jag tycker att det är dags att bumpa ämnet! Är det någon som har bra idéer på robotdammsugarvänliga köksstolar? Jag har gamla Ikea Ögla och där är det för trångt mellan stolsbenen.

Vanligen brukar dammsugaren går i mellan stolarna på ena hållet, tex att ställa stolarna på en rad dvs skjuta in dom hela vägen eller dra ut dom lika mycket bör dom flesta stolarna fungera. har dock inget exempel på bra stol där dammsugaren kan passera på båda hållen.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.