Samsung Galaxy Watch 42mm LTE OÖPPNAD!

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy Watch 42mm LTE OÖPPNAD!

Hej,

Fick denna klocka tillsammans med TV köp.

Oöppnad, garanti/kvitto medföljes digitalt, kan dock skrivas ut om behov finns.

Länk med info;
https://www.inet.se/produkt/6609514/samsung-galaxy-watch-42-m....

Pris 2900SEK

Kan skickas, men då står köpare för frakt samt förtskottsbetalning - jag har tidigare affärer här på SweC med gott omdöme.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Snabb fråga, vad händer om du returnerar TV:n? Kräver dom att klockan också ska tillbaka? Sorry om det här är out of topic.

Permalänk
Medlem
Skrivet av minefrost:

Snabb fråga, vad händer om du returnerar TV:n? Kräver dom att klockan också ska tillbaka? Sorry om det här är out of topic.

Rätt säker på att garanti försvinner, dom kräver att se kvitto på TV samt det garantibevis jag fick till klocka.
Så gissningsvis kontrollerar dom köpet innan dom OKar ev. garantiärende.

Jag kommer dock inte lämna tillbaka TVn om du syftar på att man kan utnyttja erbjudandet, är extremt nöjd med min Samsung Q9FN Är extremt skönt att kunna spela 1440p 120hz på den med FreeSync.

Permalänk
Medlem

Släpper du den för 2200Kr + frakt så köper jag den idag!

Har Swish.

Snabb o smidig affär.

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

Kan också köpa den för 2200 och hämta i Sumpan

Visa signatur

Fractal Design Define C - ASUS GTX 1070 DUAL OC 8GB - Gigabyte AX370 Gaming k3 - Ryzen 7 2700X, Crucial Ballistix Tactical DDR4 3000MHz 2x8GB - Samsung 960 Evo M.2 250 GB - Corsair RM750x

Permalänk
Medlem

Bud under 2900 kommer ignoreras, detta är ingen välgörenhet och klockan är oöppnad.

Permalänk
Mattecoach

@ratroder: För att ge lite perspektiv köpte jag min ny för 2990, du kanske inte ska förvänta dig samma pris som butik även om din är oöppnad (jobbigare att köpa av privatperson, ev. strul vid garantiutnyttjande etc.).

Permalänk
Medlem

Eftersom du skriver Pris 2900 kan det även uppfattas som köp nu pris, budar folk lägre är det absolut din sak att neka men att kalla det för någon välgörenhet är lite drygt.
I samband med erbjudandet att få klockan när du köper en TV har gjort att det är en del på blocket för lägre pris, därav att man tyckte det var ett relevant bud.

Men lycka till!

Visa signatur

Fractal Design Define C - ASUS GTX 1070 DUAL OC 8GB - Gigabyte AX370 Gaming k3 - Ryzen 7 2700X, Crucial Ballistix Tactical DDR4 3000MHz 2x8GB - Samsung 960 Evo M.2 250 GB - Corsair RM750x

Permalänk
Medlem
Skrivet av PuMaH:

@ratroder: För att ge lite perspektiv köpte jag min ny för 2990, du kanske inte ska förvänta dig samma pris som butik även om din är oöppnad (jobbigare att köpa av privatperson, ev. strul vid garantiutnyttjande etc.).

Länka gärna vart du köpte klockan för 2990, så kan jag ta del utav ditt perspektiv.

Förstår inte heller vad som skiljer sig med garanti? Köper du klocka på nätet är det exakt samma veva. Du är bara dum om du skickar in klocka till återförsäljare, kontakta Samsung och visa kvitto - klart.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av adis99:

Eftersom du skriver Pris 2900 kan det även uppfattas som köp nu pris, budar folk lägre är det absolut din sak att neka men att kalla det för någon välgörenhet är lite drygt.
I samband med erbjudandet att få klockan när du köper en TV har gjort att det är en del på blocket för lägre pris, därav att man tyckte det var ett relevant bud.

Men lycka till!

Tack!

Köp den på blocket för 2200 om den så finns för det priset, kan inte hitta

Detsamma!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Mattecoach

@ratroder: Köpte den på komplett.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PuMaH:

@ratroder: Köpte den på komplett.

Nypris idag är 3700kr på komplett, så förstår inte riktigt vart du vill komma med din kommentar tidigare? Jättekul för dig att du fick den billigare! Självklart kan folk köpa "demo" varor hos Komplett, upp till var och en.

Permalänk
Mattecoach

@ratroder:

Jag köpte en helt ny.

Om du kollar prisjakt https://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=4903425 så är den just nu nere som lägst på 3148 kr, den är nere vid 3000 ganska ofta. Du sätter självklart dina priser hur du vill, men man kan köpa en ny av butik för ett par hundra mer, väntar man på en kampanj så kan man få den ytterligare lite billigare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PuMaH:

@ratroder:

Jag köpte en helt ny.

Om du kollar prisjakt https://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=4903425 så är den just nu nere som lägst på 3148 kr, den är nere vid 3000 ganska ofta. Du sätter självklart dina priser hur du vill, men man kan köpa en ny av butik för ett par hundra mer, väntar man på en kampanj så kan man få den ytterligare lite billigare.

Du ger dig visst inte?

Jag vet vad det står på prisjakt & om någon vill sitta och vänta på kampanj, do it! Det är inte relevant.

Min klocka är billigare än på prisjakt och garanti är densamma, du kontaktar Samsung med kvitto eftersom dom nätbutikerna som har det priset är just nätbutiker.

Ser inte varför affär skulle vara krånglig, kan dock tänka mig att en affär med dig skulle kunna vara utdragen och långsam med tanke på hur du håller på.

Seså, gå och irritera dig på någon annan annons nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Mattecoach

@ratroder:

Jag sa bara att jag köpte min klocka ny på Komplett för 2990 kr, du frågade ju?

Lycka till!

Permalänk
Medlem
Skrivet av PuMaH:

@ratroder:

Jag sa bara att jag köpte min klocka ny på Komplett för 2990 kr, du frågade ju?

Lycka till!

Nej, jag frågade inte dig att förändra mitt "perspektiv" baserat på en kampanj.