Permalänk
Medlem

DJI RoboMaster S1

Splitterny drönarrobot som jag vann i en tävling. Har ej öppnat eller byggt ihop den. Nypris är ca 6 500 kr och har aldrig gått lägre än 5 493 kr enligt Prisjakt. Pris kan diskuteras vid snabb affär. Avhämtas i Nödinge-Nol eller Göteborg eller skickas mot fraktavgift.

Bygg den själv!
Den modulära designen gör att du kan bygga din S1 från grunden, ha kul och få praktisk erfarenhet genom varje skruv och kabel.

- 46 programmerbara komponenter
- 6 programmerbara AI-moduler
- HD FPV med låg latens
- Koda med Scratch och Python
- 4WD rundstrålande rörelser
- Intelligent sensorskydd
- Flera spännande stridslägen
- Innovativ praktisk inlärning

Läs hela annonsen här

Permalänk
Proffsmoddare

It would be awesome to build with my kids. I understand that you will consider this a "scambud", and understand if you do not accept it. It is a very unnecessary purchase on my behalf, and therefor can bid:

2000kr + shipping.

My wife will kill me... But so worth it.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MetallicAcid:

It would be awesome to build with my kids. I understand that you will consider this a "scambud", and understand if you do not accept it. It is a very unnecessary purchase on my behalf, and therefor can bid:

2000kr + shipping.

My wife will kill me... But so worth it.

Haha, thank you nonetheless. I will take your bid into consideration. How old are your kids?

Permalänk
Proffsmoddare

The oldest just had her 7th Bday last week, and my son is now 5.

Both are really into science and technology just like I am. They have both built their own Gundam plastic model kits, and built via instruction boxes that spin paper in a circle, and when they drop paint onto the paper it makes a tie-die effect. The lessen is about inertial and rotating forces haha.

They are outside right now swinging buckets of water around and loving the fact that water doesn't fall out when it is upside-down

Permalänk
Medlem
Skrivet av MetallicAcid:

The oldest just had her 7th Bday last week, and my son is now 5.

Both are really into science and technology just like I am. They have both built their own Gundam plastic model kits, and built via instruction boxes that spin paper in a circle, and when they drop paint onto the paper it makes a tie-die effect. The lessen is about inertial and rotating forces haha.

They are outside right now swinging buckets of water around and loving the fact that water doesn't fall out when it is upside-down

Sounds like you have lovely kids! Mine are 4 and 6 and if they were more inclined towards science or robots I would absolutely keep it.

As I said, I will take your bid into consideration and might get back to you in a few days. And if you can get your wife to not kill you, but to see the benefit of kids learning science (and shooting small pellets all over the house) and raise the bid by 50% you would definitely be in the running 😉.

Permalänk
Medlem

Nvm, drar tillbaka budet.

Visa signatur

i7 4770K @ 4GHz | ASUS R9 290 | ASUS VI HERO | G.SKILL 16GB | Corsair H80i | Corsair Force GT 240GB | WD Black 640GB | Corsair HX850 | Corsair Obsidian 750D |

Permalänk

2500 kr och kan hämta, idag eller imoron.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Super Älg:

2500 kr och kan hämta, idag eller imoron.

Tack, det är noterat. Jag återkommer på måndag med besked.

Permalänk
Medlem

Det blev några meddelande vid sidan av också men om jag sett rätt så leder @LightVsDawn med 2600 plus frakt och vill ingen bjuda över så avslutar jag med detta nu ikväll (söndag) ca kl 21 om det budet står kvar. Annars är det näst I tur som är @Super_Älg med 2 500kr och avhämtning (Göteborg/Nol).

Permalänk
Skrivet av Marlil:

Det blev några meddelande vid sidan av också men om jag sett rätt så leder @LightVsDawn med 2600 plus frakt och vill ingen bjuda över så avslutar jag med detta nu ikväll (söndag) ca kl 21 om det budet står kvar. Annars är det näst I tur som är @Super_Älg med 2 500kr och avhämtning (Göteborg/Nol).

Jag var borta från tangentbordet i några timmar. Jag såg bara ditt meddelande. Hur kan det vara så att LightVsDawn leder när deras bud (I never saw the amount) togs bort den 21 maj?

Permalänk

3000kr med frakt? Om den inte är såld? Ingår batteri? Laddare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Super Älg:

Jag var borta från tangentbordet i några timmar. Jag såg bara ditt meddelande. Hur kan det vara så att LightVsDawn leder när deras bud (I never saw the amount) togs bort den 21 maj?

Det blev som sagt några meddelande (PM) vid sidan av vilket gjorde det lite krångligare, men jag hade inte tänkt detta som en regelrätt auktion ändå och skrev därför inte det i annonsen från början. Jag ber om ursäkt om du känner att jag inte skötte det helt ok.

Permalänk
Medlem
Skrivet av williamwojin:

3000kr med frakt? Om den inte är såld? Ingår batteri? Laddare?

Tack, men den är tyvärr såld nu.

Permalänk
Skrivet av Marlil:

Det blev som sagt några meddelande (PM) vid sidan av vilket gjorde det lite krångligare, men jag hade inte tänkt detta som en regelrätt auktion ändå och skrev därför inte det i annonsen från början. Jag ber om ursäkt om du känner att jag inte skötte det helt ok.

Inga problem. Det finns ingen anledning att be om ursäkt.

När en köpare vill göra en tyst affär är det ofta att undvika konkurrerande bud. När det gäller mig skulle jag ha velat se att du får ett rimligt pris beslutat av öppen tävling. Du skulle också ha gynnat genom att ge mer tid att svara när du bestämde dig för att stänga. Jag skulle ha överträffat det nästa priset och som det verkar, var någon annan väntar på att bjuda 3000.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Super Älg:

Inga problem. Det finns ingen anledning att be om ursäkt.

När en köpare vill göra en tyst affär är det ofta att undvika konkurrerande bud. När det gäller mig skulle jag ha velat se att du får ett rimligt pris beslutat av öppen tävling. Du skulle också ha gynnat genom att ge mer tid att svara när du bestämde dig för att stänga. Jag skulle ha överträffat det nästa priset och som det verkar, var någon annan väntar på att bjuda 3000.

Ja, jag hade ju inte tänkt mig en auktion för början utan ville mest ha en "okrånglig affär" och eftersom det inte hade varit så mycket aktivitet på den här annonsen heller så det var därför jag tänkte att det inte gjorde något att stänga ned så snabbt. Men jag får lära mig av detta till nästa gång i alla fall, tack för dina råd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Super Älg:

Inga problem. Det finns ingen anledning att be om ursäkt.

När en köpare vill göra en tyst affär är det ofta att undvika konkurrerande bud. När det gäller mig skulle jag ha velat se att du får ett rimligt pris beslutat av öppen tävling. Du skulle också ha gynnat genom att ge mer tid att svara när du bestämde dig för att stänga. Jag skulle ha överträffat det nästa priset och som det verkar, var någon annan väntar på att bjuda 3000.

Bara för att klargöra, kort efter att jag budade (ca 1h) drog jag tillbaka budet. Hade säljaren på meddelande angående en fråga. Det var inte någon slug tanke bakom det hela eller planerat. Blev bara så att jag svarade i meddelandet och inte i tråden och erbjöd efter ett tag samma bud som förut.

Visa signatur

i7 4770K @ 4GHz | ASUS R9 290 | ASUS VI HERO | G.SKILL 16GB | Corsair H80i | Corsair Force GT 240GB | WD Black 640GB | Corsair HX850 | Corsair Obsidian 750D |