Smartarmband/klocka för musik till airpods

Permalänk
Medlem

Smartarmband/klocka för musik till airpods

Hej!
Om tråden ligger fel ber jag om ursäkt!

Jag skulle behöva er hjälp angående musik och sportarmband! När jag är ute och springer så måste jag nämligen har musik. Som det ser ut just nu så använder jag mobilen som jag kopplar till mina AirPods. Dock har jag börjat inse fördelarna med att använda en klocka eller liknande för musikspelandet istället för att kånka runt på mobilen. Den uppenbara lösningen här vore ju en apple-watch, då den kan spela musik samt mäta pulsen och andra skojiga funktioner. Men som ni säkert vet så kostar dem typ 4-5 lökar, något som jag kan känna är lite för saftigt.

Vad har ni klockare för tips? Vill som sagt kunna strömma musik och mäta puls/steg osv för billigaste möjliga peng! Tack på förhand

Visa signatur

~Du lever ända tills du dör~

Stationära: 1TB HDD + SSD 120gb/ Aerocool strike x advanced / Hyper 212 Evo /24gb ddr3@1600mhz / Evga 600w / Intel core i5 4690k@stock Evga gtx 970 /asus z97a
Laptop: Dell xps 13 9370 fhd/i5/8gb

Permalänk

Köp en Garmin FORERUNNER 245 Music

Köpte en Garmin FORERUNNER 245 Music åt min flickvän i födelsedagspresent rymmer 3,5gb musik

3 045 KR på Bikster.se

Permalänk
Medlem

Som nämnt ovan, kolla på Garmin.

Ett alternativ till Forerunner 245 Music kan vara Vivoactive 3 Music (jag har versionen utan musik, riktigt trevlig, dock saknar jag musiken).

https://www.amazon.de/Garmin-v%C3%ADvoactive-Music-GPS-Fitnes...