Permalänk
Medlem

3DR Solo Quadcopter komplett

Nu är det dags att ge utrymme för nya hobbysaker och säljer därför min Solo. Detta är en ytterst potent quadcopter som, är super stabil för fotografering och filmning med en Gopro Hero4.

Medföljande i detta paket:
1st Quadcopter med inbyggd GPS och stabilisering

1st Gyro stabiliserad kamerafäste för Gopro Hero4

1st GOPRO HERO4 BLACK

1st Radio som du kan parar ihop med en smartphone eller ipad
motsvarande så du kan se medans du flyger på skärmen vad du filmar eller fotar eller bara använda den för att flyga runt med. Full kontroll över kameran från radion

2st batterier (Flygtid på ett batteri ungefär 15min)

laddare plus extra propellrar

Denna modellen är färdig att flyga och har aldrig kraschats samt flyger som en dröm. Du ställer in via radion samt ev ihopparad smartphone snabbhet och andra parametrar, GPS gör den ytterst lättkontrollerad och hovrar på plats i hård vind samt tillhörande funktioner som return to home och autoland gör det enklare för nybörjare att ta hem modellen säkert. Modellen har modifierats med bättre radiosändare samt mottagare så räckvidd ligger på ungefär 2km.
Kamera stabiliseringen tar enbart och är byggd för en action kamera i Gopro Hero 4 storlek.

Pga händelser jag har varit med om kommer denna INTE skickas med POSTNORD. Antingen hämtas den eller skickas med DHL.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro