Permalänk
Medlem

kompatibilitet

Jag har htc vive , och har skaffat pimax 5k plus skärm och har tänkt skaffa Oculus Touch handkontroller, för att spela exlusiva oculus spel ,undrar om Oculus Touch handkontroller är kompatibla med vive fyrar ?

Permalänk
Medlem

Nej

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk

Köp index kontrollers istället, du kan eventuellt hacka ihop en lösning men det kräver att du också köper ett oculus headset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Irregular Programming:

Köp index kontrollers istället, du kan eventuellt hacka ihop en lösning men det kräver att du också köper ett oculus headset.

nej blir ingen oculus headset, får mina fyr och kontroller för pimax i hösten, är de kompatibla med pimax kontroller kanske ?, hade sålt mitt htc vive , men måste vänta till jag får mina fyr och kontroller för pimax

Permalänk
Skrivet av Jake61:

nej blir ingen oculus headset, får mina fyr och kontroller för pimax i hösten, är de kompatibla med pimax kontroller kanske ?, hade sålt mitt htc vive , men måste vänta till jag får mina fyr och kontroller för pimax

Basstationerna för Index/pimax är samma

Skickades från m.sweclockers.com