Permalänk
Medlem

Aerocool - Vatten kylning

Ser det här ut att vara ett bra vattenkylnings system?
http://www.aerocool.com.tw/aerocool-files-v3/cooler/aqualia.h...

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk
Medlem

det enda jag är ute efter är radiatorn, pumpen och fläktarna... för jag har en radiator hemma också...men jag söker en kompakt version... en liten jävel hehehe! tänkte serie koppla lite..efter den lilla lådan så skall det komma en till pump och efter den en till radiator med fläkt, sen ska blocket komma !

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk

vad är det för med vattenskylning

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

jag kan tänka mig att det kitet bara är till för datorer som är i original hastighet...

Visa signatur

MSI K8N Neo2 plat, 3200+ Winchester,
TwinMOS Speed Premium PC3500 512MB CL2.5 Winbond BH-5, 40 Gb IBM, 120 Gb WD, T7600gt, Antec truepower 550W

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Inget för mig iaf

Permalänk
Medlem

Men jag hade ju tänkt uppgradera den lite!

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gameresource
Men jag hade ju tänkt uppgradera den lite!

köp från www.sidewindercomputers.com

riktigt bra service

jag har köpt mina swiftech grejjer därifrån du tjänar assor nu när dollarn är så låg. frakten är på 35 dollar till sverige +- hur mycket det väger.

Sen jag fick betala 312 kr till tullen men ingen moms tillkom så jag har tjänat 1200 spänn på att köpa därifrån.

Visa signatur

Har en fet ny dator

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gameresource
Men jag hade ju tänkt uppgradera den lite!

om du ändå ska pilla så är det lika bra att köpa lösa delar och fixxa nån billig radiator.. du kommer få ett bättre pris och bättre prestanda.. små pumpar är inget problem att få tag på..

Visa signatur

Workstation: - Abit NF7-S 2.0 - AMD 1800+ - 2x256mb@5-2-2-2 - Club3D ATi R9800Pro - Seagate 120+200gb 7,2krpm - 2x17" TFT LG Flatron 1715S -
DH Rad: 20 Plats: 45