Stationär gamingdator/multimediadator

Permalänk

Stationär gamingdator/multimediadator

Hej!

Tänkte sälja min dator då jag inte längre har tid att sitta vid den. Den är ca 1 år gammal, väldigt sparsamt använd, kanske använd 5 månader på sin höjd, toppenskick med andra ord.
Den klarar alla typer av spel som man kan tänkas vilja spela på den, dessutom är den väldigt bra på musik-/video-/bild-redigering. 16 gb ram, ssd på 500gb samt en HDD på 2 tb.

Det finns gott om plats i chassit för uppgraderingar om man tycker sådant är roligt. Välorganiserad kabeldragning har den också.

Jag kan köra hem datorn till er inom Kalmar med omnejd, annars skickar jag den. Bud är välkomna, med rätt att neka. Digitalt kvitto finns om någon är intresserad av att se det

Självklart finns Windows 10 installerad på datorn. Nedan finner ni en lista över delarna som finns i den.

ASUS GeForce GTX 1060 6GB OC 9Gbps

be quiet! Silent Base 800 Fönster Svart/Orange

Fractal Design EFFEKT 700W

Samsung 850-Series EVO 500GB

ASUS PRIME X370-PRO

AMD Ryzen 7 1700 3.7 GHz 20MB

Seagate Barracuda 2TB 7200rpm 64MB

Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance

Läs hela annonsen här

Förtydligande angående kvitto.
Permalänk

Är du villig att stycka upp dator i delar? Är intresserad i ssd:n om priset är rätt.

Visa signatur

Min Burk: CPU: Ryzen 2700X, CPU kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4, GPU: ASUS ROG Strix RTX 3080, MOBO: Asus ROG Strix X470-F gaming, Case: Corsair Carbide 275R TG, Lagring: 4.5 TB av bara SSD:er

Permalänk
Skrivet av sameclick:

Är du villig att stycka upp dator i delar? Är intresserad i ssd:n om priset är rätt.

Halloj! Har egentligen ingen större lust att göra det, men får jag inte napp på hela under helgen eller så så kan jag nog överväga det!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Plogmastiff: Okej, jag tänkte lägga samma bud på ssd:n som jag gör på alla ssd:er, 500kr + frakt. Sen även, fläktarna som sitter i. Är det 140mm PWM eller vanliga non-PWM fans?

Visa signatur

Min Burk: CPU: Ryzen 2700X, CPU kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4, GPU: ASUS ROG Strix RTX 3080, MOBO: Asus ROG Strix X470-F gaming, Case: Corsair Carbide 275R TG, Lagring: 4.5 TB av bara SSD:er

Permalänk
Medlem

Tjena!

Kan du tänka dig att sälja datorn utan SSD och HDD? Och isåfall, ungefär vilket pris tänker du dig då?

Permalänk
Medlem

Är intresserad av SSD kan hämta på plats!

Skickades från m.sweclockers.com